Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minua vaivaa, kun täytyy aina saada sanoa viimeinen sana?

Vierailija
02.07.2016 |

Jos olen riitatilanteessa tai mulle vittuillaan, täytyy saada sanoa viimeinen sana. Haluan kostaa jokaisen loukkauksen. Olenkohan mielisairas?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on palstalla, niin ok. Huvikseenhan täällä kirjoitellaan, joten koskaan ei voi tietää mikä on "viimeinen sana". Jos taas tosielämässä et osaa päästää irti, niin huonompi juttu sulle.

Sinkkumies

Vierailija
2/30 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama homma. En kestä ajatusta että joku kusipää lällättelijä idiootti on siinä uskossa että on voittanut minut. En halua että paskanjauhaja vittuilija luulee voivansa aukoa päätään miten sattuu ja hänelle ei sanota vastaan, vaan hymistellään vain.

Toivoisin että muutkaan ihmiset eivät hymistelisi ja antaisi periksi idiooteille.

On vahingollista jos jotkut yrittävät muka olla fiksuja ja vaikenevat idiootin länkytyksen edessä, eihän idiootti silloin opi koskaan. Silloin hän saa aina vain vahvistavia kokemuksia, ja voiton riemua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko olevasi onnellinen. Jos niin minun mielestäni silloin on myös alttiimpi aktiivisesti lopettamaan ristiriitatilanne passiivoituen askel askeleelta. Huom. eri asia kuin ns. mököttäminen. Vaan laantua kuin meren aaltojen laimeneminen. Koska haluaa hakeutua siihen normiarkionnentilaan takaisin. Ja päinvastoin aina sen viimeisen sanan tavoittelu on yhtä sateenkaaren pään kanssa. Ei ole tae onnesta. Eikä olekaan.

Vierailija
4/30 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla kuitenkin luovutat. Minulle nimittäin.

Vierailija
5/30 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mielisairas. Hyvä, että huomasit sen viimein. Nyt voit varmaankin lopettaa palstajankkaamisen ja multipeukuttamisen.

Vierailija
6/30 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa elämässä hyvä, palstalla sairasta.

Vierailija
7/30 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutonen sanoi hyvin. Silloin on just vähän tyhmä jos pitää jollenkin epäihmiselle ja no liferille saada sanottua viimeinen sana. Menee aika paljon aikaa ja energiaa hukkaan jos alat hakkaamaan päätäsi seinään jonkun sössön, lassukan tai vastaavan superluuserin kanssa.

Vierailija
8/30 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama homma. En kestä ajatusta että joku kusipää lällättelijä idiootti on siinä uskossa että on voittanut minut. En halua että paskanjauhaja vittuilija luulee voivansa aukoa päätään miten sattuu ja hänelle ei sanota vastaan, vaan hymistellään vain.

Toivoisin että muutkaan ihmiset eivät hymistelisi ja antaisi periksi idiooteille.

On vahingollista jos jotkut yrittävät muka olla fiksuja ja vaikenevat idiootin länkytyksen edessä, eihän idiootti silloin opi koskaan. Silloin hän saa aina vain vahvistavia kokemuksia, ja voiton riemua.

Säälittävää, taidat olla entinen koulukiusattu

Vierailija
9/30 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse saada viimeistä sanaa jos on vain joku erimielisyys jostain asiasta, mutta silloin pitää saada jos toinen esim. syyttää jostain asiasta aiheetta, valehtelee tai herjaa ja käy henkilökohtaisuuksiin.

Vierailija
10/30 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää, taidat olla entinen koulukiusattu

Sinä olet itse säälittävä =)

Olen entinen koulukiusattu, enkä häpeä sitä yhtään.

Sinä olet säälittävä ja nolo, kun tulen kiusattuja "säälimään" eli osoittamaan halveksuntaasi.

Taidat olla kiusaaja itsekin, eli kaikkein säälittävin olio maan päällä.

Vierailija
11/30 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen ainakin voittavani enemmän, jos annan asian olla ennen kuin riita tai sanaharkka paisuu mahdottomaksi. Mielipiteitäni toki puolustan, enkä alistu kuin lammas, mutta en tuhlaa aikaani turhan inttämiseen. Jos toinen kokee "voittaneensa" niin ei se ole mitään muuta kuin pulushakki-voitto, yhtä tyhjän kanssa.

Pulushakki: kaataa palikat, kakkii shakkilaudalle ja lentää pois kuvitellen voittaneensa.

Vierailija
12/30 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän tollaisiin loukkausmaratoneihin ajautuu vain toisten mielisairaitten kanssa, sillä vain he jaksavat jatkaa, koska se on loputonta. Terveitten kanssa voi sopia. Idiootit kusipäät ärsyttävät 2. tavoin minuakin niin paljon ja en haluaisi niiden voittavan. Mä kyllä ymmärrän että jotkut silti haluavat "jättää ne omaan arvoonsa" koska vittuileminen olisi muuten loputonta. Mä haluaisin kostaa jokaisen loukkauksen koska en siedä mielisairaita kusipäitä mutta ehkä sitten olen itsekin sellainen kun en osaa lopettaa. Tai niin kuin 3. sanoi myös ihan fiksusti, ehkä en ole onnellinen. Ap

Vierailija
13/30 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärellä sama vika. Vaikka sillä pistäisi väittelyn tai riidan lopuksi syliin sellaisen pommin mikä räjähtää äänestä, niin hänen olisi silti pakko sanoa viimeinen sana. Epäilen hänen olevan narsisti.

Vierailija
14/30 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alat väittelemään idiootin kanssa, niin varaudu siihen että hän tekee samoin.

Vierailija
15/30 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakaan ei ole kukaan vielä voittanut väittelyketjuissa, eivät tienneet törmänneensä härkään.

Vierailija
16/30 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vahingollista jos jotkut yrittävät muka olla fiksuja ja vaikenevat idiootin länkytyksen edessä, eihän idiootti silloin opi koskaan.

Kiva ajatus. Mutta ikävä kyllä idiootti ei opi, vaikka sille kuinka perustelee. Idiootin aivoihin kun ei mene viestit perille. On energian tuhlausta yrittää opettaa idiootille asioita, joita hän ei pysty omaksumaan. Ja näitä idioottejahan on meidän joukossamme jonkin verran.

Vierailija
17/30 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttärellä sama vika. Vaikka sillä pistäisi väittelyn tai riidan lopuksi syliin sellaisen pommin mikä räjähtää äänestä, niin hänen olisi silti pakko sanoa viimeinen sana. Epäilen hänen olevan narsisti.

Ei mikään ihme, jos lapsesi voi huonosti. Et itse kovin terveeltä nimittelyinesi kuulosta. Toivottavasti olette lasun asiakkaita.

Vierailija
18/30 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakaan ei ole kukaan vielä voittanut väittelyketjuissa, eivät tienneet törmänneensä härkään.

No minun kanssani ihmiset yleensä ainakin uupuvat. Minua ei haittaa hävitä, jos olen väärässä, koska silloinhan opin jotain, mutta muuten saatan jankata maailman tappiin asti. Tai mielipiteistä ei tavallaan voi kinata paitsi kyllä niistäkin voi jos jonkun mielipide tuntuu ihan huonolla pohjalla olevalta.

t. Se jolle vastasit.

Vierailija
19/30 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeneminen on usein viisautta. Miksi tuhlata energiaa läksyttämällä jollekin riitatilanteessa kun ei toisella kuitenkaan riitä aivokapasiteetti sen ymmärtämiseen ja toistaa vaan omaa mantraansa oppimatta yhtään mitään. Mä en ainakaan jaksa riitapukarille alkaa väittämään vastaan. Olen sitä tarpeeksi jo nähnyt eikä se lopu jos luonne on mikä on.Eli kuulostat tosiaan vähän idiootilta et ehkä hullulta. Siinä sulle vastaus.

Vierailija
20/30 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun alat väittelemään idiootin kanssa, niin varaudu siihen että hän tekee samoin.

Näin on.

Llisään vielä pari viisautta perään:

- kannattaa muistaa, kun sikojen kanssa ryhtyy painiin paskaantuu itsekin ja

- älä sitten ylläty kun huomaat, että se perhanahan nauttii siinä paskassa pyörimisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi