Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Your mobilenumber just won 2milj.€s-txtviesti?!?

Vierailija
03.07.2016 |

Minulle ilmestyi puhelimeen aiemmin illalla tuollainen viesti, voittorahat saadakseni minun pitäisi lähettää viestissä olevaan sp-osoitteeseen nimeni, kotipaikkani ym. 358-alkuinen puhelinnumero mistä tuo tuli.

Mikähän huijausviesti tuokin on ja mitä sillä voisivat itsellensä ehkä saada jos kys tiedot itsestäni heille antaisin...
täytyypä varoittaa lapsiani tuosta myös..

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain saman viestin eilen :)

Vierailija
2/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain saman viestin eilen :)

Epämiellyttäviä tuollaiset. Tuntuu että nykyaikana on kaikenlaista "sekopäätä" joka nurkalla vaanimassa..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli sama kans tänään. Käytättekö vauvafoorumia puhelimella? Johtuuko tästä?

Vierailija
4/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli sama kans tänään. Käytättekö vauvafoorumia puhelimella? Johtuuko tästä?

Hmmm, kännykällä juuri tässä palstailen, kuten pari x aiemminkin tänään...

ap

Vierailija
5/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli sama viesti tänään. Käytän puhelimella facebookia ja sähköpostia, en muuta nettiä.

Vierailija
6/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli tänään iltapäivällä

Vierailija
7/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli eilen sama! Laitoin numeron Fonectaan, niin tuli että ulkomainen numero, Kroatia.

Vierailija
8/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitin tänne eilen tuosta samasta viestistä ketjun. Se levittää virusta. Minä en käytä puhelimella nettiselainta. Viruksen levitys-kampanja ympäri euroopan ollu jo pitkään.

Vierailija
9/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli myös tuollainen viesti. Eikä siis minään tekstiviestinä tms vaan sellaisena puhelimen omana ilmoituksena.

Vierailija
10/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitin tänne eilen tuosta samasta viestistä ketjun. Se levittää virusta. Minä en käytä puhelimella nettiselainta. Viruksen levitys-kampanja ympäri euroopan ollu jo pitkään.

Tuleeko virus jo viestin mukana, vai vasta kun lähettää takaisin viestin? Mitä en siis todellakaan tehnyt, vaan poistin viestin heti. Olen vaan aika pihalla näistä asioista.

Vierailija
12/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli myös tuollainen viesti. Eikä siis minään tekstiviestinä tms vaan sellaisena puhelimen omana ilmoituksena.

Mulle kanssa tuli tuommoinen! Puhelin samsung galaxy s4 ja androidina 5.0.1. Päädyin palauttamaan tehdasasetukset ihan vain ollakseni varma, ettei mitään kuraa asentunut.

-9

Vierailija
13/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei johdu. Itse en käytä enkä ole koskaan käyttänyt, ja minulle tuli tuo sama. Poistakaa viesti, ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
14/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni tuli se myös. Eikä ole ikinä palstalla käynyt. Työkaverinsa avasi viestin ja puhelin meni jumiin.

Vierailija
15/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekkin tuli suunta oli 385 eli hämäävästi luulin ensin että on kotimainen 358 alkuinen . Poistin.

Vierailija
16/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko virus jo viestin mukana, vai vasta kun lähettää takaisin viestin? Mitä en siis todellakaan tehnyt, vaan poistin viestin heti. Olen vaan aika pihalla näistä asioista.

Siitä ei voi olla varma. Minä tein tehdasasetusten palautuksen, mutta mulle tuli tuo viesti sellaisena "ilmoituksena" näytölle.

Jos normi tekstari, niin ei kannata linkkejä seurailla tai lähettää mitään takaisin, roskiin vain koko viesti.

-9

Vierailija
17/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle tuli myös. Ja sillä on ikivanha puhelin, ei todellakaan ole siinä nettiyhteyttä.

Vierailija
18/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole tullut vaikka käytän tätä puhelinta nettikäyttöön. Miehelleni tuli vaikka sillä on joku sata vuotta vanha näppäinpuhelin. :)

Vierailija
19/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kanssa tänään, vaikka on sellanen yli kymmen vuotta vanha nokian symbian-puhelin.

Vierailija
20/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä ei voi olla varma. Minä tein tehdasasetusten palautuksen, mutta mulle tuli tuo viesti sellaisena "ilmoituksena" näytölle.

Jos normi tekstari, niin ei kannata linkkejä seurailla tai lähettää mitään takaisin, roskiin vain koko viesti.

-9

Normaalina tekstiviestinä tuli, useamman vuoden vanha näppäinpuhelin, nettiyhteydellä tosin. Löytyi sellainen vaihtoehto kuin alkuperäisten asetusten palautus, mahtaakohan siitä olla mitään apua.