Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset ovat niin hemmetin epäsosiaalisia?

Vierailija
01.07.2016 |

Siitäkö se johtuu, kun suomalaiset jo pienestä pitäen kasvatetaan niin epäsosiaalisiksi? Mutta on tämä suomalaisten epäsosiaalisuus aivan järisyttävää. Katse koko ajan vain maahan, lattiaan ja jalkoihin, ja myös maalle, lattialle, jaloille ja seinille puhumista ja mumisemista ihmiselle puhumisen sijasta. Jos jotain yrittää kysyä tai jostain jutella, tulee vastaukseksi vain juroa, epämääräistä murahtelua, tuhahtelua ja mumisemista. Kaduillakin kun kulkee, niin ihmiset suurimmaksi osin vain myrtsi ilme naamallaan, ei hymystä tietoakaan, tosin näin valoisina kesäkuukausina voi sentään edes hieman enemmän hymyjä nähdä. Ja entäs sitten julkisissa kulkuneuvoissa, istutaan jäykkänä ja hievahtamatta, kuin jähmetyssäteestä oltaisiin osuma saatu ja myrtsi ilme naamalla tuijotetaan suoraan eteenpäin. Jos yrittää vaikka kysyä, että onko tässä vieressä vapaata, niin juuri ja juuri se toinen ihminen huomataan ja kerätään omat romppeet siitä viereiseltä paikalta pois, niin että siihen istumaan pääsee.

Kyllä ulkomailla on ihmiset paljon rennompia, iloisempia, hymyilevämpiä, ystävällisempiä ja sosiaalisempia kuin Suomessa. Joka kerta kun käy ulkomailla ja tulee takaisin Suomeen, niin huomaa sen valtavan eron, kun siellä ihmiset pitävät yhtä ja ovat sosiaalisia ja täällä Suomessa siltä kaikelta maahantuijottamiselta tuskin edes toista ihmistä huomataan.

Kommentit (183)

Vierailija
1/183 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epäsosiaalinen kiusaamisen takia. Suomalainen yhteiskunta on julma, ei saa erottua joukosta, pitää olla hiljaa katse maassa että kukaan ei saisi aihetta pilkata.

Vierailija
2/183 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epäsosiaalinen kun muut on niin mulkeroita. En halua pilata päivääni, viikkoani enkä elämääni heidän nonstop-kettuilunsa takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/183 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valita. Ei muiden tehtävä ole viihdyttää sinua. Olen ujo ja pelkään ihmisiä, saan käyttäytyä niin epäsosiaalisesti kuin koen tarpeelliseksi.

Vierailija
4/183 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi pitäisi olla sosiaalinen? Haluan elää omaa elämääni, eikä minua voisi yhtään vähempää kiinnostaa muiden asiat. Juttelen tasan tarkaan niiden ihmisen kanssa, joista pidän. Muut saavat painua puheripuleineen ihan minne mieli tekee, kunhan jättävät minut rauhaan.

Vierailija
5/183 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan vain tosi harvaan asuttu maa, ei ole tarvinnut sosiaalisuutta.

Vierailija
6/183 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erilaisia. Ei kaikkia huvita naureskella tyhjälle ja puhua joutavia tuntemattomille. Ei minua ole kasvatettu hiljaiseksi, olen ollut tällainen aina, esimerkiksi siskoni, äitini, mummoni ja moni muu sukulainen taas ovat kovia puhumaan. Puhun kyllä silloin jos kyseessä on minua kiinnostava asia, ystävieni kanssa puhun paljonkin. Joskus puhun tuntemattomillekin jotain pientä, esimerkiksi olen jopa aloittanut keskustelun kun juna oli myöhässä. Suurin osa ihmisistä on sellaisia, joiden kanssa minulla ei ole yhteisiä kiinnostuksen aiheita, joten keskustelunaiheet ovat vähissä ja en oikein osaa puhua niitä joutavia. Minä en maata tuijota kulkiessani, katselen ympäristöäni ja vastaantulijoitakin, pitäähän sitä olla perillä mitä tapahtuu. M34

Vierailija
7/183 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti saa kyllä jäätyä ennen kuin minä alan kävelemään tuolla kaduilla joku typerä smaili nassulla. En vetele mitään mielialanappeja joten en myöskään näytä miltään lauhkealta ja lempeältä lampaalta. Simple.

Vierailija
8/183 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta olisi mukavaa jos joku vaikka kaupassa puhuisi minulle jotain. Olen paljon yksin ja ujo, mutta juttelen jos joku sen puhumisen vaan aloittaa.

Vierailija
9/183 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. On todella turhauttavaa olla komea urheilullinen mies, joka ei käy baareissa eikä juo alkoholia, missä tässä maassa voi tutustua ja lähestyä naisia, kun suurinosa naisista on naamaltaan myrtsejä? Luulin pitkään minussa olevan jotain vikaa, kunnes olen matkustellut ulkomailla missä ihmiset lähestyvät minua missä vain, puistoissa ja kadulla. Naiset pyytävät treffeille ja flirttailevat avoimesti selvinpäin kaduilla ja kaupassa.

Suomessa asuminen tukahduttaa minua ja olen päättänytkin muuttaa ulkomaille missä on normaaleja ihmisiä. Tässä maassa sosiaaliset kontaktit ja deittailu hoidetaan kännissä, kadulla lähestyminen on ''creepyä''.

Vierailija
10/183 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. On todella turhauttavaa olla komea urheilullinen mies, joka ei käy baareissa eikä juo alkoholia, missä tässä maassa voi tutustua ja lähestyä naisia, kun suurinosa naisista on naamaltaan myrtsejä? Luulin pitkään minussa olevan jotain vikaa, kunnes olen matkustellut ulkomailla missä ihmiset lähestyvät minua missä vain, puistoissa ja kadulla. Naiset pyytävät treffeille ja flirttailevat avoimesti selvinpäin kaduilla ja kaupassa.

Suomessa asuminen tukahduttaa minua ja olen päättänytkin muuttaa ulkomaille missä on normaaleja ihmisiä. Tässä maassa sosiaaliset kontaktit ja deittailu hoidetaan kännissä, kadulla lähestyminen on ''creepyä''.

Komppaan, tosin itse käyn myös baareissa enkä sylje mukiin. Mutta minuakin naiset ovat avoimesti lähestyneet ainoastaan Irlannissa, Saksassa, Ranskassa, Sveitsissä ja Itävallassa. EI KOSKAAN, ei koskaan Suomessa!!!!! Ziisus...

Vierailija
11/183 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tässä olikin kyse, ettei naiset lähesty. Ok.

Vierailija
12/183 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppaan, tosin itse käyn myös baareissa enkä sylje mukiin. Mutta minuakin naiset ovat avoimesti lähestyneet ainoastaan Irlannissa, Saksassa, Ranskassa, Sveitsissä ja Itävallassa. EI KOSKAAN, ei koskaan Suomessa!!!!! Ziisus...

I feel you bro. Espaniassa 9 numeron naiset lähestyvät ja huutelevat guapoksi, suomessa 6-7 naiset kävelevät nokka pystyssä myrtsi ilme naamalla. On mua baarissa suomessa naiset lähestynyt, mutta en mä laske mitään känni lähestymistä, se pitää tehdä selvinpäin. Suomessa tuntee itsensä kuohituksi.

Vierailija
13/183 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät suomalaiset tuijota maahan, jalkoihin tai suoraan eteensä. Katse kohdistuu kännykkään. Mahdotonta ottaa kontaktia lähellä oleviin tuttuihin tai tuntemattomiin, sillä se edellyttäisi jopa useiden sekuntien poissaoloa somesta.

Vierailija
14/183 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se opitaan kotona varhaisessa vaiheessa. Vaikea muuttaa totuttua tapaa vanhempana. Kokemusta on.

Vierailija
15/183 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap on niin hemmetin mulkun kuuloinen?

Vierailija
16/183 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset luottavat ihmisiin enemmän kuin ulkomaalaiset. Siksi ei tarvitse päälleliimatulla sosiaalisuudella osoittaa kanssaihmisille olevansa hyvissä aikeissa.

Vierailija
17/183 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on epäkohteliasta olla antamatta tilaa toiselle. Suomalaiset ovat kohteliaan sosiaalisia.

Vierailija
18/183 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ollaan vain tosi harvaan asuttu maa, ei ole tarvinnut sosiaalisuutta.

Miksi tämä ei päde Islantiin tai Norjaan? Jopa ruotsalaiset ovat sosiaalisempia ku me :/

Vierailija
19/183 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sama mulla naisena.en vaan pidä siitä kun saan blondina liikaa huomiota, tummahipiäiset ei mua hirveesti kiinnosta.suomimiehet taas ei uskalla lähestyä.koulussakin vaan ulkomaalaiset yleensä juttelee mulle...

I feel you bro. Espaniassa 9 numeron naiset lähestyvät ja huutelevat guapoksi, suomessa 6-7 naiset kävelevät nokka pystyssä myrtsi ilme naamalla. On mua baarissa suomessa naiset lähestynyt, mutta en mä laske mitään känni lähestymistä, se pitää tehdä selvinpäin. Suomessa tuntee itsensä kuohituksi.

Vierailija
20/183 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset eivät ole epäsosiaalisia vaan suomalaisten sosiaaliset piirit ovat melko pieniä: oma perhe, lähisuku ja ystävät. Mahdollisesti työkaverit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän