Onkohan tälla muotibloggaajalla hieman pienet vaatteet?
http://go4itvol2.indiedays.com/2016/06/30/nahkatakki-toimii-myos-kesall…
Voiko ihminen oikeasti olla noin sokea omalle peilikuvalleen?
Kommentit (52)
Ihan söpö asu, mutta sopii yläasteikäiselle, eikä aikuiselle naiselle. Ei koko-, vaan ikäsokeus.
Täh, ihan normaalit ikäiselleen sopivat vaatteet, joita haluaa selkeästi nyt esitellä vAn tossa kuvassa. Mikä sua nyt tässä niin ahdistaa?
Kuvissa on kylläkin muotibloggaajan tytär, ei itse bloggaaja.
On vähän liian piukat vaatteet tytöllä. Hamekin piukottaa nappien tai neppareiden kohdalta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan söpö asu, mutta sopii yläasteikäiselle, eikä aikuiselle naiselle. Ei koko-, vaan ikäsokeus.
Ööh. Ei kai tää ollukaan mikään kovin aikuinen nainen?
Ei ole ainoa kuva hänestä liian pienissä vaatteissa. Katsokaa esim.
http://go4itvol2.indiedays.com/2015/09/23/pallea-paljaaksi/
Miksi noin kaunis nainen tekee itsestään hölmön näköisen ahtautumalla liian pieniin vaatteisiin? Omankokoisissaan olisi tyrmäävän upea ilmestys
Tämä on bloggaajan tytär, ei itse bloggaaja. Hänestä on ennenkin tehty tänne kauhistelevia aloituksia. Ehkä ap on jonkin sortin kiusaaja.
Ihan sopivat on. Hyvän näköinen. Mee ittees ap.
Ensinnäkin, vaatteet ei ole liian pienet, sinänsä harvinaista nuorten naisten joukossa.
Toiseksi vaatteet olisivat ihan hauskat ja toimivat kun olisi heittänyt tuon nahkatakin jorpakkoon ja laittanut paidan hameen sisään.
Kauniit jalat on, vähän kesäisempi väri hameessa, niin vyötäröäkin voi näyttää.
Jos on niin kylmä että tarvitsee nahkatakin, voi tunkea aluksi paidan hameeseen.
Noin pullean mahan paljastelu ei vaan näytä hyvältä. Hyvät jalat hänellä on, joten niitä kelpaa näytellä.
Miksi hame alkaa kainaloista ja loppuu ylettäen juuri ja juuri perseposkien alaosaan?
Vierailija kirjoitti:
Kuvissa on kylläkin muotibloggaajan tytär, ei itse bloggaaja.
Nimenomaan! Miksi äiti kuvaa makkarankuoreen sullottua tytärtään ja laittaa kuvat jakoon? Tämän parivaljakon asupostaukset on aina ihan eeppisen tökeröitä. Bloggaaja kuvailee itseään täydellisen garderobin metsästäjäksi. No, työsarkaa ainakin riittää. Ja tytär laitetaan sijaiskärsijäksi.
Mulla sattuu vatsaan kun katson noita. Kyllä vaate on liian pieni, jos vyörätönauha uppoaa vatsaan :( Ja hame on liian lyhyt ja kittana, koska ihan taatusti perseposket näkyvät takaa. Nolon näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Noin pullean mahan paljastelu ei vaan näytä hyvältä. Hyvät jalat hänellä on, joten niitä kelpaa näytellä.
IMO napapaidat olisivat saaneet jäädä kauas 90-luvun arkistoihin - täysin riippumatta vatsan koosta.
Itse asiassa pidän tämän Peetun tyylistä: hänellä on kokeilunrohkeutta. Jotkut asukokonaisuudet ovat todella hyviä ja korostavat hänen hyviä puoliaan (kuten vaikka sääriä, tai hänen omia värejään). Ja itse asiassa pidän ehkä kaikista eniten siitä, että hänellä on uskallusta käyttää myös niitä vaatteita, jotka tyypillisesti mielletään "sallituiksi" vain heille, jotka mahtuvat mallinmittoihin (kuten vaikka tuo crop top -tyyli).
Vaatteet ovat ihan hyvin istuvia, ei yhtään liian pieniä. Aloittajalla oli varmaan joku muu asia mielessään, mutta kun ei osaa ilmaista itseään, niin sitten ei osaa.
Näköjään voi 😞