Your mobilenumber just won 2milj.€s-txtviesti?!?
Minulle ilmestyi puhelimeen aiemmin illalla tuollainen viesti, voittorahat saadakseni minun pitäisi lähettää viestissä olevaan sp-osoitteeseen nimeni, kotipaikkani ym. 358-alkuinen puhelinnumero mistä tuo tuli.
Mikähän huijausviesti tuokin on ja mitä sillä voisivat itsellensä ehkä saada jos kys tiedot itsestäni heille antaisin...
täytyypä varoittaa lapsiani tuosta myös..
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitin tänne eilen tuosta samasta viestistä ketjun. Se levittää virusta. Minä en käytä puhelimella nettiselainta. Viruksen levitys-kampanja ympäri euroopan ollu jo pitkään.
Tuleeko virus jo viestin mukana, vai vasta kun lähettää takaisin viestin? Mitä en siis todellakaan tehnyt, vaan poistin viestin heti. Olen vaan aika pihalla näistä asioista.
Siitä ei voi olla varma. Minä tein tehdasasetusten palautuksen, mutta mulle tuli tuo viesti sellaisena "ilmoituksena" näytölle.
Jos normi tekstari, niin ei kannata linkkejä seurailla tai lähettää mitään takaisin, roskiin vain koko viesti.
-9
Normaalina tekstiviestinä tuli, useamman vuoden vanha näppäinpuhelin, nettiyhteydellä tosin. Löytyi sellainen vaihtoehto kuin alkuperäisten asetusten palautus, mahtaakohan siitä olla mitään apua.
Jos puhelin ei ole älypuhelin, niin ei tarvitse palautella alkuperäisiä asetuksia.
Uskaltanen siis antaa asian olla. Täytyy vain toivoa, ettei tule ikäviä yllätyksiä kun seuraavan kerran kytken puhelimen muistikortin läppäriin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitin tänne eilen tuosta samasta viestistä ketjun. Se levittää virusta. Minä en käytä puhelimella nettiselainta. Viruksen levitys-kampanja ympäri euroopan ollu jo pitkään.
Tuleeko virus jo viestin mukana, vai vasta kun lähettää takaisin viestin? Mitä en siis todellakaan tehnyt, vaan poistin viestin heti. Olen vaan aika pihalla näistä asioista.
Siitä ei voi olla varma. Minä tein tehdasasetusten palautuksen, mutta mulle tuli tuo viesti sellaisena "ilmoituksena" näytölle.
Jos normi tekstari, niin ei kannata linkkejä seurailla tai lähettää mitään takaisin, roskiin vain koko viesti.
-9
Normaalina tekstiviestinä tuli, useamman vuoden vanha näppäinpuhelin, nettiyhteydellä tosin. Löytyi sellainen vaihtoehto kuin alkuperäisten asetusten palautus, mahtaakohan siitä olla mitään apua.
Jos puhelin ei ole älypuhelin, niin ei tarvitse palautella alkuperäisiä asetuksia.
Uskaltanen siis antaa asian olla. Täytyy vain toivoa, ettei tule ikäviä yllätyksiä kun seuraavan kerran kytken puhelimen muistikortin läppäriin...
Ei tule, koska älypuhelinten virukset eivät toimi tietokoneilla.
Eiköhän tän viestin tarkoituksena ollut vain saada rahaa helposti höynäytettäviltä? Sain sen itsekin ja googlasin. Ilmeisesti olisi saanut maksaa shekin kuljetuksesta muutaman sata euroa.
Hyvä tietää kuitenkin, että noita kalasteluviestejäkin lähetetään. Olkaahan varovaisia!
Voi apua! Jos täällä palstailee kännykällä ihmisiä joilla on se virus niin voiko se jotenkin siirtyä siitä? Kannattaisiko minunkin palauttaa nuo alkuperäiset asetukset vaikka en ole saanut mitään tekstiviestiä?
Minäkin olin saanut aamuyöstä. +385 -alkuinen. En kyllä aio muuttaa mitään asetuksia kun on ihan tavallinen tekstari. Eiköhän ne lähettele noita ihan random numeroihin.
Neuvoisitteko ihan kädestä pitäen, miten ne alkuperäiset asetukset palautetaan puhelimeen? Poistin tekstiviestin sitä avaamatta, mutta silti haluaisin varmistella. Minulla Samsung S5 ja Android-käyttöjärjestelmä.
En saanut kahta miljoonaa, mutta sain 20000, kilahtavat huomenna tilille, illalla juhlistetaan kuohuviinillä ja herkuilla miehen kanssa :)