Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset pikkarit bodyn kanssa??

summeriscrazy
04.07.2016 |

Oon ihastunut noihin kaikkiin bodyihin mitä nyt on jo jonkun aikaa ollut myynnissä. Ensin en jotenkin "uskaltanu" ostaa niitä mut nyt kun oon kokeillut niin ne on ihan parhaita ja monet tosi seksikkäitä, varsinkin tiukkojen housujen yms kanssa.. Mut millasia pikkareita te niiden kanssa pidätte, vai pidättekö? Ylipäätään.. ja erityisesti sellasten stringimallisten jotka on pitsiä tai sellasta verkkoo tai harsoa??

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alushousuja ollenkaan

Vierailija
2/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumi- tai kestovaippa alle, body päälle ja jotkut housut, ei siihen mitään pikkareita tarte lisäksi. Eikä mitään harso-/pitsiviritelmiä vauvalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi että osaat olla hauska..

Mut siis ihan ok sit mennä ilman pikkareita kokonaan? Tiettty varsinkin niiden stringimallisten kans ei oikein voikaan pitää.. Mietin vaan lähinnä et hiertääks ne jotenkin eri tavalla kun on silleen ylä- ja alaosa samassa. Mut ehkä mä täst uskaltaudun kokeilemaan :D

Vierailija
4/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaikka ostat ja kokeilet?

Vierailija
5/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on mulla tässä näit useempikin jo ostettuna mut kelasin vaan et kun oon täs lähdössä liikkeelle niin miltä se sit tuntuu pidemmän päälle. Näis on vaan jotain niin kivaa ja seksyä.. oon ihan rakastunu xD Saa muuten antaa vinkkejä jos jostain löyty jotain erityisen kivoja..

Vierailija
6/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiselle bodyt? Meillä kun tyttö alkoi käyttää pikkareita, niin ei käytetty vaippaa enää eikä bodyjakaan, paita ja housut. Minusta bodyn kanssa ei tartte pikkareita, kun bodysta tulee ne lärpäkkeet ikään ku alkkareiks. Muutenkin, eikö ne vaan ole tiellä ja ylimääräsenä kerroksena hiertämässä?

Vierailija
7/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Pikkareita itselle eikä lapselle bodyn kanssa.

Vierailija
8/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summeriscrazy? Et oo tosissas :D Mee demiin.

T: *^*SweetAndHoney97*^*

Vierailija
9/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha.. niin siis ihan niinkun itelleni mä näitä oon ostanu.. Ei nyt mistään lasten vaatteista oo kyse :D Mut kiva että tää pikkarijuttu nyt sit jo selvis :D

Mut mites hei sit tällasten läpikuultavampien ja hihattomien yms kans.. onks suomessa ihan ok käyttää näit "nännilappuja"? Tuleeks täällä pahaa silmää jos menee ilman rintsikoita jossain? Tietty vähän ny tilanteen mukaan.. en mä missään pitsibodyssä aatellu lähikauppaan lähtee :D Mut kummiskin, riittääks jos ei nännit vilku?

Vierailija
10/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sorry jos oli liian hauska nimimerkki sulle.. :D

Vierailija
11/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko taas? Ne viimeksi muodissa 90-luvulla. Kai sulla on 501:t jo ostettu kanssa? Ne kuului yhteen. Ei tosin mulla koska silloinkaan en nähnyt mitään järkeä muiden kuin vauvojen pukeutua vauvanvaatteisiin. Ja täällä porukka vielä naureskelee aikuisille jotka haluavat pukeutua vauvaksi.

Vierailija
12/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summer is crazy oli kesähitti joskus 90-luvun loppupuolella. Et sä varmaan ihan teini ole?

Vierailija
13/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiks noi ny oo ollu muodissa taas jo ainakin pari vuotta? 90-luvusta on paha mennä sanomaan.. varmaan mulla on silloinkin sellasia sit ollu, tarttee kysyä mutsilta :D Tollaset nahkikset mä ainakin aattelin näihin yhdistää tai jonkun kivan hameen :) Oikeesti vaan niin mielettömän hyvän näkösiä mun mielestä kun on just silleen vartalonmyötäsiä eikä tartte pelätä et toppi nousee ylös tai mitää :) En kyl tajuu miks täällä pitää dissaa kaikkee :D

Vierailija
14/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se biisi on vuodelta -96.. Siit voi sit päätellä vaik jotain :)

Vierailija
15/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan tajua, miksi sä keskustelet täällä niistä pikkareista. Kysy kavereiltas, äidiltäs tai poikaystävältä. Me ei nyt lainkaan tiedetä millainen sexy body sulla siellä on sexyn bodys peittona.

Vierailija
16/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkuhousut sopii hyvin.

Vierailija
17/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyl toivoisin et jos mulla olis poikaystävä niin se EI tietäis pidetääks näiden kans pikkareita vai ei.. Ja mutsilta mä nyt en mee ainakaan kysyyn.. "Moi äippä, tuli täs mieleen kysyä et pitäskö mun käyttää pikkareita vai ei" :D

Kunhan ny tuli mieleen täältä kysyy kun tuntuu et te tiedätte aina kaiken :D

Vierailija
18/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha.. niin siis ihan niinkun itelleni mä näitä oon ostanu.. Ei nyt mistään lasten vaatteista oo kyse :D Mut kiva että tää pikkarijuttu nyt sit jo selvis :D

Mut mites hei sit tällasten läpikuultavampien ja hihattomien yms kans.. onks suomessa ihan ok käyttää näit "nännilappuja"? Tuleeks täällä pahaa silmää jos menee ilman rintsikoita jossain? Tietty vähän ny tilanteen mukaan.. en mä missään pitsibodyssä aatellu lähikauppaan lähtee :D Mut kummiskin, riittääks jos ei nännit vilku?

Upitan, koska haluan itsekin näistä nännilapuista paremmin infoa 🙊 Noiden bodyjen kanssa stringit ois ehkä kaikista helpoin ehkä? Oon miettiny sellasen ostamista itekki, mut onko ne hankalia esim. vessakäynneillä? :D

Vierailija
19/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyl toivoisin et jos mulla olis poikaystävä niin se EI tietäis pidetääks näiden kans pikkareita vai ei.. Ja mutsilta mä nyt en mee ainakaan kysyyn.. "Moi äippä, tuli täs mieleen kysyä et pitäskö mun käyttää pikkareita vai ei" :D

Kunhan ny tuli mieleen täältä kysyy kun tuntuu et te tiedätte aina kaiken :D

Joko kysyt kavereiltas tai laitat tänne kuvan. Me ei muuten osata arvioida.

Vierailija
20/42 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upitan, koska haluan itsekin näistä nännilapuista paremmin infoa 🙊 Noiden bodyjen kanssa stringit ois ehkä kaikista helpoin ehkä? Oon miettiny sellasen ostamista itekki, mut onko ne hankalia esim. vessakäynneillä? :D

On. Lisäksi jos oot pitkäselkäinen niin unohda. Kaivautuu istuessa puohosi ja pahasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan