Pinjan ja Mintun pikkuveljen nimi
Millaisia ehdotuksia teille tulisi mieleen? Ei tarvitse olla merkitysnimi, vaikka sellainen joukon jatkona toki olisikin looginen.
Kommentit (28)
Loimu, Kataja, Onni, Samuel, Aaron, Perttu
Basilika tai Oregano. Felix. Heinz. Uncle Ben. Pottu-Peetu.
heti tuli mieleen Taneli 😊
Timo, Tatu, Petja??
Visa
Vesa
Teemu
Otso
Aarni
Tapio
Seppo
Vierailija kirjoitti:
Julius
S? Tiedän Minttu+Pinja+Julius-sisaruskatraan.
Vierailija kirjoitti:
Petja, Mitja
Nämä oli tosi ihania ehdotuksia nimenomaan Pinjan ja Mintun veljelle nimeksi. Pakko kysyä ihan silkasta uteliaisuudesta, kun olen itse Minttu, että miksi saman nimipäivän sisarukset?
Onpa teiltä tullut söpöjä ehdotuksia! Ekalla sivulla tuli kysymys, miksi saman nimipäivän sisarukset - Pinja ja Minttu ovat olleet suosikkinimiäni jo vuosia, ja sattumalta niillä on myös sama nimipäivä :D Molemmat nättejä ja raikkaita nimiä mielestäni!
Nostin esille ehdotuksia jotka eniten ovat mieleeni: Otso, Julius,Petja, Pyry, Aarni, Miska. Osa näistä on sellaisia, joita itsekin olen miettinyt! Julius on erityisen kaunis. Otsoon liittyen pidän myös nimestä Okko, vaikka se on ehkä hieman töksähtävä.
Tässä nyt ekan sivun nimistä kommentteja.
-ap
Pentti. Hyvä yhdistelmä siskojen nimistä ja tulossa muotiin taas.
Unohdin mainita, että olen myös itse pyöritellyt nimiä Joonatan ja Tiitus. Vähän kyllä mietityttää Joonatan-nimen pituus - tosin se sisältäisi kivasti samoja kirjaimia kuin tyttöjen nimet. Tiitus taas on söpö, mutta toisaalta en osaa kuvitella Tiitus-nimistä aikuista, se on nimenomaan söpö pikkulapsen nimi.
-ap
Otso
Tapio