Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fyysinen väkivalta

Peace only
04.07.2016 |

Haluan neuvoja, tai mielipiteitä tähän. Olin ilta taannoin viettämässä iltaa "ystävieni" kanssa, olen tuntenut osan heistä lähemmäs 10 vuotta. Yksi miespuolisista ystävistäni polttaa lempiharrastuksenaan kannabista, olen tästä asiasta hänelle maininnut kohteliaasti että en hyväksy hänen harrastustaan ja hänen luonteen muutostaan. Nyt olimme viettämässä hänen luonaan iltaa, ja paikalla oli yksi naispuolinen "ystävä", yksi mies ja tämä kamnabista polttava mies, niin mitä kävi..Kerroin hänelle, että voi lopettaa minusta turhan puhumisen, ja muutekin olen huomannut, että moni kannabiksen suurkuluttaja alkaa käyttämään manipuloivasti huomaamattaan muita kohtaan..Joten kerroin hänelle, että voi lopettaa minusta turhan puhumisen ihmisille, ja katsoo omaa toimintaansa peilistä, eikä etsi muista vikoja. Ja muutenkin itse en käytä päihteitä, muuta kuin alkoholia harvemmin. Hän provosoitui tästä sanomisestani, niin että päätyi tönäisemään minua. Säikähdin tilanteesta, ja koska hän käski minun poistua luotaan. Kerroin, että lähden heti, mutta hän käyttäytyi aggressiivisesti. Mitä tekisin nyt? Olin yllättynyt, että tämö naispuolinen ystäväni jäi miehen luo, ja koetti pyytää minya vielä takaisin sisään..siis "selvittämään asiaa" ja pidin sitä vääränä, koska tiesin että mikään ei oikeuttanut tuollaista reaktiota häneltä. Ja tämä nainen, hänellä on itsellä huono parisuhde missä on ollut väkivaltaa niin verbaalista, myös fyysistä. Tämän jälkeen en ole pitänyt mitään yhteyttä heihin, ystävätasolla haluan katkaista välit tähän naiseen...Itse en jäisi hoivaamaan miestä joka noin toimisi, enkä kyllä jättäisi onaa ystävää yksin tuollaisessa tilanteessa. Ja muutenkaan en hybäksy tuollaista käytöstä missään mielessä. Entä jos tämä nainem tai tämä mies päätyy ottamaan yhteyttä? Onko järkevää edes vastata mihinkään viesteihin? Oma ajatus on, että ei mitään yhteydenpitoa, sillä katki koko suhteet. Reagoinko liian voimakkaasti? Mitä ajattelette?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kirjoitusvirheistä ja kaiken kirjoittamisesta putkeen. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä