Uuden kuun Emilian miehen ammatti
Mitä ihmettä hän tekee kun blogin mukaan on aina töissä, E niin uuuuupunut arjesta vaikka kotona vanhin koulussa ja nuorin kerhossa
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Samat huttujutut jatkuvat. Tai ehkä se nykyään on suorastaan liikuttavaa miten ihmeellisiä asioita Ruotsinristeilyllä tai päiväseltään Hesassa käynti yli kolmekymppiselle on! Taannoin kävi Pietarissa blogisti-Mintun kanssa ja siitähän sitten tulikin asiaa viikon ajan joka päivä. Kuin olisi Australiassa piipahtanut. Ympyrät taitavat olla hyvin pienet arjessa. Onhan se kyllä luettavissakin. :'D
Nyt on pakko kysyä, että miksi sinulla on tarve vähätellä ihmistä, joka ilmeisesti nauttii niistä pienistä kuvioista? Miksi mielestäni kaiken pitäisi olla suurta ja mahtavaa, jotta sitä voisi "hehkuttaa"?
Mielestäni on aika säälittävää, jos esim. reissun pitäisi olla toiselle puolelle maapalloa, jotta se on jutun arvoinen.
Itse reissaan paljon, mutta ymmärrän täysin, että monille se koti ja kotiympyrät ovat SE juttu. Eikä tulisi mieleenkään arvostella alentuvasti sellaista ihmistä, joka nauttii niistä pienistä ympyröistä.
Ja ei, en ole kyseinen bloggaaja, vaikka hänen blogiaan aina välillä luenkin. Mielestäni kiva blogi, jossa kauniita sisustuskuvia.
Annetaanko kaikkien kukkien kukkia, jookos? Ei aseteta itseämme toisen yläpuolelle eikä vähätellä niitä, jotka ajattelevat toisin mitä itse ajattelemme. Tärkeä asia oppia tässä elämässä :)
Uuden Kuun Emilian ihana Teddy Pietaryrttimäeltä oli taidemaalari. Menestynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat huttujutut jatkuvat. Tai ehkä se nykyään on suorastaan liikuttavaa miten ihmeellisiä asioita Ruotsinristeilyllä tai päiväseltään Hesassa käynti yli kolmekymppiselle on! Taannoin kävi Pietarissa blogisti-Mintun kanssa ja siitähän sitten tulikin asiaa viikon ajan joka päivä. Kuin olisi Australiassa piipahtanut. Ympyrät taitavat olla hyvin pienet arjessa. Onhan se kyllä luettavissakin. :'D
Nyt on pakko kysyä, että miksi sinulla on tarve vähätellä ihmistä, joka ilmeisesti nauttii niistä pienistä kuvioista? Miksi mielestäni kaiken pitäisi olla suurta ja mahtavaa, jotta sitä voisi "hehkuttaa"?
Mielestäni on aika säälittävää, jos esim. reissun pitäisi olla toiselle puolelle maapalloa, jotta se on jutun arvoinen.
Itse reissaan paljon, mutta ymmärrän täysin, että monille se koti ja kotiympyrät ovat SE juttu. Eikä tulisi mieleenkään arvostella alentuvasti sellaista ihmistä, joka nauttii niistä pienistä ympyröistä.
Ja ei, en ole kyseinen bloggaaja, vaikka hänen blogiaan aina välillä luenkin. Mielestäni kiva blogi, jossa kauniita sisustuskuvia.
Annetaanko kaikkien kukkien kukkia, jookos? Ei aseteta itseämme toisen yläpuolelle eikä vähätellä niitä, jotka ajattelevat toisin mitä itse ajattelemme. Tärkeä asia oppia tässä elämässä :)
E:n pieniä ympyröitä sinällään en arvostele, vaan juttujen pyörimistä ties monennettako vuotta tismalleen samoissa aiheissa. Voisi olla aiheellista etsiä muuta työtä jos päätyötään joksi bloggaamisen kertoo, tekee noin vähäisellä innolla ja kunnianhimolla. Itse olen "antanut mahdollisuuden" blogille pitkän tauon jälkeen mut siirryin muualle taas, ei riitä sisältö kiinnostamaan vieläkään. Sääli kun potentiaalia olisi ympäristössä kuvaamisen kannalta jne., muutakin kuin se iänikuinen keittiö. 👋
Vierailija kirjoitti:
Öh, Pietari-Australia vertauksesi on hiukan outo.
Enemmän Pietarista olisi kerrottavaa kuin koko Australiasta yhteensä.
Katson vain kuvat blogista.. hirveetä huttua ja minua ihan raivostuttaa lukea niitä postauksia.. ymmärrän että jokaisella on omat murheensa ja elämänsä mutta menis kokeilemaan työelämään ja pyörittelis nuo jutut ilta aikaan niinku monet muutkin...siinä ei enää pistäs vääränväriset sohvatyynyt enää silmään...
Aargh! Miksihän masokistisesti uskon muutokseen ja n.puolen vuoden välein menen toiveikkaana blogiin😱
Uskomatonta millaista roskaa voi joku kirjoittaa vuodesta toiseen?! Hokea postaus toisensa jälkeen, satoja kertoja, yhtä ja samaa tekosyvällistä mantraa arjen ja juhlan vaihtelusta. Kaikki muut ilmeisesti sen tajuaa mutta tälle blogistille näiden kahden vaihtelu näyttää tulevan uutena joka kerta. Päiväni murmelina... En yhtään ihmettele että perheen toinen aikuinen on paljon pois😂
Jaha, en ole ensimmäinen joka erehtyi. Tulin myös tänne ilmoittamaan että taidemaalari se Teddy Kent oli, muotokuvamaalari erityisesti.
Sivumennen sanottuna, kyllä Pietarista riittää kirjoitettavaa ainakin viikoksi.
so true! kuvat on kivoja, vaikka toistavat vuosi vuoden jälkeen itseään. Samoin tekstit: ihana ilma - uuden jännän edessä - flunssa - surkea keli - uuvuttavaaaaaa
Eikö hän ole töissä jossain Prismassa? E siis
Emilia ja siskonsa taitaa olla vähän turhasta ruikuttajia. Vieläkö se sisko muuten kirjottaa blogia?