Vastenmielisin ruoka tai juoma?
Mikä on teidän mielestänne vastenmielisin ruoka tai juoma?
Kommentit (29)
Kaikki rasvattomat, jotka ei luonnostaan ole rasvattomia.
Ei semmoista olekaan. Tosin en ole maistanut mädätettyä haita, mutta aika vaikea keksiä muuta noin normaalisti elintarvikkeiksi mielletyistä tuotteista.
Kylmä punajuurikeitto jossa on tilliä.
Meinasin oksentaa kun olin kaverillani ja söimme sitä. Olin kuitenkin kohtelias ja söin hymyillen vaivalla loppuun.
Never again.
Meinasin sanoa maksalaatikko, mutta sehän ei ole edes ruokaa.
Leikkelemakkarat, sisäelimet, kieli, osterit.
Lämmin maito ja ruoat joissa on lämmin maitoliemi esim. kesäkeitto.
Kaikki kaupan valmis"salaatit". Siis me majoneesimömmöt, kuten peruna- tai punajuurisalaatti.
Hyytelöt, ihan mikä tahansa hyytelö, myös ne makeat "jellyt"..
Mikä tahansa maksaruoka, smoothiet.
Lähinnä kaikki sisäelimet. Pidän kyllä maksamakkarasta ja maksalaatikosta, mutta en esimerkiksi maksakastikkeesta, jossa isoja maksanpaloja. Jotenkin liian rautaisen makuista.
En syö lihaa, mutta vastenmielisimmät ruoat on liharuoat, varsinkin sisäelimet. En tajua miten joku voi syödä vaikkapa sitä virtsanhajuista maksaa. Myös sianlihan haju on kuvottava.
Juomista vastenmielisin on alkoholi. Usein haisee pahalle vielä sen juojan hiessä jälkikäteen. Ja ne vaikutukset, huoh.
Myös ne aasialaiset hyytelöjuomat ovat myös inhoja.
Vierailija kirjoitti:
En syö lihaa, mutta vastenmielisimmät ruoat on liharuoat, varsinkin sisäelimet. En tajua miten joku voi syödä vaikkapa sitä virtsanhajuista maksaa. Myös sianlihan haju on kuvottava.
Juomista vastenmielisin on alkoholi. Usein haisee pahalle vielä sen juojan hiessä jälkikäteen. Ja ne vaikutukset, huoh.
Myös ne aasialaiset hyytelöjuomat ovat myös inhoja.
Ei maksa haise virtsalle?
Ehkä sekoitat munuaisiin, jotka huolimattomasti laitettuna voivat siltä haistakin.
Mutta sisäelimet eivät tosiaan enää maistu nuoremmalle ikäpolvelle. Itse olen 60-luvulla syntynyt ja koululn ruokalistallakin oli maksa-porkkana -stroganifia.
Oli muuten herkkuani muusin kanssa :)
Kalja. Haisee ja maistuu ihan kamalalle.
Sisäelimet ruuista.
Lonkerot ja siiderit. Etanat ja muut hyönteiset ja limaiset eliöt