Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä punatäplähilseilyä?! kuva -->

Vierailija
01.07.2016 |

Olen tällähetkellä keskellä ei mitään ja lääkäriin pääsen korkeintaan ensiviikolla.

Ennen sitä haluaisin saada mielenrauhan edes hetkeksi. Minulle on ilmaantunut punaisia täpliä ympäri ylävartaloa kokoajan vain lisää ja lisää. Jaloissa on myös muutama. Iltaisin ne kutiavat hiukan. Mitä voisi olla? Punatäplähilseilyä??

Kiitos!!!

http://aijaa.com/aiaMEp

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonku ötökän puremia.

Vierailija
2/7 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla mäkäräisen puremia. Minä olin rannalla lasten kanssa. Siellä oli pikku öttiäisiä. Nyt on jaloissa tollaisia paukkuja ja kutisee Grrr Kutiaako sulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät hilseile, muuten voisivat ollakin.

Vierailija
4/7 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti punatäplähilseilyä, mulla oli juuri samanlaisia mutta vaan vatsassa. Toista kuukautta kesti ennen kuin paranivat.

Vierailija
5/7 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Itsekin luulin että ovat joko hyttysten tai mäkäräisten pistoja mutta olen pysynyt suurimmaksi osaksi sisätiloissa ja olen allerginen niille, joten tietäisin kyllä jos niitä olisi. Ja tosiaan eivät hilseile, kuivia vain keskeltä. Ja eivät oikein muuten kutise kuin joskus iltaisin..

Vierailija
6/7 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juuri tuollaisia muutama toisessa käsivarressa, lintukirpun puremia enkä ole itse kovinkaan paljoa ulkona liikkunut. Eivät kutise enää juurikaan :p

Vierailija
7/7 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintukirpun puremia? Täytyypä googlata...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan