Onko ihminen likainen loppuelämänsä jos yhdesti myy seksiä?
Mitä mieltä?
t. asiaa harkitseva äärimmäisen rahapulainen
Kommentit (39)
Riippuu ihan miten itse otat asian.. En ole koskaan myynyt, mutta jos yhden kerran myisin jollekkin ei-vastenmieliselle, en usko että sitä asiaa ajan myötä enää juurikaan miettisin.
Ei ole, mutta aika harvalta se jää yhteen kertaan...
Tunnin treffeistä saa 200 - 300 euroa ja sillä pääsee aika koville kuukausituloille. Jos sovit kolmet treffit viikossa niin sillä tahkoaa jo 2500 e kuussa. Ja jos hyvin käy niin seksi ei ole ihan kauheaa. Laita ilmoitus johonkin, pyydä miehiltä kuva etukäteen ja juttele puhelimessa niiden kanssa ennen tapaamista niin ei tule karmeita yllätyksiä.
Ei toki ole likainen, mutta maksullinen on. Kerran h*ora, aina h*ora.
Ei ole. Kaitpa. Mutta ei sitä kannata koskaan tulevalle kumppanille tai kenelläkään muualle kertoa.
Vierailija kirjoitti:
No en mä ainakaan ole. Et sinä sitä minun puolestani määrittele, mikä minä olen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tämä juuri mietityttää. Ei niinkään se mitä itse ajattelisin itsestäni, mutta kun mietin miten sijoittuisin yhteiskuntakuvassa, niin se hirvittää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä ainakaan ole. Et sinä sitä minun puolestani määrittele, mikä minä olen.
Enhän minä määrittelekään, sinä teet sen ihan itse omilla teoillasi l. pillua myymällä.
No et ole likainen, eikä ole kukaan muukaan vaikka möisi seksiä kymmenille. Ihmisten pitäisi päästä tuosta likainen-puhdas -ajattelutavasta eroon, se on vain yksi keino lisää alistaa naisia ja saada naiset tuntemaan itsensä huonoiksi seksuaalisuutensa takia.
Vierailija kirjoitti:
No et ole likainen, eikä ole kukaan muukaan vaikka möisi seksiä kymmenille. Ihmisten pitäisi päästä tuosta likainen-puhdas -ajattelutavasta eroon, se on vain yksi keino lisää alistaa naisia ja saada naiset tuntemaan itsensä huonoiksi seksuaalisuutensa takia.
No tuo on ihan totta. On mielestäni myös niin, että itsensä myymisen raja on vähän häilyväinen. Onko se sitten parempi olla esim joku tyrkkyjulkkis, joka tilittää elämäänsä ja antaa tissikuvia muutamilla satasilla lehtiin ja nettiin. No en tiedä, loputon suo ajateltavaksi.
ap
Joidenkin mielestä seksin myynti likaa ihmisen, mutta tuskin sinä sellaisten ihmisten mielipiteistä muutenkaan välittäisit? Myy siis seksiä ja määrittele itse mikä on likaista.
Ei tietenkään,olen itsekin saanut kerran rahaa yhdenillan jutusta Espanjassa yhdeltä argentiinalaiselta ukolta naimisesta ja kun ns. annoin sille (otin siltä sen rahan vastaan ,en tosin pyytänyt sitä-eikä ollut mikään iso summa 20 e. nykyrahassa ehkä ). Mutta :who knows, who cares. Vanha juttu jo.
Ammattiprostituoitu taas on sellainen joka pääsääntöisesti elää noilla tuloillaan, maksaa ruokansa,vuokransa ja...kukaties parittajalleenkin jotain. (ehkä jopa leijonanosan niistä tuloistaan )
Mutta se on heidän asiansa ,ei minun,eikä kiinnosta tietääkään .
Vierailija kirjoitti:
Tulee kyllä kurkusta ylös tuo jatkuva vinkuna näillä palstoilla, kaduilla, turuilla ja toreilla, kuinka naisen holtittoman seksikäyttäytymisen kritisointi on milloin naisvihaa, milloin mitäkin. Olette te naiset outoja, ei voi muuta sanoa. Koetatte noukkia rusinat pullasta ja nussia ympäriinsä, ja teille se pitäisi jotenkin erikoisesti sallia, mutta samaan aikaan olette vittu leikkimässä niin puhdasta ja siveää että. Oksettava ajatus että naiseus kulminoituisi siinä että jakaa vittuaan ympäriinsä. Saatana himonussijat, minä en teidän prinsessaperseitänne ala nuolemaan! Saatte puolestani suksia vittuun propagandistisine ja rienaavine ajatuksinenne jostain "naisella on jakamaton oikeus panna ympäriinsä ja sillä sipuli" vittuilulla. Hajotkaa ämmät niihin veneerisiin tauteihinne, ja aivan turha vaatia minkään sortin kunnioitusta.
Tee niin, jos tarvitsee tehdä, mutta älä kerro kellekään, älä edes suurimman rakkauden aikaan uudelle miesystävälle tai bestikselle!
Elä myy ellet ole nälkään kuolemassa ja miksi olisit, onhan täällä sosiaalihuolto.
Työnteko on huoraamista eli itsensä myymistä rahaa vastaan. Tässä mielessä on ihan sama myytkö pillua vai muita palveluita.
Vierailija kirjoitti:
Työnteko on huoraamista eli itsensä myymistä rahaa vastaan. Tässä mielessä on ihan sama myytkö pillua vai muita palveluita.
Olet ymmärtänyt väärin, huoraaminen on seksin myymistä.
Mietin tätä koska sain tarjouksen ei varsinaisesti seksistä, mutta muusta fyysisestä suoritteesta. Suostuin asiaan ja se ehkä toteutuu tässä piakkoin. En ole aikomassa vielä myydäkään seksiä, mutta tämä tapaus sai miettimään asiaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee kyllä kurkusta ylös tuo jatkuva vinkuna näillä palstoilla, kaduilla, turuilla ja toreilla, kuinka naisen holtittoman seksikäyttäytymisen kritisointi on milloin naisvihaa, milloin mitäkin. Olette te naiset outoja, ei voi muuta sanoa. Koetatte noukkia rusinat pullasta ja nussia ympäriinsä, ja teille se pitäisi jotenkin erikoisesti sallia, mutta samaan aikaan olette vittu leikkimässä niin puhdasta ja siveää että. Oksettava ajatus että naiseus kulminoituisi siinä että jakaa vittuaan ympäriinsä. Saatana himonussijat, minä en teidän prinsessaperseitänne ala nuolemaan! Saatte puolestani suksia vittuun propagandistisine ja rienaavine ajatuksinenne jostain "naisella on jakamaton oikeus panna ympäriinsä ja sillä sipuli" vittuilulla. Hajotkaa ämmät niihin veneerisiin tauteihinne, ja aivan turha vaatia minkään sortin kunnioitusta.
:DDDDDDD
Mistä muuten löytäisin tälle perjantaille yhdennentoista panoni?
No ei ole.