Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Axlilla on selvästi persoonallisuushäiriö

Vierailija
02.07.2016 |

Täydellinen katumuksen puute, ei ota mistään vastuuta, mikään ei ole omaa syytä, kaikki on muiden syytä, kerjää huomiota ja julkisuutta, vähättelee rikoksiaan ja uhreja.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se narsku. Tämän jutun ilmitulon myötä todellinen Axl on paljastunut. Luonnevikaiselta on vedetty naamio pois kasvoilta.

Vierailija
2/20 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tajusin just nyt, että tässä ihan oikeasti voi olla narsisti kyseessä. Muuten nämä palstadiagnoosit aina naurattavat ja se kuinka kaikki exät, pomot ja naapurit ovat "narsisteja". Tässä tuli vain mieleen se, että enemmistön mielestä henkilö on ollut hurmaava, valloittava, miellyttävä jne ja totuus onkin jotain ihan, ihan muuta. Ja se jos mikä kuuluu narsistikuvauksiin - kyse ei ole inhottavasta ihmisestä, joka veetuilee tai ärsyttää tai käyttäytyy huonosti, vaan kaikki hurmaavasta tapauksesta, joka sitten paljastaa karvansa vain muutamalle ihmiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitykset, puhe ja käytös ja ihan tuli narsku mieleen. Niin naurettava että kukaan ei voi enää ottaa tosissaan, ja silti vaan jatkaa. Ennen paljastusta oli juurikin "kaikkien suosikkijuontaja", mukava ja hauskan oloinen, en olisi uskonut. :D Mutta sillä tavallahan ne näyttäytyy...

Vierailija
4/20 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla (paksunahkaisilla) narsisteilla tuntuu olevan holtitonta seksuaalista käyttäytymistä, muiden hyväksikäyttöä, pettämistä jne.

Selkeästi on persoonallisuushäiriöinen, voi olla montakin eri diagnoosia. Toivottavasti menee johonkin hoitoon tai terapiaan. Aika tyhmä nainen saa olla, joka tuon vielä huolii... Ei näytä minkäänlaista katumusta teoistaan.

Vierailija
5/20 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tajusin just nyt, että tässä ihan oikeasti voi olla narsisti kyseessä. Muuten nämä palstadiagnoosit aina naurattavat ja se kuinka kaikki exät, pomot ja naapurit ovat "narsisteja". Tässä tuli vain mieleen se, että enemmistön mielestä henkilö on ollut hurmaava, valloittava, miellyttävä jne ja totuus onkin jotain ihan, ihan muuta. Ja se jos mikä kuuluu narsistikuvauksiin - kyse ei ole inhottavasta ihmisestä, joka veetuilee tai ärsyttää tai käyttäytyy huonosti, vaan kaikki hurmaavasta tapauksesta, joka sitten paljastaa karvansa vain muutamalle ihmiselle.

Ihan yhtä lailla palstadiagnosoijakin voi puhua oikeasta narsistista. Ei voi tietää. Aika monella ihmisellä on kauhutarinoita kerrottavanaan mm mustasukkaisuusketjussa. Mutta samaa mieltä olen Axlista.

Vierailija
6/20 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan hyvin ns. palstadiagnosoija voi olla oikeassa. Eivät narsistit mikään harvinaisuus ole. Mielenterveydeltään täysin terve ihminen on.

Vierailija
7/20 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voitte miettiä miksi tälle paskakasalle vaan pillua lohkeaa. Pitääkö naiset persoonallisuushäiriöisistä?

Vierailija
8/20 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset voitte miettiä miksi tälle paskakasalle vaan pillua lohkeaa. Pitääkö naiset persoonallisuushäiriöisistä?

...Ei ole tyhmyydellä rajaa, kun on päästänsä vajaa...

Vierailija
9/20 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko jossain vaiheessa sitten vaihtoehtona edes, että mies, jolla on ollut tuollainen määrä naisia, olisi mieleltään terve?

Vierailija
10/20 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko jossain vaiheessa sitten vaihtoehtona edes, että mies, jolla on ollut tuollainen määrä naisia, olisi mieleltään terve?

Ei kait se suuri määrä naisia kenestäkään mielenvikaista tee? Epätervettä siitä tulee vasta kun sessioita aletaan kuvaamaan salaa.

Vierailija
11/20 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa taas näitä naisten argumentteja...

Vierailija
12/20 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistien kanssahan tyypillinen tarina on se että narsku on aluksi maailman ihanin mies, suorastaan liian hyvä ollakseen totta. Tätä puhtoisen ja menestyvän kultapojan rooliahan Axlkin veti menestyksellä, eihän tätä olisi kukaan arvannut eikä hänellä ole ollut kyseenalaista mainetta aikaisemmin. Miksi ihmeessä nainen jättäisi tilaisuuden käyttämättä kun komea, menestynyt ja supliikki unelmavävyn oloinen mies tulee pokaamaan?

Vierailija
13/20 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axelilla on kuvausfetissi. Ei sen kummempaa.

Vierailija
14/20 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi sen käyttäytymistä voi mitenkää muuten selittää, ku persoonallisuushäiriöllä! Hokee I am who am I -lausahdusta joka sekunnin välein, ku kulukee nokka ylpiänä kohti taivasta. Ei näe mitään väärää teolleen :D

Vierailija
15/20 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahat ja manipuloivat naiset, jotka tykkäävät väkivaltaisesta seksistä. Sellainen nainen ajoi Piidör-mentorin itsemurhaan.

Vierailija
16/20 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl on philanthropist omien nettisivujensa mukaan.

Vierailija
17/20 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Lehdistö teilasi Peterin, samoin kaikki ihmiset. Hän menetti työpaikkansa meillä ja oli hetken vankilassa. Myöhemmin sain kuulla, että Peter joi itsensä hengiltä.

– En tietenkään uskonut, että tällaista voisi tapahtua minulle, tai kenellekään. Päätin, etten tulisi antamaan kenellekään sellaista mahdollisuutta, juontaja selittää.

Niinpä Tukholman-vuosistaan lähtien Axl Smithillä on ollut valvontakamerat kotonaan.

– Jotta en mitenkään joutuisi samanlaiseen tilanteeseen, kuin Peter joutui. Jos näin tapahtuisi, minulla olisi videomateriaalia, joka puolustaisi minun tapausta. Se on ainoa syy, miksi minulla on videovalvontaa kotona.

Vierailija
18/20 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä naiset ajaa

Akselin luo

Missä mies pitää majaa

Kuvaa videoita tuo

Tyttöjä halajaa

Tilaisuuden suo ja

Saa ideoita luoja

Juontaja vajaa

Rumat pois rajaa

Kokoelmistaan

Videonauhoista

Poikamiehen unelmistaan

Vierailija
19/20 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sen muokkaamat instakuvat oikeudesta oli kaiken huippu!!!!

Vierailija
20/20 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Ei toi sen käyttäytymistä voi mitenkää muuten selittää, ku persoonallisuushäiriöllä! Hokee I am who am I -lausahdusta joka sekunnin välein, ku kulukee nokka ylpiänä kohti taivasta. Ei näe mitään väärää teolleen :D

Entisellä patologisesti pettävällä miesystävälläni oli samantyyppinen itsekeskeinen motto. Kaiken voi aina kuitata sanomalla : "Mä oon mä!" Hirveän herttaista ja kaikenkattavaa. Hänellä oli eri säännöt kuin muilla, koska "mä oon mä"! Ja valloittava hymy päälle, että kyllähän kaikki tunnustavat, että hän on hän, erityislaatuinen.

Narsisteille tyypillistä on minä-sanan viljely. Tekstarin peräänkin laitetaan mielellään: t. minä. Se Minä on jotain suurta ja ainutlaatuista universaalisti. Siksi se riittää selitykseksi kaikkeen, Minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä