Vastenmielisin ruoka tai juoma?
Mikä on teidän mielestänne vastenmielisin ruoka tai juoma?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Meinasin sanoa maksalaatikko, mutta sehän ei ole edes ruokaa.
Oksensin kerran kouluaikana, kun oli pakko syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syö lihaa, mutta vastenmielisimmät ruoat on liharuoat, varsinkin sisäelimet. En tajua miten joku voi syödä vaikkapa sitä virtsanhajuista maksaa. Myös sianlihan haju on kuvottava.
Juomista vastenmielisin on alkoholi. Usein haisee pahalle vielä sen juojan hiessä jälkikäteen. Ja ne vaikutukset, huoh.
Myös ne aasialaiset hyytelöjuomat ovat myös inhoja.
Ei maksa haise virtsalle?
Ehkä sekoitat munuaisiin, jotka huolimattomasti laitettuna voivat siltä haistakin.
Mutta sisäelimet eivät tosiaan enää maistu nuoremmalle ikäpolvelle. Itse olen 60-luvulla syntynyt ja koululn ruokalistallakin oli maksa-porkkana -stroganifia.
Oli muuten herkkuani muusin kanssa :)
Maksa on hyvin laitettuna hyvää ja ei koskaan haise pissalle. Olen kerran syönyt ravintolassa ulkomailla, kun ihmettelin, mistä tuo kamala haju tulee. Tuli lautaseltani ja se tuli juurikin munuaisen palasta. Kyseessä oli vielä suht hyvä paikka Lontoossa. Ihmetytti suuresti. Steak and kidney pie taas jota olen syönyt, oli hyvää.
Just nyt oksettaa kasler ym. läskiset ja kalvoiset lihanpalat, joita grillataan kevyesti ja sitten ovat muka syötäviä. :X Talouskyljykset on toinen, hyhhyh.
Ja ei, en ole rasvakammoinen, mutta sellainen sulamaton, kova rasva + kalvot on kauheaa!
Tomaattimehu, ei vaan millään mene alas muutenkuin naama happamana.
Keitetyt vironpotut ja eristetty käsinahka ovat melko vastenmielinen yhdistelmä.
Piimä.
Sehän on kuin vanhaksi mennyttä paksua maitoa. Jouduin kaatamaan lasillisen piimää viemäriin ja mua inhotti se haju ja koostumus ja ajatus sen nielaisemisesta niin että yökkäsin ja kröhin ja kylmähikosin hetkeksi.
Toisaalta piimällä on kyllä tosi sympaattinen nimi, se tasoittaa vastenmielisyyttä vähän.
Kaurapuuro