Mitä pyyteetöntä huomaavaista teit tänään toisen ihmisen hyväksi?
Kommentit (56)
Kerrostalossa on yhteinen, suosittu kuivaushuone. Viikkasin viimeisen päälle kauniisti kuivat pyykit, niin on helppo hakea siitä. (meidän rapussa ei koskaan heitellä kuivia pyykkejä sikin sokin, oikeastaan kaikki ovat huomaavaisia ja tekevät samoin,) Kiva kerrostalon väki.
En mitään, pitänyt keskittyä omiin juttuihiin kun muutto pukkaa päälle.
Maksan veroja, joku muu saa hoitaa :)
Vierailija kirjoitti:
Olin hiljaa.
Minä yritän vasta opetella tuota vaikeaa taitoa kovasti.
"Niin moni jättää käyttämättä arvokkaan tilaisuuden olla hiljaa" (Lainaus elokuvasta Hiljainen tyttö , löytyy Yle Areenasta)
Annoin jonkun aviottoman ä pä tän hyppiä hyllyllä kaupassa .
Kävin vieraissa. Se on aina hyvinvointiteko.
Neuvoin perheelle missä suunnassa on Lidl.
Otin korkealta hyllyltä lyhyehkölle naishenkilölle jonkin tuotteen kaupassa, tosin en tänään vaan edellisellä kauppareissulla. Teinkö pahasti?
Annoin frendille 2e, jotta sai kossupullon.
Kehotin palstan miesvihaajia soittamaan itselleen ambulanssin.
Vein mansikkarasian miehelle, joka unohti ottaa sen mukaan maksettuaan ostokset. Tulin hänen jälkeensä kassallle ja huomasin unohtuneet mansikat.
Mies ilahtui ja kiitteli kovasti
Vierailija kirjoitti:
Otin korkealta hyllyltä lyhyehkölle naishenkilölle jonkin tuotteen kaupassa, tosin en tänään vaan edellisellä kauppareissulla. Teinkö pahasti?
Jaa niin, nainen pyysi. Oliko se silloin pyyteetöntä?
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset vammaiset saa NIIN paljon tukea Suomessa, että pärjäävät hyvin itse.
Päästin karkkipussin kanssa jonottaneen lapsen kassajonossa eteeni (mulla ostoskärry täynnä).
Vierailija kirjoitti:
Neuvoin perheelle missä suunnassa on Lidl.
Eivät omista puhelinta???
Vierailija kirjoitti:
Päästin karkkipussin kanssa jonottaneen lapsen kassajonossa eteeni (mulla ostoskärry täynnä).
Eli teit jostain teinitytöstä entistä pullukamman entistä nopeammin.
Annoin olutsuosituksen baaritiskillä, kun vieressä oleva tyyppi ei tiennyt mitä tilata.
Vierailija kirjoitti:
Vein mansikkarasian miehelle, joka unohti ottaa sen mukaan maksettuaan ostokset. Tulin hänen jälkeensä kassallle ja huomasin unohtuneet mansikat.
Mies ilahtui ja kiitteli kovasti
Tuo on kyllä kivasti tehty. Minunkin jälkeeni joku tuntematon juossut kun jäänyt (just se tärkeä mitä menin alunperin hakemaan) mauste linjaston sivuun. Vaikkei kasvot jää mieleen niin huomaavaisuudesta jää hyvä mieli.
Olin hiljaa.