Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden kuun Emilian miehen ammatti

Allu
03.07.2016 |

Mitä ihmettä hän tekee kun blogin mukaan on aina töissä, E niin uuuuupunut arjesta vaikka kotona vanhin koulussa ja nuorin kerhossa

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken luulin että kirjassa ja olin ihan et jee, onko siihen suomennettu jatkoa. Mutta mielen pettymyksen 😕

Vierailija
2/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken luulin että kirjassa ja olin ihan et jee, onko siihen suomennettu jatkoa. Mutta mielen pettymyksen 😕

Kyllähän se meni kirjassa naimisiin ja miehen ammatti oli taidemaalari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tulin keskustelemaan niistä kirjoista 😞

Vierailija
4/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksiyrittäjä. Oikeasti tosi paljon töissä, etenkin kesäaika ihan sairasta yrittäjille. Siitä uupumuksesta sitten tiedä, perfektionistit uupuu helposti kun ei osaa antaa itsensä ja asioiden vaan olla.

Vierailija
5/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii mäkin luulin että siitä ihanasta kirjasarjasta on kyse. Mikä idiootti antaa blogilleen tuollaisen nimen? 😒

Vierailija
6/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, lapsuuteni ehdoton lempikirja.

Vierailija
7/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että on lääkäri

Vierailija
8/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaako muka taksia?

Aika feminiinisen näköinen, joten ajattelin että on joku humanisti.

Vierailija
9/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita kuvia mutta niin uupunut kaikkeen että heikottaa. Menisi töihin niin ei miettisi ja olisi pipo niin kireänä. Nuoriakin jo pk-iässä

Vierailija
10/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä uupumispostaukseen? Ei löytynyt viimeisimmistä kirjoituksista.

Vierailija
11/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien varrella paistaa rivien välistä. Syömisongelmia, täyd tavoittelua

Vierailija
12/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas oon sitä mieltä että on muusikko/solisti jossain lavoja kiertävässä orkesterissa + taksikuski.

Vierailija
13/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi kehiin, jossain sisutuslehdesdä oli joskus vuosi pari sitten juttu ja nimet. Jotain kitaraa ja äönentoistolaitteita vilahdellut kuvissa, piano ym

Vierailija
14/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisi itse palkkatöihin, miehen ei ehkä tarvitsisi tehdä kahta työtä?

Vierailija
15/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä hän tekee kun blogin mukaan on aina töissä, E niin uuuuupunut arjesta vaikka kotona vanhin koulussa ja nuorin kerhossa

Vierailija
16/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksikuski ja humppabändissä :D On totta tosiaan huvittavaa miten kaaauhean väsyttävää arki unisessa maalaiskylässä on. Poika kouluun ja loppupäivä oleilua, miljoonaa kuva keittiön tasosta, postaus muutamalla rivillä tekosyvällistä soopaa. Kalpenee siinä vuorotyöläisen työn raskaus. Voi luoja. Lopetin blogin lukemisen kun enää yhtäkään normipostausta ei tullut vaan jotain älytöntä pohdintää elämän tarkoituksesta vuorotellen siitä miten kiiire on. Siis MISTÄ se kiire muodostuu kotona jo kohta 10 vuotta olleelle nuorelle ihmiselle?? 😲

Vierailija
17/30 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin todella että pääsisi "oikeisiin töihin", tulisi perspektiiviä, realiteetit eteen. Toisaalta, vaikuttaa sellaiselta luonteelta jonka sopeutuminen työyhteisöön voisi osoittautua "haasteelliseksi". Liiallinen omien asioiden jatkuva pyörittely on haitallista, olemattomat asiat kasvavat vuoren kokoisiksi. Jos niistä vielä aina kirjoittaa postauksen, eniten juuri siitä milta kulloinkin tuntuu, voipi olla että joskus moiset sielunsyövereiden turskautukset eetteriin kaduttaa😃

Vierailija
18/30 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat huttujutut jatkuvat. Tai ehkä se nykyään on suorastaan liikuttavaa miten ihmeellisiä asioita Ruotsinristeilyllä tai päiväseltään Hesassa käynti yli kolmekymppiselle on! Taannoin kävi Pietarissa blogisti-Mintun kanssa ja siitähän sitten tulikin asiaa viikon ajan joka päivä. Kuin olisi Australiassa piipahtanut. Ympyrät taitavat olla hyvin pienet arjessa. Onhan se kyllä luettavissakin. :'D

Vierailija
19/30 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira kirjoitti:

Mä luulin että on lääkäri

😅

Vierailija
20/30 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu kirjoitti:

Heh, E uuuuuupuusiitä kun kirjoittaa blogiinsa kerran päivässä miten uuuupunut on kotiäitiydestä lue päivät ylellisesti itsekseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä