Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?
Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.
Kommentit (1318)
Kaappannut pikkupojan Auran aaltoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tuntematon nainen sattui näkemään kun kirjoitin allekirjoitusta ja samaan aikaan virkamies tarkisti ajokorttiani. Nainen kurottautui oikein katsomaan mitä kirjoitin ja sitten mitä luki ajokortissa ja sitten alkoi tivaamaan, että minkäs takia kirjoitan allekirjoitukseeni ihan eri nimen kuin ajokortissa. Oli kummallista selventää täysin ulkopuoliselle puhtaan uteliaalle ihmiselle mikä on kutsumanimen ja ajokortissa olevan nimen ero, että ne saattavat poiketa. Hän ei ollenkaan ymmärtänyt vaan ehdotti, että muutan nimeni vastaamaan ajokorttia tai allekirjoitustani. Ok. :D
Virallinen allekirjoitus, esim. passiin tai viisumiin, tai todistajaksi johonkin, kirjoitetaan aina omalla virallisella nimellä. Lempinimellä kirjoitettu allekirjoitus ei ole lainvoimainen eikä oikeudessa pätevä.
Tämän nyt luulisi tietävän jokaisen aikuisen ihmisen.
Entä jos mun allekirjoitus on sellaisia kiemuroita että niistä ei saa muutenkaan selvää mitä siinä oikeesti lukee?? Kait mun allekirjoitus saa olla juuri niin persoonnallinen kun mina haluan, vai? Entisaikaan allekirjoitus oli pelkkä ruksi kun ihmiset eivät osanneet kirjoittaa tai lukea.
"Entä jos mun allekirjoitus on sellaisia kiemuroita että niistä ei saa muutenkaan selvää mitä siinä oikeesti lukee??"
Näytä sitä apteekissa, niin ne sekoittaa sen sulle pulloon! Ovat siellä tottuneet lääkärien käsialoihin...
Sanna marin minäkin olen ihminen ja minäkin haluan valoa elämääni
Subwayssa tyttöystävä moitti kovaan ääneen poikaystävälleen, että älä ikinä tilaa puolikasta subia, jos nainen tilaa kokonaisen.
Prismassa näin kun vanhempi nainen valitsi tomaatteja ja hänen nenästä roikkui aivan hillittömän iso räkäklöntti. Sellainen hiihtäjien räkäklöntti. Se roikkui pitkällä ja lopulta tippui sinne tomaattien joukkoon. Nykyään katson mihin käteni laitan jos ostan irtohedelmiä. Tuolla kertaa jätin heviosaston kokonaan väliin.
Vierailija kirjoitti:
Subwayssa tyttöystävä moitti kovaan ääneen poikaystävälleen, että älä ikinä tilaa puolikasta subia, jos nainen tilaa kokonaisen.
Oire huonosta itsetunnosta. Mäkeen tuollainen tytteli, parempiakin on.
Uutena vuotena joku humalainen nuori mies huusi ilmeisesti minulle kvaak kvaak sanoo ankka kun hoiperteli kadulla :D
Muutama vuosi sitten kaupassa aikuinen mies söi irtokarkkeja suoraan niitä myyntikaukaloista. Ei ihme, että en enää syö irtokarkkeja.
Arhinmäki -Nyt tulee rahaa!
Marin - Get over it!
Näin nuhjuisen ja väsyneen näköisen naisen kaupan kassalla vauva rintarepussa maksamassa vaippapakettia kolikoilla =) nauratti kun näki selvästi että rahat loppuu jo keskellä kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Näin nuhjuisen ja väsyneen näköisen naisen kaupan kassalla vauva rintarepussa maksamassa vaippapakettia kolikoilla =) nauratti kun näki selvästi että rahat loppuu jo keskellä kuukautta.
Mä käyn pari krt kesässä kirppiksellä myymässä ja usein kolikoita tulee kasa.
Yritän niitä sitten käyttää pikkuhiljaa. Esim voin laittaa pikkukukkaroon 2 euron verran kolikoita ja toiseen 0,50, 1 ja 2 e kolikot. Jos lasku on 8 euroa, annan isommista kolikoista 6 ja sitten nämä pienet.
Ei kolikot kerro koko totuutta
Isäni opiskelukaverin pojan ylioppilasjuhlissa äidiltäni tuli eräs vanhempi naishenkilö kysymään, että "Oletteko te morsiamen äiti?"
Tällä ylioppilaalla oli kyllä joku tyttöystävä, mutta...
Alastomuus on aina hauskaa. Kerran riisuttiin tutussa baarissa spontaanisti ja vietettiin ihan pokkana normi-ilta. Istuttiin pöydässä, käytiin tiskillä ja tanssittiin. Sekajengi - puolet naisia ja puolet miehiä. Tuttu henkilökunta, kaikille ok. Joitain asiakkaita nauratti, ihmetytti.
Tietty perus viuhahtamiset bileistä kadulle tai jotain.
Tietysti seuraava on siinä rajoilla, onko se ahdistelua, seks. häirintää, epäsiveellistä, mutta joskus päihtyneinä frendilläni ( ja mullakin - myönnän ) oli tapana avata housujen vetoketju ja kävellä esim. su klo 15. Steissillä elin ulkona: silloin se oli ihan törkeän hauskaa. Anteeksi kaikille.
Vähän ohis. Omia kokemuksiani.
Vierailija kirjoitti:
Kerran metrossa istuin vastapäätä miestä, joka luki ilmaisjakelulehti Metroa, tai oli lukevinaan. Hän oli tehnyt reiät silmien kohdalle ja tiirasi sieltä kanssamatkustajia. Oli vaikea pitää naama peruslukemilla, koska kyseessä oli kuitenkin 'poikkeava' ihminen.
REPS!🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Nainen työnsi pyörätuolissa ehkä noin 20-vuotiasta poikaa / nuorta miestä joka imi toisen käden peukaloa ja toisessa kädessä heilutti jonkinlaista vauvoille tarkoitettua lelua kasvojensa edessä. Varmasti melko vaikeasti kehitysvammainen henkilö, mutta miksi niitä pitää tuoda ihmisten ilmoille keskellä päivää?
Oletpa kyllä oksettava olento. En sano edes ihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus parikymmentä vuotta sitten olin menossa tankkaamaan autoa. Samalle asemalle ajoi myös joku mies tankkaamaan omaa autoaan. Se oli kylmäasema. Sitten sinne käveli toinen mies, joka alkoi tankkaamaan muovipussiin! Katsoimme toisiamme sen autollisen miehen kanssa ja molemmat hirvittävän hämillään ja hiukan peloissaan. Sitten meidän silmämme liimautuivat siihen muovipussiin tankkaajaan. Hän tankkasi puoli pussillista ja lähti kävelemään sen kanssa jonnekin. Katsoimme automiehen kanssa toisiamme ja olimme huojentuneita, että mitään sen vaarallisempaa ei tapahtunut. Hyppäsin autoon ja lähdin. Koko episodi tuntui kuin jostain omituisesta unesta, mutta oli kyllä ihan totta.
Todennäköisesti polttoaine loppunut eikä mitään kanisteria siihen hätään saatavilla, joten piti muovipussiin tankata. 20 vuotta sitten matkapuhelimiakaan ei kaikilla vielä ollut, että apua olisi voinut soittaa.
Muovipusseissa käytettävä muovi ei kestä bensiiniä, vaan sulattaa sen pussin. Jos et usko, kokeile ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus parikymmentä vuotta sitten olin menossa tankkaamaan autoa. Samalle asemalle ajoi myös joku mies tankkaamaan omaa autoaan. Se oli kylmäasema. Sitten sinne käveli toinen mies, joka alkoi tankkaamaan muovipussiin! Katsoimme toisiamme sen autollisen miehen kanssa ja molemmat hirvittävän hämillään ja hiukan peloissaan. Sitten meidän silmämme liimautuivat siihen muovipussiin tankkaajaan. Hän tankkasi puoli pussillista ja lähti kävelemään sen kanssa jonnekin. Katsoimme automiehen kanssa toisiamme ja olimme huojentuneita, että mitään sen vaarallisempaa ei tapahtunut. Hyppäsin autoon ja lähdin. Koko episodi tuntui kuin jostain omituisesta unesta, mutta oli kyllä ihan totta.
Imppaaja!
Todennäköisesti polttoaine loppunut eikä mitään kanisteria siihen hätään saatavilla, joten piti muovipussiin tankata. 20 vuotta sitten matkapuhelimiakaan ei kaikilla vielä ollut, että apua olisi voinut soittaa.Muovipusseissa käytettävä muovi ei kestä bensiiniä, vaan sulattaa sen pussin. Jos et usko, kokeile ;)
Nuori nainen kirjaston tietokoneella pitää käsipyyhepaperia hiiren suojana samalla yskien näppäimistölle. Mikä logiikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imppaaja!
Todennäköisesti polttoaine loppunut eikä mitään kanisteria siihen hätään saatavilla, joten piti muovipussiin tankata. 20 vuotta sitten matkapuhelimiakaan ei kaikilla vielä ollut, että apua olisi voinut soittaa.Muovipusseissa käytettävä muovi ei kestä bensiiniä, vaan sulattaa sen pussin. Jos et usko, kokeile ;)
Pitääpä kokeilla.
Luulen, että kestää jonkin aikaa.
Dieseliä ainakin kestää.
T:työkoneen tankin korkin kadottanut ja muovipussin täyttöaukon päälle sitonut
ub