Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?
Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.
Kommentit (1318)
Kerran liikennevaloissa seistessäni eräs mies alkoi esittelemään vatsassaan olevaa tulehtunutta ja märkivää haavaansa, en tiedä mikä tän esityksen pointti oli mutta aika järkyttynyt olin :D
Kerran lähikauppaan tuli nainen pukeutuneena kuin Miss Piggy, yltäpäältä pinkissä: possunpinkki polvimittainen takki ja mekko, possuväriä oli myös harteilla olleessa karvareuhkassa, 15 cm korollisissa saapikkaissa ja laukussa, sitten huulet ja kynnet olivat sellaiset kirkuvan neonpinkit. Tukka oli aivan platinan valkoinen.
Saanko ilmiantaa myös itseni:
Olin lähdössä ensimmäiselle kaukolennolleni ja passintarkastuksessa olin niin ajatuksissani, että en älynnyt mennä siitä portista ns. sinne tiskin taakse, vaan käännyin kävelemään takaisin. Rajavartiolaitoksen kaveri alkoi huutaa kapiaisen tavoin "SEIS TAKAISIN!!!!!" En vieläkään ymmärtänyt että mulle huudettiin, luulin että jollekin toiselle. Sitten kun olin kävellyt jotain kymmenen metriä joku aasialainen mies juoksi mut kiinni, pysäytti mut ja vei mut melkein kädestä pitäen sinne portille. Muut ihmiset ja se RV:n kaveri katsoivat mua todella ihmettelevästi, eivät varmaan koskaan olleet todistaneet tuollaista tilannetta. Miten joku matkustaja voi olla niin tyhmä ja hajamielinen kuin minä?
Elämäni noloin tilanne, mikään pierun pääsykään ei voita tuota.
Kyllä jo kouluikäinen jo varmasti hoksaa, että laivassa on enemmänkin kuin vain moottori ja ankkuri...
Räkäinen punkkari sähisi mulle yöbussissa: "anna rotko pi llua"....
Annoin.
Pieni moottorivene tai purjevene on muka lapsen vertailukohta...isolle laivalle.. Öhöm 🤣 hyvät naurut ainakin saa
Pien putput vene onkin laiva vai toisinpäin 🤣
Isä kertoi hauskana muistona, miten hän joskus pikkupoikana 1930-luvulla Porin torilla näki miten heimolaisnainen vähän kyykistyi ja ähki, ja sitten nousi, nosteli valtaisia hameitaan ja käveli muina miehinä pois. Taakse jäi vaikuttavan suuri, höyryävä sontakasa.
Olisi varmaan saanut sakot, jos nimismies olis sattunut näkemään.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko kovin erikoinen tapaus, mutta viimeksi hymyilytti julkisella paikalla. Oli viikonloppuinen alkuilta, ja olin ravintolassa illallisella. Viereisessä pöydässä oli seurue keski-ikäisiä naisia ja miehiä (aivan asiallisen oloisia ja näköisiä ihmisiä). Kun he olivat lopettaneet ruokailun ja nousseet jo ylös, yksi naisista kähisi kovaan ääneen viskibassoäänellään: 'jaahas, nyt röökille, SUOLET TYHJIKSI, ja sitten baariin".
Olikohan samaa porukkaa mitä itse näin. Nelikymppinen pariskunta, fiksun näköiset, lähti ravintolasta ulos. Ekana päästi mies hirveen pierun ja kohta nainen. Kumpikin jatkoi keskusteluaan mitenkään reagoimatta piereskelyihinsä. Katsoin vähän pitkään kyllä. Onneksi kuitenkin ulkona tapahtui. Väkeä paljon kadulla kuitenkin, vähän ??##??
80-luvulla kahdeksannessa kerroksessa asuessamme näimme lähi parvekkeella miehen, joka seisoi kaiteella alasti. Ajattelimme, että miettii itsemurhaa, mutta vaikutti hyväntuuliselta. Huutelimme, että kiipeä takaisin parvekkeelle, ettet putoa ja loukkaannu. Mies näytti peukkua ja laskeutui kaiteelta parvekkeelle ja meni sisään. Olimme huojentuneita, mutta vartin päästä mies oli jälleen kaiteella. Tällä kertaa hän, ilmeisesti varoituksistamme viisastuneena, oli sitonut ympärilleen jonkun sijauspatjan ja tyynyjä ilmeisesti pehmusteeksi, mikäli putoaa. Tässä vaiheessa soitimme hätäkeskukseen, koska tiesimme, ettei siinä paljon muutama tyyny auta, jos kahdeksannesta kerroksesta putoaa asvalttiin. Itsemurhaaja ei siis ollut, koska pyrki suojautumaan.
Kerran tullessani töistä kotiin näin bussin ikkunasta ulkona miehen, joka juoksi uskomattoman nopeasti pitkin sitä katua pelokkaan näköisenä vilkuillen välillä taaksepäin. Hän ei edes törmännyt kehenkään toiseen ihmiseen tai mihinkään muuhunkaan vaikka siis vilkuili taakseen ja juoksi uskomatonta vauhtia eteenpäin. Lisäksi hänellä oli melko varmasti downin oireyhtymä ja häntä katsoessani tuli mieleeni joku elokuvan takaa-ajokohtaus jossa ihminen pakenee mahdollisimman nopeasti jotain roistoja tai muita pahiksia. Vielä nytkin noin 15 vuoden jälkeen tulee joskus mieleen, että mitä hän pakeni vai oltiinko siinä tosiaan kuvaamassa johonkin vaikka kehitysvammaisten yhdessä ohjaajien kanssa tekemään elokuvaan jotain takaa-ajokohtausta. Siis että vaikka jossain toimintakeskuksessa oltaisiin tehty jotain heidän yhteistä elokuvaa. Tuli mieleen Forrest Gump-elokuvan kohtaus, jossa Forrest juoksi pakoon jotain kiusaajia ja hänen ystävänsä Jenny huusi, että "Run Forrest run".
Nuori mies käveli tyhjän ostoskorin kanssa pitkin hyllyrivejä ja virnuili ja nauroikin.. Ehkä syynä harmaista kollareista selvästi erottuva stondis. Ihankuin olisi esittelyt sitä kaupassa ja siksi virnuili itsekseen ja kulki eestaas. Veikkaan, että ei ollut iha okei tyyppi henkisesti.
Eräässä kaupassa nuori mies kulki, pälyili ja räpelsi joitain tavaroita ja kun kääntyi kasvot käytävään päin, niin miehen naama oli ihan hopeisessa askartelu hileessä.. Mistä ja miksi oli naama hileessä, sitä en tiedä. Ei ainakaan naamiais ehosteelta vaikuttanut. Ehkä mielenterveydessä jotakin?
Äiti tietää lapsen asiat paremmin kuin ketään, koska äiti on hänet synnyttänyt. Keskellä kaupunkia ilmeisesti äiti selitti lapselleen näin. Ei hyvää päivää.
Mikä ihmeen tossa aiemmin mainittu laivan vertailu pikku veneeseen koululaiselta.. Ei hyvää päivää🤣
Joltain 4-vuotiaalta ehkä olettaisin noin selittävän tuolla tavoin, mutta kyllä jo koululainen on jo sen verran isompi, että selittäisi asiassa toisella tavalla. -laajemmin ja yksityiskohtaisemmin. -mitä teki, oliko hauskaa, saiko matkamuistoleluja yms. Luulen, että tuossa tapauksessa olevassa koululaisessa saattoi olla kehityksessä viivettä yms kun asiaa noin kertoi. Tai sitten ei ole vain käynyt ikinä laivassa ja ihmetteli seiniä,käytäviä ,että niitä olikin laivassa.