Laihtuu laihtuu
Nyt on hehkutettava painonpudotusta, puolessatoista kuukaudessa-8,5 kiloa, ylipainoa oli 15kg, joten vielä 6 kiloa rutistettava. Mutta miten?
Alkuun on sanottava etten uskalla suositella ihmisille jotka ovat tottuneet syömään säännöllisesti. Olen ollut itse iltasyöppö, aamupalaa tai lounasta en syö koskaan. Myös, mikäli on jokin perussairaus tai oikein kulinaristi, ei ehkä ole helppoa mutta mulle on ollut.
El, aloitin täysnutrauksella/ täyspaastolla vuoropäivin 2 viikkoa, sen jälkeen 5 päivää viikossa hyvin vähäkarisella ruualla, paastoten tai nuttriletpusseilla. Ja vettä paljon.
Kahtena päivänä viikossa boostaan eli syön enemmän-ei välttämättä peräkkäisinä päivinä. Olo on ollut loistava, ainoat ongelmat aamujen lievä huimaus johon olen syönyt puolikkaan banaanin-minä joka en aamiaisesta välitä.
Himo herkkuihin on helpottanut selvästi, vatsa toiminut hyvin. Pelkäsin näiden ruokapäivien nostavan painoa, mutta viimeistään seuraavana päivänä paino onkin laskenut lisää. Vitamiinilisät jne.vielä lisänä. Suosittelen siis niille jotka haluavat laihtua nopeasti saadakseen motivaatiota😊. Kokeilkaa ja kertokaa miten on lähtenyt.
Kommentit (5)
Mä en vaan laihdu, vaan pysyn iluisesti läskinä. Ja syön. Ylipainoa 10kg, enkä enää ikinä yritäkään laihduttaa. Ihana vapauden tunne!
Onnea vaan tulosten ylläpitoon, ei tuu onnistumaan. Laihduttamisen tulisi tapahtua oikein, tarpeeksi syötynä ja liikkuen, elämäntapamuutoksena, jotta vältyttäisiin ikuiselta jojoilulta. Noin pilaat vaan terveytesi ja aineenvaihduntasi.
Minulla lähtenyt 23 kg! Ihanaa olla kesällä kevyempi! Aion jatkaa vielä kun on vielä pois otettavaa
Olet, ap, aika vastuuton kun suosittelet laihdutustapaa, jolla vain sairastuttaa kehonsa ja saa vielä syömishäiriön päälle.
Mäkin haluan hehkuttaa. Mulla urakka kestänyt 8kk, ja tänä aamuna olin tavoitepainossa, -10kg!! 64 oli lähtöpaino. Nyt sit se isoin urakka, ylläpitää tätä saavutettua painoa. Mutta hyvältä tuntuu;)