Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAINONPUDOTTAJAT 06 VK 9

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä muista viime viikon painoa, mutta vähemmän se nyt on kuin viimeksi(kaikkea sitä voikin unohtaa...)

eli rivi tällainen

81.7/77.7/65

täähän menee hyvin 3.ssa viikossa pudonnut 4kg

0000000000000xxxx

Vierailija
2/22 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..paino ei putoo mihinkään. Sama 63,6 näytti vaaka kiusallaankin tänä aamuna kuin viikko sitten. Tosin näytti jo parina aamuna 63,0 eli on alaspäin kaiketin menossa.

67,0/63,6/60

j

###OOOO

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmänä kysyn, mikä on toi rivi X/X/X? Multa on jäänyt joku ketju lukematta, kun en tiedä...

Tavoitteena on -10 kg ja nyt on pois saatu 6,8 kg. Aikaa on kulunut kaksi kuukautta. Ihan tyytyväinen olen, vaikka kyllä tässä on töitäkin saanut tehdä. Tavoitteeseen vielä siis reilu kolme kiloa.

Vierailija
4/22 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Viime viikon saldo -600g.Pari kertaa lenkillä kävin, mutta perheen sairastelu jatkuu edelleen.Nyt ollaan sitten flunssassa.Suurin piirtein olen pisteissä yrittänyt pysyä ja sujuuhan tuo imetyskin vielä vallan mainiosti.

76/73/ensin 70,sitten 65.

xxx000(00000) Jotenkin noin varmaan...

@inuli

Vierailija
5/22 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päällä. Ärsyttää. Ihan oon pisteissä pysynyt, mutta ongelmia tuottaa, kun tuo imetys vaihtui osittaiseksi. Siis poika alkoi kiinteille ja maidon menekki väheni. Nyt tuntuu, että pisteet on hiukan pielessä, vaikka ihan ohjeiden mukaan laskenkin. Kolme viikkoa on paino nyt junnannu samassa.

Mutta siis jatketaan, jospa joku romahdus tulisi?

Ja nää merkinnät, kun joku kysyi. Eli alkupaino/nyt/tavoite

76/72.2/62 ja mulla välitavoite nyt sitten maaliskuun loppuun 69 kg, saas nähä kuin ämmän käy..

Vierailija
6/22 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti menkoista johtuen +1kg tänä aamuna :/

Katsellaan viikon päästä uudelleen.

Vierailija
7/22 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin meni hiihtolomaviikkokin. Ostin nyt uuden vaa´an ja se näyttää kilon enemmän, pirulainen, kuin vanha. Niinpä muutin ton alkupainon 71 kiloksi. Tosin tavoite pysyi 58/60 kilossa, joten homma vaan vaikeutui periaatteessa ja palloja tuli lisää...

Mutta tän logiikan mukaan jo yli 5 kiloa poissa, melkist puolessa välissä, helei! Siis perjantaina painoa 65,9. Ja lauantaina 65,6!

En tosiaan edes langennut pahasti lomaviikolla, tosin olin mummulassa suurimman osan aikaa, missä eletäänkin yleensä ruisleipä-kalasoppa- linjalla, eli pahoja houkutuksiakaan ei oikeastaan ollut. Olen päättänyt, että maaliskuun lopussa olen enintään 63-kiloinen, eli urakkaa vielä kuukaudeksi on...

Meku

XXXXX000000

71/65,9/58-60

Vierailija
8/22 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla en uskaltanut mennä puntariin ollenkaan, ja nyt aamulla se näytti 75,5kg joten plussaa on tullut kahdessa viikossa 1,5kg. Ja ihan omaa syytäni, kun olen vaan syönyt... Mutta turvotuksen pistän minäkin menkkojen piikkiin..!

OOOOO OOOXX 78/75,5/68

Vierailija
9/22 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeeee, 2 kg lähtenyt viime viikosta, pari viime viikkoa paino olikin vähän nousussa, mut nyt olen tosi iloinen. herkuttelut on jääny tosi vähälle, niinkuin liikuntakin :/, ruoka-annokset pienentyneet, pisteitä en ole jaksanut laskea.iltasyömisetkin ovat keventyneet tai joinakin iltoina juon vain pelkästään vettä/appelsiinia/mehua.Mut näin jatketaan eteenpäin....Tavoitehan mulla oli se -5kg helmikuun loppuun mennessä, en ihan onnistunut, melkein kuiteski eli -4.6kg:)

96.4 / 91.8 / 75 ( ihana kohta lukema alkaa kasilla ;))

T:zsazsa 0000000000 000000XXXX

Tsemppiä kaikille alkavaan viikkoon

Vierailija
10/22 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikolla lähti ruhtinaalliset -600g ja sitä myöten sain vihdoin ja viimein toisen laihdutetun kilon :) ehkäpä tämä nyt tästä lähtisi, kaiken sen alkuvuoden junnauksen jälkeen.

nyt oli myös vuorossa mittojentarkistus, senttejä oli lähtenyt 0,5-1cm joten kiinteytymistä on tapahtunut vaikkei se hirveästi vaakassa ole näkynytkään.

liikuntaa lisäsin edelleen, kävin viime viikolla kaksi kertaa jumpassa, kerran tavallisella 45min kävelylenkillä ja kahdesti 45min sauvakävelylenkillä. hurahdin uusien sauvojeni myötä ihan kokonaan tuohon sauvakävelyyn jota olen pitänyt mummourheiluna aikaisemmin ;) siinä saa tosiaan ihan eri fiiliksen, kun oikea rytmi löytyy niin jalat suorastaan rullaa itsekseen eteenpäin ja ottaa mukavasti myös ojentajiin ja hauiksiin. tarkoituksena olisi käydä jumpan lisäksi kolmesti viikossa sauvakävelyllä.

eli minä olen nyt pitkästä aikaa oikein hyvillä fiiliksillä laihdutuksen suhteen :) vanha välitavoite eli 75kg helmikuun loppuun mennessä jäi saavuttamatta mutta laitetaan se nyt uudeksi välitavoitteeksi toukokuun loppuun mennessä.

t. peppis 79,7/77,4/n.65 ja nyt uskaltaudun laittamaan pallukatkin ;)

XXOOO OOOOO OOOOO

Vierailija
11/22 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun edellisellä viikolla lähti 2 kg ja nyt oli sit tullu 1 kg takas. Turvotuksen ja nesteen kerääntymisen piikkiin laitan minäkin tämän tuloksen, koska liikkunut olen ihan samalla tavalla: kuntosalilla, sauvakävely, hiihto ja vesijuoksu. Viikonloppuna tuli herkuteltua karkkipussilla, mutta muuten olen yrittänyt pysyä tiukkana. Ei muuta kuin uudella innolla eteenpäin!

103/97,5/85 eli XXXXX OOOOO OOOOO

Vierailija
12/22 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikon pinoutuminen unohtui- tahallaan. Kun olitiin viikonloppu siellä Kuortaneelle lomalla... Nyt viikonloppuna vähän tuli sorruttua laskiaispulliin ja karkkiin jne. Toki jätin ruuan sitten vähemmälle. Kävin hiihtämässä 4 kertaa ja kerran salibandyssä. Ja puntari näytti eilen aamulla 62,8! Eli 1,6 kg vähemmän kuin kaksi viikkoa sitten. Tosin taas tänä aamuna sitten 64! En tiedä pitäiskö hankkia taaaas uusi vaaka. Tai sitten syytetään taas nesteitä. Mutta kirjaan ylös nyt tuon 62,8 ja pelkään ensi viikon punnitusta. En muista että vuosi sitten laihduttaessani sen 8 kg ois ollu tuommoista heittelyä- Toki en harrastanutkaan tullaisia määriä liikuntaa. Mutta tulokset lukuina

66,2-62,8-60

Ja pampuloina ####OOO

Vierailija
13/22 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyl ollu kaikenlaisia " syöntimenoja" viikon aikana joten en tosta masennu. Uutta yritystä vaan päälle!

84,5/80/74,5 plussaa siis tuli 600g

xxxx0 00000

Vierailija
14/22 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä paino mihinkään putoa, ennenkun opin syömään kunnolla. Eilen oli plussaa kilon verran, johtuu sunnuntaisesta mähellyskohtauksesta. Liikunnat sujuu edelleen hyvin.

Pyhäburma

Vierailija
15/22 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei kaikille! jään pois koska minulla ei ole nyt motivaatiota tähän painonpudotukseen. monet ovat saaneet hienoa tulosta. hyviä painonpudotuksia kaikille ja mukavaa kevättä.

uimarengas

Vierailija
16/22 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pudotusta tuli reippaasti, mut syy on se et joudun jättäämään 3päivänä ruokailun ihan velli/keitto pohjalle, kun suu ei auennut kun just just lusikalle. Viisauden hammas iski tulehduksen päälle ja ei auttanut, kun juoda vettä ja syödä velliä. No jotain hyvää siitäkin..paino putos reippaasti. Ikävä kyllä taitaa ens viikon lukemat kuitenkin olla plussaa, mut tän viikon tavoitteena on et pidän painon edes tässä tän viikon lukemissa eli 63.9kg näytti vaaka. Imetyskin piti lopettaa(tai ainakin keskeyttää viikoks) ton viisauden hampaan takia, kun sain hirveen hevoskuurin antibioottia..nyyh.

Lukemat

69kg/63.9kg/60kg

Vierailija
17/22 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mieli ja kaunis kevät ilma, ihan mukavaa!!!

Paino maanantai aamulla oli 78kg (-1 kg). Olen ollut motivaation hukanneena pari viikkoa, pisteet ylittyneet joka päivä :o( Sitten saunassa harmittaa katella löllö mahaa.... ja laittaa " sitten myöhemmin" pinoon vaatteet....

Kokonaistilanne: 88/78/70

Kuukausi taas vaihtumassa ja kuun eka lauantai oli pistevapaa päivä :o) Toisaalta kuun vaihteessa kaivetaan taas mittanauha esiin....

xxxxxxxxxx oooooooo

Vierailija
18/22 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mun tavoitteeni, että luku alkaa kuutosella. Nyt sarja 73/69,6/66

Ja ne pallerot oooox xx

Jumppaa ja ulkoilua pitää vielä tehostaa, tsemppiä muillekin, aurinko paistaa ja hiihtokelit ovat mainiot ;)

Vierailija
19/22 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun katselin tuota hiihdosta saatavaa piste-etua

" Noin 70-80kg nainen Kevyt liikunta (ei hikoile/hengästy)

30min 1 piste, 60min 2pistettä

Kohtuullinen liikunta (hikoaa/hengästyy

mutta pystyy puhumaan)

30min 2 pist. ,60min 3 pist.

Rasittava liikunta

30min 4pist. , 60min 9pist."

Minä tyttö kun en koskaan ole laskenut hyödyksi noita liikuntapisteitä.

Paino tuntuu pysähtyvän tuohon 63-64 vaikka mitä tekisi. Viimeksi vuosi sitten kävi samalla lailla. Eli vaikka kuin olin tarkkana ja laskin, siitä alemmaksi en päässyt.

Vai pitäsikö alkaa karppaajaksi...

Vierailija
20/22 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kahteen viikkoon oikein mennyt alaspäin, mutta tsempataan eteenpäin kun kuitenkin vaatteista huomaan että kiloja on lähtenyt. Tiedän että olen syönyt jätskiä liian usein (mulle kun tärkein on olla ilman keksiä ja karkkia), pitää skarpata. Tänä iltana kuitenkin tacoilta, hmmm....

95(94) / 88 / 80

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi