Tekeekö kukaan muu ihastuksensa kanssa näin Whatsappissa?
Meillä on tapana ihastukseni kanssa mennä aina illalla viimeisenä Whatsappiin ja olla siellä yhtäaikaa paikalla muutama minuutti, ilman että kumpikaan kirjottaa mitään. Emme siis ole puhuneet tunteitamme toisillemme vaan kyseessä on salainen ihastus. Tekeekö kukaan muu näin vai onko tämä jotain teinien touhua? Olemme siis yli kolmekymppisiä molemmat..
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauroin! Voi ap, vaikutat ihanalta mutta vähän höpsöltä. Ehkä se mies huomaisi sinut, jos laittaisit vaikka viestiä? 😚
Niin taidan ollakin.. Emme voi viestitellä toisillemme..
Ap
Miksi ette voi, aikuiset ihmiset. Varattuja?
Voi jeesus :D Mies ei tasan tarkkaan käy kyttäämässä sinua, vaan kirjoittelee siellä kavereidensa kanssa. Usko pois oikeasti.
Tää on lollero provo tai sit joku somen uusi käyttäjä, jolla ei hajuukaan miten nää toimii.
Haahhahah ei se sua siellä käy tuijottamassa. Juttelee muille vaan 😂😂😂😅😁 hölmö olet!!!
Ap on joko samalla liikuttava ja karmiva. Romanttiset kuvitelmat ovat söpöjä, mutta tässä on jo ylitetty normaalin ja hullun toiminnan raja. Tuosta ei ole kovin pitkä matka siihen, että ap menee öisin ihastuksensa kohteen pihalle salaa hiiviskelemään. Jos ihastus sytyttää valon makuuhuoneeseen tasan klo 22, on se merkki ap:lle, että ihastus telepaattisesti tuntee hänen läsnäolonsa.
Ymmärrätkö sä ap sitä vaihtoehtoa, että voit olla aivan väärässä? Et se sun ihastus ei tiiä näistä sun paikallaolon kyttäyksistä mitään?
Mulla samanlaisia kokemuksia kuin ap:lla. Eräs mies, johon olen ihastunut, käyttää usein sinistä kauluspaitaa töissä. Kerroin hänelle aiemmin, että lempivärini on sininen, joten on aika ilmiselvää, miksi mies pukeutuu tähän väriin. Mutta muitakin merkkejä on ollut!!! Emme ole kyseisen miehen kanssa fb-kavereita, vaikka stalkkaankin usein hänen profiiliaan. Yhtenä päivänä hän kuitenkin ilmestyi siihen _ihmisiä, joita saatat tuntea_ fiidiin!!! Taitaa siis vierailla profiilissani usein.
Niin ja kerran mies tuli vastaan kaupassa, jossa käyn aika usein (miten tiesi, että olen siellä???). Emme vaihtaneet edes katseita, mutta pystyin aistimaan hänen kiihkonsa kehojemme väreilystä.
Ymmärrän niiiiin hyvin, mistä ap puhuu. Kaikki eivät ole niin romanttisia ja herkkiä, että tajuaisivat. Tässä on kuulkaa _iso rakkaus_ JA _sanaton yhteys_ kyseessä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö ap, että "paikalla" ei tarkoita sitä, että miehellä olisi juuri teidän kahden välinen keskustelu auki. Todennäköisesti hän ei ole edes tsekannut, että sinä olisit aktiivisena, hän kirjoittelee silloin kavereilleen tms.
Tiedän 😊. Ja tiedän myös, että hän ei kirjottele kenellekään kaverilleen puolen yön maissa arki-iltana.
Ap
Kirjottelee toiselle muijalle iltasin.
Se mies kirjoittelee omalle ihastukselleen.😊
Vierailija kirjoitti:
Mulla samanlaisia kokemuksia kuin ap:lla. Eräs mies, johon olen ihastunut, käyttää usein sinistä kauluspaitaa töissä. Kerroin hänelle aiemmin, että lempivärini on sininen, joten on aika ilmiselvää, miksi mies pukeutuu tähän väriin. Mutta muitakin merkkejä on ollut!!! Emme ole kyseisen miehen kanssa fb-kavereita, vaikka stalkkaankin usein hänen profiiliaan. Yhtenä päivänä hän kuitenkin ilmestyi siihen _ihmisiä, joita saatat tuntea_ fiidiin!!! Taitaa siis vierailla profiilissani usein.
Niin ja kerran mies tuli vastaan kaupassa, jossa käyn aika usein (miten tiesi, että olen siellä???). Emme vaihtaneet edes katseita, mutta pystyin aistimaan hänen kiihkonsa kehojemme väreilystä.
Ymmärrän niiiiin hyvin, mistä ap puhuu. Kaikki eivät ole niin romanttisia ja herkkiä, että tajuaisivat. Tässä on kuulkaa _iso rakkaus_ JA _sanaton yhteys_ kyseessä!!!
Aivan. Ja me erityisherkät ja romanttiset tiedämme vaan tämmöiset asiat. Minun salainen rakastettuni (jonka kanssa emme tosin ole vielä puhuneet rakkaudestamme kertaakaan) kääntyy aina tiettyyn asentoon kun kävelen hänen ohitseen. Tämä siksi että hänen profiilinsa on niin upea, ja haluaa esitellä minulle juuri sitä. Ja eräänä päivänä hänellä oli T-paita, jossa oli kirjaimia, mutta A-kirjaimia eniten. Minun sukunimeni eka kirjain on A. Mikä voisi olla selkeämpää? "Tunnen" myös välillä, että hän ajattelee minua illalla, saan sellaisia väristyksiä, kyllähän te muut herkät tiedätte.
Vierailija kirjoitti:
Ootko ihan vajaa?
Veit jalat suustani :D
Hei sä joka kirjoitit tuosta että ihastus on ilmaantunut Fb:n ihmisiä joita saatat tuntea -listalle. Tiesitkö, että listaan päätyy myös ne, joita sä itse käyt kyttäämässä? Sen takia se mies sillä listalla näkyy. Tiedän tämän koska olen testannut.
Vierailija kirjoitti:
Hei sä joka kirjoitit tuosta että ihastus on ilmaantunut Fb:n ihmisiä joita saatat tuntea -listalle. Tiesitkö, että listaan päätyy myös ne, joita sä itse käyt kyttäämässä? Sen takia se mies sillä listalla näkyy. Tiedän tämän koska olen testannut.
Äh, et sä tainnutkaan olla tosissasi. Joo unohtakaa... T. Lainatun teksti kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Oikeestiko näin on? Ei kai sen toisen listalle tule sen katsojan nimeä?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee tietenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee tietenkin
Joo voi se tulla varsinkin jos käyminen profiilissa on jatkuvaa.
Juhannusheila!!!! Älä aloita uusia ketjuja vaan päätä loppuun se minkä olet aloittanut!
Niin taidan ollakin.. Emme voi viestitellä toisillemme..
Ap