Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö kukaan muu ihastuksensa kanssa näin Whatsappissa?

Vierailija
02.07.2016 |

Meillä on tapana ihastukseni kanssa mennä aina illalla viimeisenä Whatsappiin ja olla siellä yhtäaikaa paikalla muutama minuutti, ilman että kumpikaan kirjottaa mitään. Emme siis ole puhuneet tunteitamme toisillemme vaan kyseessä on salainen ihastus. Tekeekö kukaan muu näin vai onko tämä jotain teinien touhua? Olemme siis yli kolmekymppisiä molemmat..

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelee varmaan jollekin kaverilleen. Ja sen sun paikallaolon näkee siitä että jos sulla on teidän keskustelu auki (kun kerran tarkkailet että koska paikalla) ja kursori siellä kirjoitusosiossa, niin se näkyy hänelle että "X kirjoittaa".

Mitenköhän tuo muuten menee? Riittääkö, että kursori on siellä vai pitääkö oikeasti olla näppäilemässä viestiä.

Muakin kyllä kiinnostaa tämä. Oon miettinyt, että riittääkö tosiaan se kursorin heiluminen siellä.

Ja itse aiheeseen, tää kyllä niin on juhannusheilan uus provo. Lisäksi tää on jo niin överi juttu, että vahvistaa sen ekankin ketjun provoutta mitä luultavimmin.

Vierailija
82/91 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin just miehen whatsappiin eli kun kursori on siinä kirjoituskentässä niin oli vain "paikalla" eli ei näy mitään "kirjoittaa" vaan vaati sen, että siihen näppäili jonkun merkin.

En ollutkaan ikinä edes miettinyt koko juttua, mutta pakko oli testaa kun jäi häiritsemään... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap:n kertomus voi pitää paikkansa :) toivottavasti ette ole kuitenkaan varattuja

Vierailija
84/91 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä whatsapp-stalkkereita. Miten te jaksatte koko ajan kytätä onko joku paikalla vaiko eikö ole?

Vierailija
85/91 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole valitettavasti mikään provo.. Minusta on mukavaa tietää, että tämä mieskin ajattelee minua iltaisin. Ja tiedän satavarmasti, että hän ei kirjottele muille illalla viimeisenä ja aamulla ensimmäisenä..

Ap

Vierailija
86/91 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sitten paras herutuskuva vaan kehiin. Kesällä ei tarvi ees silmien rypyistä murehtia kun laittaa arskat kuvaan.

Go girl kyl se siitä 😎

Vierailija
87/91 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testasin just miehen whatsappiin eli kun kursori on siinä kirjoituskentässä niin oli vain "paikalla" eli ei näy mitään "kirjoittaa" vaan vaati sen, että siihen näppäili jonkun merkin.

En ollutkaan ikinä edes miettinyt koko juttua, mutta pakko oli testaa kun jäi häiritsemään... :D

No niin, kiitos sinulle oikein paljon. Selvisi tämäkin. :) Näin minä ajattelinkin asian olevan, kun jonkun kirjoittaessa pitkää viestiä se "kirjoittaa" katoaa välillä.

Vierailija
88/91 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole valitettavasti mikään provo.. Minusta on mukavaa tietää, että tämä mieskin ajattelee minua iltaisin. Ja tiedän satavarmasti, että hän ei kirjottele muille illalla viimeisenä ja aamulla ensimmäisenä..

Ap

Ap, pystyisitkö yhtään avaamaan, että miten "tiedät"? Ette ole edes keskustelleet tunteistanne, saati sopineet tällaisesta tavasta. Pakkohan sinulla on, ap, olla jotain muutakin todistetta kuin oma fiilis. Sanot petusteeksi, ettei mies kirjoittele muille, mutta eihän hän kirjoittele sinullekaan! Logiikkasi on tosi, tosi outo. Menee ihan samaan osastoon näiden kanssa, jotka kuvittelevat julkisuuden henkilöiden kommunikoivan kanssaan television välityksellä.

Vierailija
89/91 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, tämä ketju tuli minulla eilen mieleen, kun yksi ei-toivottu henkilö eilen lähestyi minua pitkästä aikaa whatsappissa. Pidin tahallani sovellusta auki pitkiä aikoja vastaamatta tälle henkilölle, kun halusin, että hän luulee minun kirjoittelevan jonkun toisen kanssa. Juu, olen vähän lapsellinen. :P

Vierailija
90/91 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuu nyt kertomaan että mistä tiedät ettei kirjoita kenellekään muulle :) jätit nyt koko ketjun uteliaiksi

Vierailija
91/91 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, kaikkien saamiesi kommenttien jälkeen ihan nolottaa tunnustaa että minulla on vähän sama tilanne... Jos satun olemaan ihastukseni kanssa yhtä aikaa whatsapissa niin, että ei jutella toisten kanssa, niin silloin mennään pois whatsapista ja tullaan takaisin pari kertaa. Näin toinen tietää että ajattelen häntä. Ihan tosi hölmöä toimia näin, mutta tuntuu hyvältä että tietää toisen vielä muistavan minut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi