Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku alapeukuttaa kaikkiin ketjuihin kaikkiin kommmentteihin?

Vierailija
03.07.2016 |

Vaikka olisi miten fiksu kommentti tahansa, niin aina on varmat alapeukut jonkun taholta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiinnität huomiota moiseen? Keskity itse asiaan. Itse saatan peukuttaa suuntaan tai toiseen ihan tietystä syystä jonkin kommentin kohdalla, mutta en käy sitä selittelemään. Älä ota henkilökohtaisesti. Suutusko jos kaikki kaverit ei tykkää sun FB tai IG kuvista tarpeeksi? Ja mietit sitä öitä myöten?

Vierailija
2/4 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsku haluua vain yläpeukkuja.

Muilta palstoilta alapeukut on poistettu.

Av mamma haluaa vain yläpeukkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutus on täällä valitettavan usein niiden tapa osallistua keskusteluun,jotka eivät kykene asiapohjaiseen arvosteluun eivätkä ilmaisemaan itse niitä 'parempia' ajatuksia alapeukuttamistaan kommenteista,joissa johonkin asiaan on otettu kantaa.Helpompaa kuin alkaa itse miettimään mitä sanottavaa itsellä siitä olisi on vain painaa sitä hiiren vasemmanpuoleista näppäintä kerran...

Niin fiksua juttua ja niin hienoa ja laadukasta kirjoitusta on täysin mahdotonta tehdäkään,etteikö sitä voisi alapeukuttaa - jopa aivan lukematta koko kirjoitustakaan...

Vierailija
4/4 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse alapeukutan ihan kiusallani sillä en voi käsittää miksi hemmetissä jotakuta kiinnostaa jonkun kasvottoman randomin klikkaus niin älyttömän paljon että aina pitää joka keskustelussa jonkun olla vaatimassa selityksiä alapeukutukselle.

Jos ette ole huomanneet, niin lähes kaikki viestit saa peukkuja suuntaan ja toiseen. Mitä siitäkin tulisi jos kaikki olisivat vaatimassa selityksiä miksi JUURI HÄNEN viestiinsä tuli peukkua alas.

Luulisi että jos jollain olisi jotain tähdellistä sanottavaa, hän myös sanoisi sen eikä tyytyisi painamaan pelkkää peukkua.

Lopettakaa se muiden mielipiteistä välittäminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän