Tukka alkaa haista eltaantuneelle ällöpaskalle vaikka pesen sen
Ja muutenkin iho on rasvainen ja likaantuu äkkiä ja vaatteet alkaa myös haista eltaantuneelle, vaikka käyn päivittäin suihkussa ja kuuraan itseni niin saamarin hyvin ja pesen kaikki vaatteet 60 asteessa, käytän riittävästi pyykinpesuainetta jne. Oon epäillyt, että mulla on seborrea, mutta lääkärit väittää että en haise, mutta tuskin mun nenällä harhojakaan on?!
Kommentit (12)
Lääkärit puhuu höpöjä. Mun seborreakasvot ainakin joskus haisee aamulla eltaantuneelle. Heti on pakko käydä pesulla.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda shampoo ja hoitoaine, pese hiusharjaa usein ja vaihda tyynyliina usein. (Mites ruokavalio, syötkö paljon sipulia tai muita mausteita?)
Käytän silikonittomia shampoita ja hoitoaineita, XZ:ta tms. pesen hiusharjan usein ja vaihdan uuteen tietyn väliajoin, lakanoita saatan vaihtaa useamman kerran viikossa, koska nekin alkaa haista tunkkaiselle. Ruokavaliossa ei mitään ihmeellistä ja juon paljon vettä. Sokeristakaan en syö paljon ja diabetesta ei ole, joten mikähän hitto mua vaivaa. Ap
Joo oon myös huomannut tuon että naamakin haisee pahalta! Tämän on pakko olla sitä seborreaa, mutta mulla ei kuitenkaan mitään ihottumaa ole.. Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo oon myös huomannut tuon että naamakin haisee pahalta! Tämän on pakko olla sitä seborreaa, mutta mulla ei kuitenkaan mitään ihottumaa ole.. Ap
Mullakin harvoin vaan ihottumaa. Aqualan L Geeli on muuten seborreakasvoille tosi hyvä. Ja välillä hiuksille Selukos -shampoota.
Äskenkin kävin suihkussa ja pesin hiukset kahteen kertaan ja nyt jo haisee vähän tunkkaiselle. :'( Inhottava vaiva. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin harvoin vaan ihottumaa. Aqualan L Geeli on muuten seborreakasvoille tosi hyvä. Ja välillä hiuksille Selukos -shampoota.
Pakko mennä heti huomenna apteekista hakemaan. Nyt kesällä varsinkin inhottavaa kun muutenkin hikoilee enemmän niin tämä vaivakin korostuu ja ei ole kiva olla mikään haisuli koska kaikki aina olettaa että se on huonosta hygieniasta kiinni, jos haisee. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko mennä heti huomenna apteekista hakemaan. Nyt kesällä varsinkin inhottavaa kun muutenkin hikoilee enemmän niin tämä vaivakin korostuu ja ei ole kiva olla mikään haisuli koska kaikki aina olettaa että se on huonosta hygieniasta kiinni, jos haisee. Ap
Ota samalla pullo ketokonatsol-sampoota. Sillä voi laimennettuna huuhtaista kasvotkin varovasti. Ihotautilääkärin vinkki mulle seborreaan ja toimii hyvin. Käytän lyhyen kuurin aina tarpeen mukaan, joskus kertapesukin riittää. Nizoral tai se rinnakkaisvalmiste, on ihan samaa kamaa.
Pese välillä myös tyyny ja peitto kuudessakympissä. Tosin kuulostaa siltä, että kuvittelet hajun suuremmaksi kuin se onkaan.
Ostan tuota ketokonatsolia myös. Ja tosiaan täytyypä muuten pestä nuo peitot ja tyynytkin välillä.. Niin ja saatan kuvitella, mutta mua on tavallaan kiusattu tuosta haisemisesta. Yskimistä ja jatkuvaa niiskuttamista ja vihjailua etten muka huolehdi hygieniasta. Ja siitä olen stressaantunut ja stressi kuulemma pahentaa tuota oireilua. Ap
Onko Laura Kiviranta nunnana Pepsodent-mainoksessa?
Saatan siis kuvitella suuremmaksi sen mitä onkaan, mutta ilmeisesti muutkin haistaa sen selvästi. Ap
Vaihda shampoo ja hoitoaine, pese hiusharjaa usein ja vaihda tyynyliina usein. (Mites ruokavalio, syötkö paljon sipulia tai muita mausteita?)