Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¤¤**ENSIKOT vko 9**¤¤

27.02.2006 |

En löytänyt tän viikon pinoa joten aloitin sen itse... Kai se passaa??

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustumiskäynniltä ollaan kotiuduttu. Ihan mukava käynti oli. Kätilö ensin näytti power point -esityksen ja puhui vähän synnytyksen kulusta jne ja sitten käytiin kääntymässä osastoilla ja synnytysvastaanotossa.

Iglu, no meillä alunperin mies ei ollut kovin innostunut ajatuksesta valmennukseen lähteä ja aikataulujenkin kanssa olisi todennäköisesti tullut ongelmia miehen kahden työn ja lähestyvän lapin matkan kanssa... ja mä sitten taas koulun puolesta juuri ennen joulua istuin läpi synnytysopin- ja äitiyshoitotyön kurssit. Todettiin sitten, että onpa sitä ennenkin ilman valmennuksia pärjätty =) Ei vaan tuntunut olevan meidän juttu. Ja tänään ainakin vahvistui se, että tuo tutustumiskäynti sairaalaan riitti meidän kohdalla hyvin.

Onko musta muuten tullut vähän nälkäinen kaveri tai jotain... jäi tänään nimittäin nenä jääkaapin oven väliin =D pienen vekin siihen onnistuin saamaan...

Vierailija
22/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih Miii,meillä sit torstaina inssi kummallaki!Moneltas sulla on?Pepsi ajelee klo11.30.....jännittäää aikalailla.Saas nähä meneekö ekalla läpi.Ja Pepsi täyttäää parin kuukauden päästä jo 27,hui miten aika vaa menee!

Täällä edelleen äklötystä ja väsymystä.Hieman epoäilen että loppuuko tää koskaan.Ei ees muista enää miltä sellanen normaali olo tuntuu.

Äippäpakkauksesta tykkäsin!Oonki oottanu et millo se " paljastetaan" !

Voikaa paksusti enskat!

-Pepsi ja vompatti rv11+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=MediumVioletRed]QueenBzZ: voimia teille haukun kanssa! Mun vanhemmilla oli edellisellä koiralla myös vaikea sydänvika ja se oli tosi rankkaa. Kyllä ne koirat on niin perheenjäseniä. Ainakin meillä.

Heippa JoJo, tervetuloa tänne puolelle! *vilkuttaa* Kyllä mullakin siirtyminen jännitti viime viikolla, mutta äkkiä sitä sopeutuu. Vaikka edelleen olen varuillani, jos vaikka putoankin takaisin...

Jännät ajat pikku-millillä: mies pitää kotona mielen virkeänä tempauksillaan ja synnäriäkin siis haistelemaan. Ja aika taitava olet, kun nenäsi noin telot.... =)

Turvallisia ajo-tunteja Miille ja peukkuja tulevaan inssiin!! Ja peukkuja jo valmiiks myös pepsiksen inssiin!! Pääsette sitten ajeluttamaan vaaveja muillakin kuin rattailla.

Toivottavasti iglun vaavi ei ihan vielä ala spurttailla, vaan köllöttelis nyt vähän keväämmälle saakka masussa! Kerrohan meille myös muista hääsuunnitelmista, kun saatte asiaa eteenpäin.

Itse edelleen pahaa oloa odottelen. Niin hullua kuin se onkin, niin toivois tuollaista konkreettista todistetta raskaudesta. Mutta ennättääpä tuo varmaan tulla.

Kyselin tuolla toisessa pinossa alkuraskauden ultran hintaa yksityisellä ja vastausten perusteella hintahaitari taitaa olla aika kova. Niinpä sitten tänään soittelin oikein urakalla lääkäriasemille ja todistin väitteen todeksi. Miten voikin sama toimenpide olla niin eri hintainen?!? No varasin kuitenkin tutulta lääkäriasemalta, mutta itselleni vieraalta gyneltä ajan ja sain sen kahden viikon päähän. silloin olisi koossa 7+5, joten sykkeen pitäis kai näkyä jo ihan hyvin silloin. Hintaa tuolla ultralle+muulle tulee alle 100 euroo ja siitä sitten Kelan korvaus pois. Ja hoitaja sanoi, että tuo lääkäri on tosi hyvä ultraaja. Nyt vaan toivoisin, että aika menis ihan hirmu nopeesti!!!

Hyviä vointeja kaikille!

-Amy ja EkaVekara rv 5+5[/color]

Vierailija
24/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Jojo:)

Iglu: Oih, hääjärjestelyt on ihania!Me mentiin viime kesänä naimisiin ja niitä valmisteluja tuli heti ikävä vaikka tulikin loppujen lopuks kiire ja vihki/juhlapaikkana ollut siipirataslaiva aiheutti tosi paljon ylimäärästä päänvaivaa, se on kuitenki iso päivä:) En pysty kuuntelemaan meiän häämusiikki cd:tä saati kattomaan videota vollottamatta varmaan ikinä:) Tsemppiä järjestelyihin:)

Miille ja Pepsille rutkasti onnea ajokokeeseen!!

Mun mielestä toi uus äitiyspakkaus on kiva, sen viimevuotisen pakkauksen haalari aiheutti mulle kylmiä väreitä kun se ollu yhtään mieleinen..mutta onneks makuja on monia:) Mä oon niin vaaleenpunasen fani että mies jo veikkas et puen mahdollisen pojanki vaaleenpunasiin potkareihin;)

Menin muuten jo vähän asioiden edelle ja ostin Brion kombi yhdistelmävaunut, en pois muuten ihan vielä hommannu mutta satuin saamaan viimevuotiset käytettynä halvalla..nyt pitää sitte koko ajan hypistellä niitä:) Taidan laittaa koirat kyytiin ja lähteä koeajolle;)

Nyt mä raahaudun lenkille koirien kans..tuo meiän vakavasti sydänsairas 11-vuotias koira on muuten semmonen " vaivanen vanhus" että juoksee ihan hulluna koko lenkin, riehuu,leikkii,varastaa mun lapasen kymmenen kertaa lenkin aikana,mönkii lumihangessa ja yrittää virittää tappelua kaikkien koirien kans, taitaa olla ukolla vähän liian hyvät lääkkeet?;)

Queen rv 16+6

Vierailija
25/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä kyllä käynyt vähän jo selän takana vakoilemassa, mutta jos mäkin kun Amy ja jojokin ;))

Kattelin myös äippäpaketin kuvat. Jee, sinistä! Mä oon aina tykännyt sinisestä, joten oikein söpöltä näytti nuo pienet vaatteet.

On muuten jotenkin hidasta korjata enkun kokeita, kun yhtä aikaa " täytyy" roikkua täällä... ;) Mukavan oloista sakkia olette, siksipä ajattelin tulla tännä puolellekin mukaan enskoihin.

Vai on enskoilla oikein tupla-inssi torstaina. Tsemppiä kusekeille, hyvin se menee.

En vielä oikeen muista nickejä, mutta tossa lueskellessani kuvittelin mielessäni kuinka se joku kun oli vaunut jo osatanut, lastaa ne haukut sinne kyytiin ja ottaa pienet koeajot :DD Mahtais olla erikoinen näky ;)

Huomenna ajattelin koittaa soitella neuvolaankin, jos vaikka huolisivat käymään sielläkin joskus lähiaikoina... Kuten Amy, kyllä mäkin olen ajatellut mennä tohon alkuraskauden ultraan yksityiselle parin viikon päästä. Tai olinhan mä tavallaan jo kertaalleen, kun kävin gynellä kyselemässä mistä johtuu/ onko huolestuttavaa ajoittainen ruskehtava/ vaalenpunertava hyyyvin niukka vuoto. Samalla keikaalla lääkäri ultralla tsuumaili, kun mä halusin, vaikka ei vielä tosiaan mitään sykettä näkynyt, eikä pitänytkään näkyä. Joku typpi vaan kohdun sisällä oli, mutta sen elonmerkeistä tms ei siis saatu tietoa, joten kai mä köyhdytän taas itseäni menemällä toisenkin kerran ;)

Taidanpa palata hetkeksi enkun kokeiden pariin...

t. Ope (6+ jotain, miten ne päivät lasketaankaan???)

Vierailija
26/74 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green] Aivan ihana auringon paiste tuolla ulkona ja niin vaan pitää sisällä ja töissä nyhjätä =(

Tsemppiä huomiseen inssiin Miille ja Pepsille!

Tervetuloa tälle puolelle JoJolle ja Ykkösopelle! Siitä ne viikot ja päivät karttuu! Vaikka vielä tuntuu itselläkin, että päivät matelee, kun odottaa sen 12 viikon täyttymistä...

Iglu, tulethan kertomaan hääjärjestelyiden etenemisestä. Täälläkin yksi viime kesän morsian muistelee kaiholla omia häitään ja hääjärjestelyitä, nyyh! Aivan ihanaa aikaa!

QueenBzz: Eikös Brion Kombit ole yhdistelmävaunut? Onko niissä kova vai pehmeä kantokoppa? Itsekin olen kovasti miettinyt Brion vaunuja. Jokos muilla on vaunuostokset tiedossa, tai joko olette miettineet jotain tiettyjä vaunuja? Niin ja mitkä vaunut on meidän viimeisillään olevilla Ensikoilla?

Omaa napaa taasen. Eilen tuntui uudenlaista vatsakipua heti navan takana. Aiemmin kivut ovat olleet lähinnä alavatsassa ja nivusissa. Jospa se kohtu olisi sitten jo vähän nousemaan päin. Ei nimittäin ole kahteen yöhön tarvinnut käydä kuin 2 kertaa vessassa. Viime viikolla juoksin parhaimpina öinä 5 kertaa. Eilisilta meni vielä äippäpaketin kuvia ihaillessa! Nyt tekisi mieli itsekin jo ostaa pienelle jotakin...

Voikaa hyvin!

Sippu ja pikku-tikru 10+4[/color]

[/quote]

Vierailija
27/74 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä pidän melkein lomaa, kun työpaikalta kaikki muut melkein lomalla, niin ei siellä kukaan mua kaipaile. Käväisen sitten iltapäivällä vasta tekemässä jotakin. Tässä aamusella oon nyt sit ehtinyt taas kuunnella vähän klassista musiikkia mahan kanssa. Ei se mokoma innostunut vieläkään jumppaamaan niin, että huomaisin... :D

Mulla on huomenna inssi tunnin ennen Pepsistä :) Aika jännittävää. Tosin mä en osaa panikoida kovin paljon ennen tommosia kokeita ja sielläkin kuitenkin lähden vaan painamaan ennen kuin iskee päälle, että nyt on kyse jostain todella tärkeästä suorituksesta. Kuinkakohan kauan se koko homma voikaan kestää? Oon yrittänyt rauhoitella itseäni silläkin, että esim. puolen tunnin ajossa en ehdi välttämättä kovin suuresti töppäillä verrattuna ajotunteihin :D

Ääh, mun piti jollekin kommentoida jotain.. aina tää on tämmöistä... Palaanpa hetken kuluttua asiaan, kun olen muistellut, mikä juttu se oli.

Mii- ja mynkerö(hissuttelija) rv 17+5

Vierailija
28/74 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=steelblue1] Tulipas nukuttua pitkään... puolisen tuntia sitten nousin sängystä. No, mies aina sanoo että mun pitää levätä, niin nyt on sitten levätty.

Rupesi naurattaa, kun pikku-milli kertoi nenän jääneen jääkaapin oven väliin. Otapas nyt ihan iisisti sen jääkaapin kanssa... meillä mies aina ihmettelee, kun mä onnistun jättämään hiukset auton oven väliin.

Moni mietiskelee vaunuja. Me ostettiin meidän vaunut joulun jälkeen, olivat pienessä alennuksessa. Meillä on Emmaljungan City Cross rattaat ja niihin kova City-kantokoppa. On tosi söpöt! Ja turvakaukalo hommattiin pari viikkoa sitten, Gracon Autobaby II, jalustalla.

Ja onnea huomiseen inssiin, ketkä sinne nyt olikaan menossa... Hyvin se menee! Itse kävin kirjalliset kolmeen kertaan, mutta inssi meni kerralla läpi.

NapNap rv39+0, se olisi sitten viikko laskettuun aikaan... [/color]

Vierailija
29/74 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis sit siivouspäivä eessä taas! Mies lähti just iltavuoroon joten eipä pyöri jaloissa=D Saapa nähdä,kuinka kauan nämä hommat jaksaa hoitaa yksinään. Voi olla ettei vauva anna enää jatkaa tällä hysteerisellä siivouslinjalla=)

Vaunuista;me hommattiin Borat, mallia Breaker Lux. Semmoset kivan sporttiset vaunut,ei niitä oikeastaan pahemmin mietitty kun nämä tuntui heti " omilta" ..autoon ne ei kylläkään meillä mahdu, mutta toisaalta, meidän auto on NIIN pieni ettei sinne mahdu mitkään muutkaan joten sitä ei voinut laskea miinukseksi=)

Amylle henkkohtainen kysymys; kattelin tuolta ensikkolistalta että teilläkin ois mies vähän nuorempi..kauanko ootte olleet yhdessä, onko ikäero aiheuttanut mitään epävarmuutta tms? Meillä kun on kans tuo isäntä nuorempi, eikä siinä oo mitään kummempaa ollut aikasemmin...mutta nyt loppuraskaudesta mulla on iskenyt hillitön paniikki päälle, mietin että onkohan se saanut tulla ja mennä tarpeeksi vai sidotaankohan me vauvan kanssa liikaa nuorta miestä=/

Eipä sillä, nää ajatukset saattaa olla mun lähestyvää kolmenkympin kriisiäkin;)

Vaan eipä tässä auta kuin tarttua hommiin..aurinkoista keskiviikon jatkoa kaikille! Ja inssikokelaille tosiaan onnea matkaan huomiselle=)

-Ankka & 35+4-

Vierailija
30/74 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kuulkaas niin että minulla on ihan hirveä matkakuume! Siis yhä edelleen, ollut jo muutaman kuukauden! Kattelen jo matkatoimistojen sivuja ja mietin että joskos vielä kesällä lähtis?? Olin viime kesänä kaksi viikkoa Turkissa ja viikon Gran canarialla ja olivat kyllä mahtavat ensimmäiset etelän matkani :) Hmmmm, pitää vielä miettiä.. Olisin heinäkuussa rv 27-31, kuinkahan reissu onnistuisi? Onko muita matkakuumetta potevia??

Vaunuista mulla nyt ei vielä ole minkäänlaista kokemusta, en tajua niistä hölkäsen pöläystäkään ;)

Huomenna on neuvola!!

MiaMik rv 9+4

Vierailija
31/74 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti poikkean ennen kuin lähden hakemaan äitiä uutta kämppää katsomaan.

Inssiin menijöille isot tsempit!!! Mä onnistuin omassa inssissä sammuttaan auton pariin kertaan, mutta läpi meni.

Vaunuista... me ostettiin Brion Novat. Kombit oltiin menossa ostamaan, mutta novat tarttui mukaan. =D Ne on aikalailla samanlaiset kuin kombitkin, mutta novat on pehmeällä kopalla ja kombit sitten taas kovalla ja novat menee vähän pienempään tilaan. Ja oli reippaasti halvemmat kun kombit...

Nyt touhuamaan uuteen kotiin =)

[color=red]pikku-milli & paco 31+5[/color]

Vierailija
32/74 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=DarkOrange]Aurinkoista päivää![/color]

[color=teal]Moi ykkösope! *vilkuttaa* Kiva nähdä sinutkin rohkeana täällä. :o) Kyselit niitä raskausviikkojen laskemisia. Mä olen käsittänyt, että vimeisten menkkojen alusta lähdetään laskemaan 0+1, 0+2...0+6, 1+0, 1+1, 1+2 jne. eli nollasta kuuteen ja aina seitsemäs päivä on seuraava rv+0. Olipas selkeää... Koita tajuta tai korjatkaa, jos olen väärässä. (Oikeesti, selitänkö mä oppilaillekin näin vaikeesti? ü )

Ankka: meillä tosiaan ikäeroa neljä vuotta miehuksen kanssa ja minä pyöräytin sen maagisen 30 viime vuonna. Me ollaan oltu yhdessä kaks ja puoli vuotta ja kihloissa tänään tasan vuosi. =) On muuten ihan yhtä kirkas ja aurinkoinen päivä kuin vuosi sittenkin. Mulla nuo ikäjutut painoi enemmän silloin ihan suhteen alussa, mutta olin kyllä silloin muutenkin aika kovassa myllerryksessä, kun olin samana keväänä eronnut avioliitosta. Alussa olimme kyllä kovin varovaisia ja etenimme rauhassa, mutta jotenkin vain kolahti, että tuossa on se elämäni mies ja sielunkumppani. Reilu vuosi sitten kävimme läpi rankkoja aikoja, sillä minulta löydettiin kasvain. (Se sitten leikattiin pois ja nyt olen taas ihan terve.) Vaikka kasvain oli hyvänlaatuinen, niin kyllä se oli aika rankkaa se epätietoisuus ja pelko tulevasta. Kun sen kestimme hyvin ja mies jaksoi tukea minua, niin uskon, että kyllä me tuon vaavinkin kanssa pärjäämme - ja toistemmekin. Toki välillä kun mies haluaa lähteä baariin tai jotain ja itseä ei enää innosta, niin muistuttelen itselleni, että " kyllä minäkin silloin nuorempana...! ;o)

Muuten omassa napapiirissä ei vieläkään mitään kummempia muutoksia. Jopa niin on ollut normaali olo, että ihan varmuudeksi tein tänään töitten jälkeen tuon viimeisen acon10:n tuolta kaapista. (Naurakaa vain!) Ja kyllähän siihen heti pamahti niin selkeet viivat, ettei ole epäilystäkään, että kyllä EkaVekara on ainakin tässä vaiheessa vielä tulossa sulostuttamaan elämäämme.

Kun ei tuota pahaa oloa ole ollut, niin olenkin miettinyt, että noinkohan se sitten pamahtaa päälle niin yhtäkkiä vaikka töissä, että joutuu heti kaikille selittelemään... Mutta jospa mulle ei sitä tulisikaan? Taitaa olla turha luulo.

Mutta nyt kuitenkin kauppareissulle ja pian tuo murukin tulee kotiin. Mukavaa iltaa ja hyviä vointeja kaikille!

-Amy ja EkaVekara rv 5+6[/color]

Vierailija
33/74 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheesti oli tullu taas kirjotuksia tällä välin... tai siis sillä välin, ku en oo palstalla käyny. =)

Äitiyspakkaus oli minunkin mieleen... ainoo mikä tökki oli se makuupussi. Pikkuveljillä oli 15v sitten saman värinen ilman niitä lampaita... =S

Inssiin menijöille tsemppiä! Hyvin se menee! Itse panikoin ja jännitin inssiä IHAN SAIRAASTI, mutta meni se onneksi läpi. =)

Ukon serkku toi eilen kauheen kasan banaanilaatikoita muuttoa varten. Ei kyllä YHTÄÄN huvita alkaa pakkaamaan... Liekö sitten tää väsymys mikä sen tekee, kun aikasemmin ku ollaan muutettu - oon pakannu enemmän ku innoissani!

Kävin netissä kattelemassa meille uutta sänkyä.. ja löysinkin yhen aivan ihanan (Askon Matinea). Nyt meillä on jenkkisänky, jossa on yks jalka katki. =) Aattelin jättää sen vierassängyksi, kun siinä voi kuitenkin ihan hyvin nukkua. Ja siinäkin mielessä uusi sänky olis paikallaan, että eipähän sitten penniennillä oo vaaraa pudota niin korkeesta sängystä kuin nyt.

Mä olin (5 sek. sitten =)) miettii, että oonkohan mä vähän masentunu? Tai muuten alakulonen... tai viekö sitten tää väsymys, paha olo ja huoli masuasukin tilanteesta kaikki fiilikset?! Mua ainakin huolettaa keskenmeno tai että jotain on masussa pielessä... ultrakin on vasta 3 vkon päästä. Sydänäänien kuuntelukin on vasta seur. neuvolakäynnillä ja sinnekin on se 3vkoa. Muutenkin olo on vähän alakulonen... en oo vähän aikaan innostunu juuri mistään... Asunnon saaminen oli huippu juttu, mutta sit tuli kahta kauheempi huoli vauvasta. Onks muilla vastaavia kokemuksia/ajatuksia?

Burde & penni-enni rv9+3

Vierailija
34/74 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sippuliini:Joo, kombit on yhdistelmät kovalla kantokopalla, vaikuttaa ihan kelvollisilta:)

Burde: Mulla oli alkuraskaudessa vähän samanlaisia juttuja, ei mitään masennusta ym. mutta välillä oli ihan kamala huoli vauvasta,niin että ahisti ihan tosissaan, sit hetken päästä taas olin ihan vauvahuumassa ja kohta taas varma että kaikki on pielessä masuasukilla..ja menin ihan sekasin ku hölmönä luin jotain noita keskenmenojuttuja täältä..nyt se on kyllä jo menny onneks ohi!

Mä tunsin eilen ekaa kertaa ihan varmasti vauvan liikkeet, tuli vähän yllärinä ku en mä niitä oo ees tajunnu ootella, aika on menny niin nopsaan! Illalla sängyssä maatessa se siellä jotain puuhaili, mieskin tunsi kädellä vatsan päältä pientä nykimistä ja tänään oli tohkeissaan hehkuttanu asiaa meiän äiskälle:) Päivälläki olin tuntevinani jotain..Saas

nähä elämöidäänkö siellä taas illalla:) Mun täytyis vissiin keksiä vihdoin joku nimi " sille" ;)

Teen nyt 6-tuntista päivää äippälomaan asti ja tänään jaksoinki heti paremmin, vielä tunnin työmatka kävelyn jälkeen lähin koirien kans jäälle toiseks tunniks, asutaan ihan vesijärven rannassa niin ei sinne malta olla menemättä vaikka vähän väsyttäiski!

Tervetuloa tänne puolelle ope!

Missäs niamey luuraa?

Vierailija
35/74 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miille ja pepsille onnea inssiin!!! Vähän erilainen inssi kuin meillä marraskuun lopussa :) Mutta taatusti yhtä jännittävää!

En nyt ehdi muuta kirjoitella, joten palaan asiaan taas myöhemmin. Vilkutukset kuitenkin kaikille enskoille!

-Q-

Vierailija
36/74 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=hotpink3] Tänään ei kiukuta ollenkaan niin paljoa kuin eilen! Ainakin nyt heti aamusta on hyvä fiilis! Parin tunnin päästä on neuvola, toivottavasti ei kiukuta neuvolan jälkeenkään.

Miille ja Pepsille onnea inssiin! Toivottavasti menee molemmilla läpi! Niin, quierolla oli vähän erilainen inssi aikaisemmin... mutta hyvä inssi olikin!

NapNap rv39+1 [/color]

Vierailija
37/74 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä kotosalla luurailen :)

Huomista rakenneultraa ja " istukkakontrollia" innolla odottelen!

Saas nähdä joko ne mut meinaa töihin laittaa.. nyt ei kyllä enään yhtään kiinnostais! Olen jo niin tottunut tähän " kotiäidin" osaan..

Työt alkais sit 15pv. taas jos saikkua ei huomenna jatketa :( Yök..

Sunnuntai aamuna olis sitten lento Lanzarotelle, puerto del carmeniin! Toivottavasti on hyvät ilmat.. lauantai iltana pitäis lähtee ajeleen helsinkiä kohti! 6h ajomatka edessä:) Onneks hoksasin hommata lentosukat ettei jalat turpoo aivan muodottomiksi..

Seuraava neuvola onkin sitten 15.3 heti reissun jälkeen! Toivottavasti paino ei ole kovin noussut.. oksentelu alussa tiputti muutaman kilon, ne varmaan on ainaki jo tullut takas!

Massu somasti pömpöttää :) Piti tosin mamma housuja pikkusen masutuubin kohdalta " väliaikaisesti" pienentää että pysyvät jalassa.. Ostin kasvun varalta suuret! Maitoa tihkuu tippa tai pari päivässä.. heti on isompi läntti jos nojaa rintoihin!

Olen tässä parin viikon aikana herännyt joka aamu ennen kahdeksaa ja touhunnut kaikenlaista.. väsymys on siis tiessään tällä erää :)

Äsken jo ompelin keittiöön, makkariin ja olohuoneeseen uudet verhot ja nyt ne nakottaa somasti ikkunassa.. Kissa oli hyvänä apuna roikkumassa verhon toisessa päässä ompelun ja silityksen aikana :)

Mutta nyt pyykin pesuun ja ompelemaan hamosia matkalle!

Niin ja uusille tervetuloa enskari joukkueeseen :)

Niamey ja pikkunen rv 18

Vierailija
38/74 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pikainen pinoutuminen ennen kuin palaudun pakkailemaan tavaroita...

queenille onnittelut ekoista liikkeistä! =) On ne vaan niin ihania.

Opemammalle tervetuloa mukaan ja onnea plussasta!!!

Niamey, voih ihanaa varmaan päästä etelän lämpöön. Nauttikaahan lomasta!

Mulla alkaa nyt nettipimento... en tiiä koska netti aukee sit uudessa kämpässä, mutta tänään nyt jokatapauksessa muutetaan. Eilen mä siellä jo touhuilin koko päivän. Sain osan astioista paikoilleen ja kaikki vaatteet kaappeihin. Olin kyllä illalla sitten ihan raato ja uni maistui! Onhan toi pakkaileminen ja koko muuttotouhu rankkaa, mutta omalla tavallansa tosi kivaa. =) Huomenna aattelin sitten kaverin kanssa testata uuden kämpän saunan kun tuo mies lähtee koko viikonlopuks sinne polttareihin. Ja meilläkin on sitten tyttöjen polttarit lauantaina.

Palailen linjoille kunhan netti aukeaa siellä!

[color=red]pikku-milli & paco 31+6[/color]

Vierailija
39/74 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukaisin pinon pikaisesti läpi. Tuntui olevan kaikilla mukavia kuulumisia :)

Itsellä oli sellanen parin vuorokauden sairaala reissu. Pahoivointi oli niin kamalaa, että ei näemmä pysyny tarpeeksi nestettä sisällä, eli siellä olin tiputuksessa. Just äskettäin mies haki miut kotiin, olo on nyt paljon parempi. Oli reissusta hyötyäkin pääsin nimittäin käymään ultrassa. Oulussa ei ole kaupungin puolelta, kuin rakenneultra.

Oli ihan käsittämättömän hassu tunne tuijottaa ötökkää näytöltä. Kaveri vastasi täydellisesti viikkoja, eli ultra laski raskauden kestoksi 12+1.

No nyt menen lepäämään, olo vielä hieman heikko :)

T: Ull-Maij & Pikku-Pupu rv 12+3

Vierailija
40/74 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heips! Huomasin tämän esikot-pinon vasta nyt, joten ajattelin liittyä mukaan:)

Mietin jo, että olis kiva jakaa tuntemuksia muiden esikoiden kanssa, kun ei ole vielä enempää kokemusta.

Mulla on viikkoja nyt tasan 23 ja ei millään jaksais odottaa.. oon ihan täpinöissä uudesta perheenjäsenestä :)

Tosin väsymys vaivaa mua edelleen, enkä jaksa tehdä oikein mitään. Nyt taidan lukaista tän pinon kunnolla läpi..