Kerro jokin harvinainen/erikoinen juttu mitä sinulle on käynyt
Mitä tahansa. Mä aloitan:
Vuosia sitten siskollani ja exälläni oli usean kuukauden pituinen salasuhde
Olen ollut paikalla kun on sattunut ampumavälikohtaus
Kommentit (26)
Olen työntänyt löylykauhan kahvaosan pyllyyn.
- mies
Hotellin henkilökuntaan kuuluva tyyppi tuli huoneeseeni suihkuun. Luuli, että huone on tyhjä ja kyseessä oli pieni hotelli.
Elämäni aikana olen yhden kerran käynyt psykologin juttusilla. Muistan siittä sessiosta ainoastaan sen, kun hän päättti avautua minulle: "et uskokaan millaisia potilaita minulla ravaa täällä päivittäin". Hän vaikutti kieltämättä hieman rasittuneelta.
Menin kuselle mutta tulikin paska.
Minua on puukotettu hengenvaarallisesti. Tekijä oli ex jonka olin jättänyt vähän aikaa sitten
Mitä jos te joiden elämä rajoittuu av-palsta - wc - sauna - jääkaappi-akselille keskittyisitte vain lukemaan muiden kokemuksia ettekä täyttäisi ketjua turhilla jutuilla?
Ap
Ajoin ulos moottoritieltä reipasta ylinopeutta, auto pyöri katon kautta ympäri muutaman kerran, itse lensin ikkunan läpi ulos.
Aika pienillä vammoilla selvisin, viikko sairaalassa ja 2 kk sairaslomaa (kuukauden päästä palasin töihin).
Riski kuolla olisi ollut 90% luokkaa, kuulemma, ja se 10% loukkaantuu vakavasti.
Työllistyin kuuden vuoden työttömyyden jälkeen
Löysin lapsena pellosta vihkisormuksen, jonka äitini oli kadottanut vuosia aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ajoin ulos moottoritieltä reipasta ylinopeutta, auto pyöri katon kautta ympäri muutaman kerran, itse lensin ikkunan läpi ulos.
Aika pienillä vammoilla selvisin, viikko sairaalassa ja 2 kk sairaslomaa (kuukauden päästä palasin töihin).
Riski kuolla olisi ollut 90% luokkaa, kuulemma, ja se 10% loukkaantuu vakavasti.
Päätitkö ruveta käyttämään turvavyötä tuon jälkeen?
Käytin 15 vuotta kovia huumeita. Rikoksia, kodittomuutta, teho-osastoja, pakkohoitoja mielisairaalassa, you name it.
Sain apua ja pääsin irti päihteistä. Nyt mulla on perhe ja hyvä ammatti, aika keskiluokkainen elämä.
Ette ikinä arvaisi leikkipuistoissa tai vanhempainilloissa :DDD
Nukahdin kerran aaveen ääreen ja heräsin näppiksen kuvio poskessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riski kuolla olisi ollut 90% luokkaa, kuulemma, ja se 10% loukkaantuu vakavasti.Päätitkö ruveta käyttämään turvavyötä tuon jälkeen?
Auto murskaantui pahoin. Vöissä olisin ollut 100% vainaa. Toki se on harvinaista näin päin.
Moottoritiellä käytän vöitä nykyään, kaupungissa en.
Bussi on kaatunut kun olin ktydissä
Vältyin vuoden 2004 tsunamilta.
Oli jo hotelli sekä lennot katsottu valmiiksi Thaimaan Khao-Lakiin. Kyseinen paikka oli siis yksi pahimmista tsunamin tuhoalueista. Päätimme lopulta matkustaa aivan toiseen paikkaan, minne tsunami ei ulottunut. Vaikka en usko hengellisiin asioihin, niin silloin kyllä kiitin jotain suurempaa voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Työllistyin kuuden vuoden työttömyyden jälkeen
Onnittelut ! Minä samoin.
Minulla oli salasuhde exän siskon kanssa, olen järjestänyt ampumavälikohtauksen.