Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa olla suhteessa josta ei saa mitään?

Vierailija
01.07.2016 |

Miehen kanssa ollaan täysin erilaisia. Minä ituhippi, miestä ei kiinnosta. Minä akateeminen, miehen kanssa ei voi mistään sellaisesta keskustella kun sitä ei kiinnosta. Minä maailmanmatkaaja, mies suomeen jumittunut. Mitään yhteisiä harrastuksia ei ole. Miehestä tulee varmasti hyvä isä kun tulevaisuudessa lapsia tehdään. Mutta onko se riittävä syy pysyä parisuhteessa joka on ok, mutta epäkiinnostava?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en jäisi. miten ne lapsetkin kasvatettaisiin, jos eroavaisuudet on noin suuria? tietty jos rakastatte toisianne ja nuo eroavaisuudet ei haittaa, niin mikäs siinä.

Vierailija
2/17 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö se sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et todellakaan saa suhteesta mitään, lopeta se heti.

Vierailija
4/17 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sinä sen tiedät... minä en tuollaisessa suhteessa olisi!

Vierailija
5/17 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittääkö se sinulle?

Väärin. Riittääkö se teille?

Vierailija
6/17 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet epäkiinnostavan miehen kanssa??

Vierailija
7/17 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomennettuna = miehellä ei ole tarpeeksi rahaa eikä mielenkiintoa hankkia sitä lisää ja sekös muijaa vituttaa.

Vierailija
8/17 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samankaltainen tilanne. Vuosien mittaan eroavaisuudet on selkiintynyt ja tietty se alun kiihkeä rakastuminen kadonnut. Toki arvostan kaverillista yhdessäoloa, yhteinen talo ja samankaltainen elämän rytmi jne. mutta sitten taas niitä eroja on.

Mies ei ole kasvissyöjä, ei ole juuri eläimistä kiinnostunut, ei harrasta urheilua, ei halua sijoituslapsi-toimintaan, juo liikaa alkoholia, huumori on liian rivoa makuuni jne. Välillä haaveilen miehestä, kenen kanssa olisi yhdessä harrastamista ja enemmän seksuaalista vetovoimaa & arvomaailma olisi enemmän samanlainen. Esim. juuri tuo vapaaehtoistoiminta. Toisaalta nytkin teen aika lailla mitä huvittaa ja niin myös mieheni :)

Vierailija
9/17 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet sen miehen kanssa? Luuletko että se muutti kun teette lapsen?

Vierailija
10/17 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haet miehestä vain siittää ja vanhempaa lapsillesi, toki riittää.

Minä haen naisesta itselleni vähän muita juttuja, joten en viihtyisi tuollaisessa suhteessa viikkoa kauempaa.

Vierailija
11/17 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomennettuna = miehellä ei ole tarpeeksi rahaa eikä mielenkiintoa hankkia sitä lisää ja sekös muijaa vituttaa.

Soititko jo sinne mielenterveystoimistoon?

Vierailija
12/17 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet tuollaiseen suhteeseen päätynyt?

Vierailija
13/17 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuossa aloituksessa ollut kaikki tarvittava tieto. Teillä ei ole mitään yhteistä ja olette yhdessä vain, koska joskus siihen rupesitte.

Älä hyvä ihminen ala tuohon lapsia tekemään, vaan lähde tuollaisesta kämppissuhteesta.

Vierailija
14/17 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samankaltainen tilanne. Vuosien mittaan eroavaisuudet on selkiintynyt ja tietty se alun kiihkeä rakastuminen kadonnut. Toki arvostan kaverillista yhdessäoloa, yhteinen talo ja samankaltainen elämän rytmi jne. mutta sitten taas niitä eroja on.

Mies ei ole kasvissyöjä, ei ole juuri eläimistä kiinnostunut, ei harrasta urheilua, ei halua sijoituslapsi-toimintaan, juo liikaa alkoholia, huumori on liian rivoa makuuni jne. Välillä haaveilen miehestä, kenen kanssa olisi yhdessä harrastamista ja enemmän seksuaalista vetovoimaa & arvomaailma olisi enemmän samanlainen. Esim. juuri tuo vapaaehtoistoiminta. Toisaalta nytkin teen aika lailla mitä huvittaa ja niin myös mieheni :)

Eroa. Älkää hankkiko lapsia yhdessä. En näe miksi edes olette yhdessä?

Vierailija
15/17 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuossa aloituksessa ollut kaikki tarvittava tieto. Teillä ei ole mitään yhteistä ja olette yhdessä vain, koska joskus siihen rupesitte.

Älä hyvä ihminen ala tuohon lapsia tekemään, vaan lähde tuollaisesta kämppissuhteesta.

Juuri näin. Jos teillä oikeasti ei mikään kohta klikkaa, niin miten ajattelit kasvattaa lapset? Sinä viet lapsia ulkomaille ja isä kökkii kotona? Isä paistaa porsasta lapsille ja sinä yökkäilet olohuoneessa? Pariskunnilla on hyvä olla erilaisiakin mielenkiinnonkohteita ja omia harrastuksia, mutta perusarki ja tulevaisuuden toiveet pitäisi osua yksiin.

Eroa miehestä tai alat halveksua häntä myöhemmin. Älkää ainakaan tehkö lapsia ennen kuin olette onnellisia yhdessä.

Vierailija
16/17 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten parisuhde voi olla OK, jos se on epäkiinnostava? Täh???

Vierailija
17/17 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kanssa ollaan täysin erilaisia. Minä ituhippi, miestä ei kiinnosta. Minä akateeminen, miehen kanssa ei voi mistään sellaisesta keskustella kun sitä ei kiinnosta. Minä maailmanmatkaaja, mies suomeen jumittunut. Mitään yhteisiä harrastuksia ei ole. Miehestä tulee varmasti hyvä isä kun tulevaisuudessa lapsia tehdään. Mutta onko se riittävä syy pysyä parisuhteessa joka on ok, mutta epäkiinnostava?

Olen hyvin samankaltaisessa tilanteessa. Meillä on kumppanini kanssa onneksi pitkälti samanlaiset arvot eikä riitoja ole, mutta suhde on tylsä. Alkuhuuma oli ohi puolessa vuodessa ja arki on astunut kuvioihin. Vaihtaakaan ei oikein voi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän