olen niin jumissa etten jaksa siivota
On niin paha olla ja vaikeita asioita sisällä.
Lehtiäkin lattialla enkä jaksa nostaa.
Kommentit (8)
Mitäs jos lepäisit ensin kunnolla. Nukkuisit. Sitten aloita jostakin nurkasta. Tee vaikka puoli tuntia kerrallaan.
Toisaalta, pitäisikö pahan olon syyhyn käydä ensin/myös käsiksi? Jos sinulla on vaikeita asioita sisällä, voitko ottaa yhteyttä esim. seurakuntasi päivystävään pappiin? Tai mielenterveystoimistoon. Tai työterveyden kautta psykologille.
Ne sisäiset vaikeat asiat on hankala ihan yksin saada järjestykseen. Kunpa löytäisit siihen apua.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos lepäisit ensin kunnolla. Nukkuisit. Sitten aloita jostakin nurkasta. Tee vaikka puoli tuntia kerrallaan.
Toisaalta, pitäisikö pahan olon syyhyn käydä ensin/myös käsiksi? Jos sinulla on vaikeita asioita sisällä, voitko ottaa yhteyttä esim. seurakuntasi päivystävään pappiin? Tai mielenterveystoimistoon. Tai työterveyden kautta psykologille.
Ne sisäiset vaikeat asiat on hankala ihan yksin saada järjestykseen. Kunpa löytäisit siihen apua.
Käyn nyt terapiassa. Valitettavasti se on niin pinnallista etten tähän asiaan ole saanut apua.
Kysyn terapeutilta josko tämä voisi käyttää yhtä toista menetelmää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on? Niin voisi edes ehkä joku auttaa?
Pahaa oloa joka lannistaa ja se tuntuu myös kropassa( väkivalta).
Sama juttu täällä. Olen niin hajalla yhden vastoinkäymisen takia. Öisin en nuku, ja jos nukahdan, herään "tuskakohtaukseen". Sitä on vähän vaikea toisin sanoin kuvata.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu täällä. Olen niin hajalla yhden vastoinkäymisen takia. Öisin en nuku, ja jos nukahdan, herään "tuskakohtaukseen". Sitä on vähän vaikea toisin sanoin kuvata.
Ihmissuhdeko? Mulla oli tuota joskus että heräsin aamuyöstä kauhuun enkä meinannut saada nukuttua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmissuhdeko? Mulla oli tuota joskus että heräsin aamuyöstä kauhuun enkä meinannut saada nukuttua.
Ap
Todella epämiellyttävä kokemus. Voimakas fyysinen pahoinvointi. Melkein tuntuu että kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTodella epämiellyttävä kokemus. Voimakas fyysinen pahoinvointi. Melkein tuntuu että kuolee.
Tuttua. Luulen tietäväni mikä sulla on.
Mikä on? Niin voisi edes ehkä joku auttaa?