Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menettekö synnäreille tms. kekkereille vatsa tyhjänä vai täynnä?

Vierailija
03.07.2016 |

Siinäpä se kysymys oli :P

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset kekkerit meinaat pitää synnärillä? Onko ennen vai jälkeen syntymän, vai onko pidot parhaimmillaan samalla kun ponnistat?

Itse menin niihin bileisiin vatsa valitettavan tyhjänä, mutta sain talon puolesta jugurttia. Onneksi ei sen enempää kun sektioon päädyttiin.

Vierailija
2/9 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin siitä millainen tarjoilu kekkereillä on. Jos et tiedä, niin sitten oikea vastaus on "siltä väliltä". Siis niin, että jaksat syödä jotain, jos tarjolla on "oikeaa" syötävää, mutta ei tule huono olo, jos onkin vain tyyliin täytekakkutarjoilu (tyhjään vatsaan pelkkää makeaa ei ole hyvä idea).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta taktikoida niin, että menee vähän jotain syöneenä, esim. leipäpalan tai jugurttia, niin ei tule kiukkunälkää jos tarjottavat ovat perseestä, mutta jaksaa kuitenkin syödä jos ne ovat hyviä :)

Vierailija
4/9 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnäri tarkoittaa synnytyssairaalaa mielestäni.

Vierailija
5/9 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan synnärille mennessä penska täyttää suurimman osan vatsasta :D Mutta joo ihan tosissaan, luulen niistä tulevan niin pitkät kekkerit että kannattaa syödä kotona jotain ja ottaa snacksejä mukaan. Kyllä synnärillä saa ruokaa mutta yleensä sairaalaruoka ei ole ihan maukkaimmasta päästä ja voi olla että siinä odotellessa kaipaat jotain omia herkkuja.

Vierailija
6/9 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sinne mennä vatsa täynnä ja tyhjätään se siellä.

Vierailija
7/9 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vegaani, joten ehdottomasti kekkereille täydellä mahalla. Ei haittaa, vaikka ei ois huomioitu ja saa keskittyä olennaiseen eli ihmisiin.

Vierailija
8/9 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin vatsa tyhjänä. Olin ennen sairaalaan menoa ollut jo päivän syömättä, kun oli niin huono olo ja supisteli. Taisin syödä "viimesenä ehtoollisena" jätskiä :D synnärillä tarjosivat sämpylää ja jugurttia, koitin syödä jugurtin, mutta ei mennyt alas. Mehua sitten join.

Vierailija
9/9 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa tyhjänä. Olen yleensä joutunut ensin osastolle ennenkuin menen synnytyssaliin. Osastolla sitten tankkaan jääkaapista leipää, jugurttia ja mehua niin maan perkeleesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi