Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun puhutaan naisten orgasmeista.

Vierailija
02.07.2016 |

Niin aina puhutaan emätin tai klitorisorgasmi. Eli, onko siellä emättimessä samanlaisia hermopäätteitä, kuin klitoriksessa, vai perustuuko tuo emätinorgasmikin siihen, että klitoris saa yhdynnässäkin riittävästi hankausta.
Ilmeisesti kaikki saa ainakin klitorista stimuloimalla orgasmin, mutta emätinorgasmia ei?

Jos kykenee saamaan molempia, niin kumpi nyt sitten tuntuu paremmalta orgasmilta. Mitä mitä ja mitä?
Minun vaimoni ei saa koskaan ilman klitoriksen stimulointia orgasmia, vaikka yhtyisimme kuinka kauan, ja en ole mikään mikromuna, jos joku näsäviisas nyt sellaista tähän yrittää.

Kertokaa tyhmälle miehelle.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta on kirjoitettu ihan kirjojakin ja vielä suomeksi ja nettikin väärällään havainnekuvineen kaikkineen.

Vierailija
2/15 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluankin mammojen mielipiteen, enkä mitään poikkitieteellisiä julkaisuja tahi tutkimuksia. Vaan rehtien Suomalaisten mammojen mielipiteitä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a, vaikea sanoa...itse saan orgasmin vain klitorista kiihottamalla, mutta silti selkeästi nautin myös emättimeen kohdistuvasta peniksen aiheuttamasta kiihotuksesta. Erityisesti takaapäin asento tuntuu hyvälle, kohdistuisikohan siinä paine g-pisteeseen (sen olemassaolosta voidaankin sitten keskustella myös...)? Orgasmeissa muutenkin eroa, suuseksistä saan esimerkiksi paljon voimakkaamman orgasmin kuin sormin.

Vierailija
4/15 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä eivät ole vain mielipide asioita ja yhden mielipiteen tai näkemyksen avulla ei välttämättä tee mitään suhteessa johonkin toiseen. Perusasiat voi kuitenkin hyvä olla ottaa haltuun. Niin tietää ainakin mistä ja miten lähtee onnea etsimään jos ei toinen suostu sitä kertomaan tai ei tiedä oikein itsekään nii ei osaa kertoakaan.

Vierailija
5/15 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa-a, minä saan nykyään monenlaisia orgasmeja, kaksi erilaista on vasta alkua. Kaikki tuntuvat hyvältä, klitorisorgasmi on sellainen nopea ja "pinnallinen" ja niitä voin saada vaikka 20 peräkkäin. Emätinorgasmi on syvempi ja pitkäkestoisempi ja sykkii emättimessä ja saan sen tietyissä asennoissa, lähinnä tantra-asennoissa. Paras orgasmi on näiden kahden yhdistelmä, siinä lähtee melkein taju ja tällaisia voin saada yleensä 3-4 peräkkäin.

Sitten saan orgasmin vielä rintojen hyväilystä, pitää kestää ainakin 20 minuuttia, sitä kutsun kohtuorgasmiksi, koska siinä kohtu tuntuu supistelevan myös. Ihan kiva sekin, mutta en yleensä ole tästä kovin innoissani. Sitten vielä pitkällisen tantraseksin huipentumana kokovartalo-orgasmi. Sitä on vähän vaikea kuvailla, mutta se tosiaan tuntuu päästä varpaisiin, sellainen huikaiseva kaiken tajunnan nielevä juttu. Sellaisen olen saanut muutaman kerran. Hieno kokemus, mutta ei voita tuota yhdistelmäorkkua. Eikä meistä kumpikaan jaksaisi kovin usein mitään tuntien sessioita, mutta jokusen kerran vuodessa kyllä.

Näitten oppimiseen meni kyllä se 20 v. Nuorena ajattelin, että onkohan keski-ikäisillä seksiä ollenkaan. Nyt keski-ikäisenä ajattelen, että nuorena ei paljon seksiä olekaan ;D.

Vierailija
6/15 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoris on huomattavasti isompi elin kuin vain sen pinnalla näkyvä osa. Se sama kudos jatkuu naisen kehon sisällä emättimen molemmin puolin. Ne emättimen sisältä tulevat vibat ovat siis myös klittaan liittyviä. Ilmeisesti se, miten herkkää tämä kudos on ja miten se tarkalleen ottaen sijoittuu emättimeen nähden, vaihtelee naisten välillä. Siksi samat asennot ei toimi kaikilla.

Itse myös saan parhaat orkut yhdistämällä klitoriksen ja emättimen sormeilun. Pelkkää klitorista kiihottamalla voin saada orkun, mutta se on aika surkea, ei sen arvoinen. :D En ole koskaan saanut orkkua pelkästään emättimen kautta.

Vierailija
7/15 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa-a, minä saan nykyään monenlaisia orgasmeja, kaksi erilaista on vasta alkua. Kaikki tuntuvat hyvältä, klitorisorgasmi on sellainen nopea ja "pinnallinen" ja niitä voin saada vaikka 20 peräkkäin. Emätinorgasmi on syvempi ja pitkäkestoisempi ja sykkii emättimessä ja saan sen tietyissä asennoissa, lähinnä tantra-asennoissa. Paras orgasmi on näiden kahden yhdistelmä, siinä lähtee melkein taju ja tällaisia voin saada yleensä 3-4 peräkkäin.

Sitten saan orgasmin vielä rintojen hyväilystä, pitää kestää ainakin 20 minuuttia, sitä kutsun kohtuorgasmiksi, koska siinä kohtu tuntuu supistelevan myös. Ihan kiva sekin, mutta en yleensä ole tästä kovin innoissani. Sitten vielä pitkällisen tantraseksin huipentumana kokovartalo-orgasmi. Sitä on vähän vaikea kuvailla, mutta se tosiaan tuntuu päästä varpaisiin, sellainen huikaiseva kaiken tajunnan nielevä juttu. Sellaisen olen saanut muutaman kerran. Hieno kokemus, mutta ei voita tuota yhdistelmäorkkua. Eikä meistä kumpikaan jaksaisi kovin usein mitään tuntien sessioita, mutta jokusen kerran vuodessa kyllä.

Näitten oppimiseen meni kyllä se 20 v. Nuorena ajattelin, että onkohan keski-ikäisillä seksiä ollenkaan. Nyt keski-ikäisenä ajattelen, että nuorena ei paljon seksiä olekaan ;D.

Vau! Kuulostaa mahtavalta! Miten olet päässyt noin upeaan tilanteeseen? Tantraseksilläkö? Neuvo nyt kolmekymppistä :)

Vierailija
8/15 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klitoris on huomattavasti isompi elin kuin vain sen pinnalla näkyvä osa. Se sama kudos jatkuu naisen kehon sisällä emättimen molemmin puolin. Ne emättimen sisältä tulevat vibat ovat siis myös klittaan liittyviä. Ilmeisesti se, miten herkkää tämä kudos on ja miten se tarkalleen ottaen sijoittuu emättimeen nähden, vaihtelee naisten välillä. Siksi samat asennot ei toimi kaikilla.

Itse myös saan parhaat orkut yhdistämällä klitoriksen ja emättimen sormeilun. Pelkkää klitorista kiihottamalla voin saada orkun, mutta se on aika surkea, ei sen arvoinen. :D En ole koskaan saanut orkkua pelkästään emättimen kautta.

Tokihan nuo yksilöllisiä juttuja ovat, vaimoni saa nimenomaan parhaimmat orgasminsa kuulemma ihan pelkkää klitorista hyväilemällä, kielellä kun annan hänelle, niin kuulemma ihan parasta ja kyllä toki sen itsekin huomaan. Toki sitten itse yhdynnässä saa olla lähekkäin ja siinä tulee sitten se kaikki muukin hyvä olo toki. Ap

Vierailija
9/15 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin aina puhutaan emätin tai klitorisorgasmi. Eli, onko siellä emättimessä samanlaisia hermopäätteitä, kuin klitoriksessa, vai perustuuko tuo emätinorgasmikin siihen, että klitoris saa yhdynnässäkin riittävästi hankausta.

Ilmeisesti kaikki saa ainakin klitorista stimuloimalla orgasmin, mutta emätinorgasmia ei?

Jos kykenee saamaan molempia, niin kumpi nyt sitten tuntuu paremmalta orgasmilta. Mitä mitä ja mitä?

Minun vaimoni ei saa koskaan ilman klitoriksen stimulointia orgasmia, vaikka yhtyisimme kuinka kauan, ja en ole mikään mikromuna, jos joku näsäviisas nyt sellaista tähän yrittää.

Tuo lihavoitu ei ole mitenkään mielipideasia vaan anatomiaa ja sitä on tutkittu aika paljon ja julkaisujakin löytyy. Jos olisit kiinnostunut mielipiteistä kuten tuossa toisessa viestissä sanoit niin kysyisit reilusti että mikä on lukijoiden mielipide asiasta. Tällöin voitaisiin jättää antamatta linkit, joista vastaus löytyy.

Vierailija
10/15 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo lihavoitu ei ole mitenkään mielipideasia vaan anatomiaa ja sitä on tutkittu aika paljon ja julkaisujakin löytyy. Jos olisit kiinnostunut mielipiteistä kuten tuossa toisessa viestissä sanoit niin kysyisit reilusti että mikä on lukijoiden mielipide asiasta. Tällöin voitaisiin jättää antamatta linkit, joista vastaus löytyy.

Älä nyt ala poraa.

Vierailija
11/15 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös saan erilaisia orkkuja. G-pisteen stimulaatiosa lähtevät emätin orkut ja siitä voin jopa ejakuloida ja ihan pelkässä yhdynnässä. Klitoris- ja emätin orkun yhdistelmä tulee kun mies hieroo sormin g-pistettä ja hieroo tai nuolee klitorista. Omanlainen orkku tulee peppuseksistä, siinä koko iho menee kananlihalle. Rintoja hieromalla myös minäkin saan.

Mun on myös pitänyt oppia suhtautumaan seksiin ja kroppaani vapautuneesti, rentoutumaan ja nauttimaan. Voin yhdessä sessiossa laueta vaikka 10 kertaa ja illan akkana kymmeniä kertoja. Tämä edellyttää myös sitä, että luotan kumppaniini.

Vierailija
12/15 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ala poraa.

Toi oli hyvä, mamma alkoi itkemään, niin sai maistaa omaa lääkettään.

Vierailija
13/15 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös saan erilaisia orkkuja. G-pisteen stimulaatiosa lähtevät emätin orkut ja siitä voin jopa ejakuloida ja ihan pelkässä yhdynnässä. Klitoris- ja emätin orkun yhdistelmä tulee kun mies hieroo sormin g-pistettä ja hieroo tai nuolee klitorista. Omanlainen orkku tulee peppuseksistä, siinä koko iho menee kananlihalle. Rintoja hieromalla myös minäkin saan.

Mun on myös pitänyt oppia suhtautumaan seksiin ja kroppaani vapautuneesti, rentoutumaan ja nauttimaan. Voin yhdessä sessiossa laueta vaikka 10 kertaa ja illan akkana kymmeniä kertoja. Tämä edellyttää myös sitä, että luotan kumppaniini.

Siis tuntuu, että sä saat orgasmin jokapaikasta, tuleeko, jos mies katsoo sinua sillai tosi tuhmasti? Missä sun G-piste sijaitsee?

Vierailija
14/15 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 25v sain vain klitoris ja klitoris+vagina orgasmeja. Ehkä sillonkin myös peppuseksissä, en ihan muista. Lasten syntymän jälkeen paikat on herkistyneet ja/tai tunnen kroppani paremmin. Rinnat on imetyksestä karaistuneet ja kestää erilaista käsittelyä kuin ennen, joten nykyään laukean myös nännien stimuloinnista ja saan pelkkiä vagina-orkkuja. Tällä hetkellä parhaalta tuntuu orgasmi jonka pääosassa on ilmeisesti g-pisteeseen osuminen. Helpoiten onnistuu ratsastaen enkä siinä asennossa montaa liikahdusta kestä laukeamatta. Pepusta tai rinnoista en ole saanut pitkään aikaan kun sinkkuna oleilen eikä yhden yön juttujen kanssa ole ruvennut niitä opastamaan. Tykkään kyllä kaikista muista klitorisorgasmia enemmän siinä mielessä, että niistä voi jatkaa suoraan seuraavaan jäähdyttelemättä. Klitta tulee niin herkäksi, ettei kestä hetkeen kosketusta ja putki niin sanotusti katkeaa. Vaivattomin klittaorgasmi on kyllä saada eikä  sen kanssa tarvitse kummemmin opastaa vieraampaakaan kumppania, joten tässä elämäntilanteessa käytännössä helpoin ja molemmille palkitsevin laueta niin. Muita tapoja en vieraalle kumppanille mainostakaan, koska ne on "työläämpiä" ja vaatii paremman rentoutumisen kosketukselle.

Vierailija
15/15 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt pelkästä katseesta tule, mutta kostua voin. Mä olen todella kosketus herkkä ja tykkää seksistä.

G-piste on emättimen etuseinämässä ehkä noin 5 senttiä emättimen suulta. Ekan kerran kun siihen koskettiin tuntui, että putoan saman tien. Se tuntemus on niin totaalinen, ihan käsittämätön, ditä on vaikea kuvailla. Ihana, että on semmoinen mies, joka tietää mitä tekee. Ja hän kyllä saa ihan samalla mitalla takaisin.