Kiinnostaako 20-30v naisia nuorekas, Converseja käyttävä 40v mies?
Kommentit (57)
Nuorekas nelikymppinen on yhtä todellinen kuin hammaskeiju. :D
Ihan oikeesti. Voisko ikäloput vaan pysytellä ikäsissään. Ootte ällöttäviä.
N25
Vierailija kirjoitti:
No kiinnostaa, kiinnostaa. Ja kiihottaa.
Niin mä vähän arvelinkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
N25
Vastasiko ap tässä itselleen?
Vai etkö havaitse edes yksinkertaistakaan provoa?
Varallisuudesta se on kiinni. Nainen on kaappatavaraa, joka käytännössä ostetaan rahalla, joten sun ikä on tässä mielessä epäolennaista.
Tajuatko yhtään, miten karmivaa on, että ikähaitarisi on "puolet nuorempi" - "10 vuotta nuorempi"?? Jopa 20-40 olis karmivaa. 20-60 olis tasa-arvoinen ja hyväksyttävä haitari, mutta sellaisestahan ei tietenkään voi edes puhua...
On muuten tehty tutkimuksia naisten ja miesten vastauksista, kun kysymyksenä on, minkä ikäisenä "vastakkaisen" sukupuolen edustajat näyttävät parhaalta. Naiset kertovat ideaaliseksi iäksi iän, joka on omaa ikää lähellä. Keskiarvoisesti kaiken ikäiset miehet taas haluavat 20-24-vuotiaan naisen. Kertoo jotain tästä vääristyneestä yhteiskunnasta, samoin kuin tämä naurettava keskustelunaloitus.
Jos ei tästä selvinnyt, vastaus on "ei tosiaan kiinnosta". N20
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko yhtään, miten karmivaa on, että ikähaitarisi on "puolet nuorempi" - "10 vuotta nuorempi"?? Jopa 20-40 olis karmivaa. 20-60 olis tasa-arvoinen ja hyväksyttävä haitari, mutta sellaisestahan ei tietenkään voi edes puhua...
On muuten tehty tutkimuksia naisten ja miesten vastauksista, kun kysymyksenä on, minkä ikäisenä "vastakkaisen" sukupuolen edustajat näyttävät parhaalta. Naiset kertovat ideaaliseksi iäksi iän, joka on omaa ikää lähellä. Keskiarvoisesti kaiken ikäiset miehet taas haluavat 20-24-vuotiaan naisen. Kertoo jotain tästä vääristyneestä yhteiskunnasta, samoin kuin tämä naurettava keskustelunaloitus.
Mä luovutan. Te uskotte kaiken. Mä häivyn.
Toivotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25Vastasiko ap tässä itselleen?
Vai etkö havaitse edes yksinkertaistakaan provoa?
En ole ap, mutta noita 40+ "nuorekkaita" miehiä tulee viikottain vastaan.
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luovutan. Te uskotte kaiken. Mä häivyn.
Toivotonta.
Kai sä tiedät, että ap:n tavoin ajattelevia miehiä on pilvin pimein irl?
Vierailija kirjoitti:
Naiset kertovat ideaaliseksi iäksi iän, joka on omaa ikää lähellä.
Toki. Tosin sitä ei ikinä mainita, että töissä pitää käydä ja rahaa pitää olla autoihin, omakotitaloihin, kesämökkeihin, matkoihin etelään tai muuten mies ei kelpaa. Miehet eivät aseta vastaavia ahneita vaatimuksia naisile, mutta silti palsta-akkojen mukaan sekin on pahempi paha, että nuorempikin nainen kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Lisätään vielä, että lempimusiikkiani on EDM, ja kesäsin kuljen potkulaudalla. Ap
Ai tää olikin trolli. Pöh, tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että kunnon osakesalkku kiinnostaisi enemmän kuin frisbeet ja lenkkarit.
Hitto, miks rupesin asuntosijoittajaksi, varmaan ammattini vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki. Tosin sitä ei ikinä mainita, että töissä pitää käydä ja rahaa pitää olla autoihin, omakotitaloihin, kesämökkeihin, matkoihin etelään tai muuten mies ei kelpaa. Miehet eivät aseta vastaavia ahneita vaatimuksia naisile, mutta silti palsta-akkojen mukaan sekin on pahempi paha, että nuorempikin nainen kelpaa.
Katos vaan. Palstan sossurottakin ilmestyi paikalle. Kerrotko muuten mitä annettavaa sulla olis naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katos vaan. Palstan sossurottakin ilmestyi paikalle. Kerrotko muuten mitä annettavaa sulla olis naiselle.
Ei ainakaan sitä mitä nainen eniten miehestä haluaa eli rahaa ja materiaalia. Ja se on kyllä tehty harvinaisen selväksi lakkoilemalla ja uhkaimemalla erolla. Ja ihan tosissaan uhkailivat.
Ilmeisesti jotain muuta tarjottavaa kuitenkin oli kun piti ensin mököttää, lakkoilla ja uhkailla toista kuukautta. Muuta selitystä en tuollaiselle mököttämiselle oikein keksi. Raha oli kuitenkin niin tärkeää molemmissa suhteissa, että nainen päätti erota sen takia.
Kai sulla on vielä blondattu tukka, joka on nostettu pystyyn geelillä silleen "nuorekkaasti"?
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla on vielä blondattu tukka, joka on nostettu pystyyn geelillä silleen "nuorekkaasti"?
Sivusiili ja sininen shokkiväri. Ap
Ei mua ainakaan. Lähinnä siksi että kuvaus oli niin pinnallinen ja vaikutat olevan itsekin vain niitä pinnallisia nuoremman naisen pillun perään kuolaaviä ällötyksiä, joten arvostus on 0. Itse etsin vierelleni ihan ihmistä mutta nykyään tuntuu vaikealta sellaista löytää oikein minkään ikäisistä miehistä. Penistä kyllä löytyisi vaikka millä mitalla varmaankin koko nuoruus jippikajei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan sitä mitä nainen eniten miehestä haluaa eli rahaa ja materiaalia. Ja se on kyllä tehty harvinaisen selväksi lakkoilemalla ja uhkaimemalla erolla. Ja ihan tosissaan uhkailivat.
Ilmeisesti jotain muuta tarjottavaa kuitenkin oli kun piti ensin mököttää, lakkoilla ja uhkailla toista kuukautta. Muuta selitystä en tuollaiselle mököttämiselle oikein keksi. Raha oli kuitenkin niin tärkeää molemmissa suhteissa, että nainen päätti erota sen takia.
Ihan hirveen ahnetta olettaa miehen elättävän edes itsensä. :D mä muuten laitoin just poikaystävälle 200e tilille. Olenko ahne kusipää? :D
Ilmeisesti pidät itseäsi erikoisena tai jopa saaliina? Ei kyllä näitten annettujen tietojen perusteella kiinnosta. N26
Ps. Minun on ylipäätään hyvin vaikea kuvitella kiinnostuvani ihmisestä, joka on näin kiinnostunut siitä, millainen kuva muilla hänestä on.
Onko nämä kenties suurimmat meriittisi? Että oikein Vonverset. Huokaus.