Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?

Vierailija
30.06.2016 |

Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.

Kommentit (1318)

Vierailija
161/1318 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan heviosastolla käveli äiti pienen tytön kanssa ja perässä juoksee 4-6v pikkupoika joka huutaa samalla kovaan ääneen OOTTAKAA, PASKIAISET! Isä käveli pojan perässä naureskellen :D huvitti.

Vierailija
162/1318 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks mies alko selostaa mulle bussipysäkillä, miten oli ostanu puoli kiloa emmentaalia ja syöny sen melkei yhteen menoon. Sit se alko kuvailla, miltä oli tuntunu käydä kakalla seuraavana päivänä.. olin aavistuksen hämmentyny

Olitko Vihdissä? Itselläni samanlaisia kokemuksia tunnetun kylähullun (se entinen kengittäjä) selittäessä kakkahommiaan.

Meinaakko sitä tyyppiä joka osallistu muutama vuosi sitte Hesan Prideen kumppaninsa kanssa (=pussilinen paskaa)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1318 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin leipomossa kahvilla ja sinne tuli joku nainen joka osti ison täytekakun ja kupillisen kahvia. Ajattelin että se juo sen kahvin ja lähtee kakun kanssa sen jälkeen, mutta se avasikin sen paketin ja alkoi syömään kakkua kuten jotain pientä leivosta, haukkaamalla paloja.

Vierailija
164/1318 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt ei ole kovin erikoista, mutta hauska :D

Olin Tampereella ja tapasin keskustas ystäväni. Istuttiin vierekkäin siinä ja juteltiin. Hetken pääst meitä alkoi lähestyä rollaattori mummo, joka sylki suusta sanoja joista en saanu selvää. Kun se oli ihan meidän edes, erotin sen sanovan "Hyi v*ttu, lespopari" ja sitä se sylki siinä täysiä ja loittoni sitä mukaa. Oltiin silleen et ok 😂

Vierailija
165/1318 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea outoa olen nähnyt mutta viimeisin oli kun joku nuori nainen heitti bussissa rintsikoille ja vaihtoi paidan.

Vierailija
166/1318 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
167/1318 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
168/1318 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen ryntäsi seksikaupasta ulos ja kadulle tipahti jostain takin alta piiska, jonka poimi äkkiä talteen.

Vierailija
169/1318 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen ottaa nenästään räkäänsä ja syö sen. Työpaikan taukotilassa.

Saman nähnyt, yliopistolla.

Vierailija
170/1318 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
171/1318 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänsin katseeni bussissa ja yllätin miehen katselemassa sormi nenässä ympärilleen. Pyyhkäsi kun huomasi sormen rinnuksiin ja alkoi soittelemaan puheluita.

Vierailija
172/1318 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran yhdessä ruokapöydässä ravintolassa kouluikäinen lapsi selitti perheelleen, että siinä laivassa oli sellanen käytävä, katto, seiniä, huonekaluja, kauppoja... No olipa terävää huomiota ei enää miltään leikki ikäiseltä..ap

Eivät kaikki kouluikäiset ole käyneet laivareissuilla. Ehkä tämän lapsen vertailukohta oli pieni moottorivene tai purjelaiva.

Kun olin n. 7-vuotias ja olimme menossa ensimmäistä kertaa risteilylle, en ollut ymmärtänyt, mitä se tarkoittaa käytännössä. Vanhempani olivat käyttäneet laivasta nimitystä "autolautta", ja luulin oikeasti, että olemme menossa Ruotsiin isolla puista rakennetulla lautalla, jossa istutaan pelastusliiveissä taivasalla ja tuuli puhaltaa ja meri tyrskyää.

Olin aivan ihmeissäni, kun astuimme laivaan, jossa olikin hieno sisustus, ravintoloita, notkuvia jälkiruokapöytiä, kristallikruunuja, kauppoja.. 

Kyllä jo kouluikäinen jo varmasti hoksaa, että laivassa on enemmänkin kuin vain moottori ja ankkuri...

Mitä te mistään lapsista mitään ymmärrätte, ihan normaalia oli se vanha juttu.

Vierailija
173/1318 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse ihmettelisin jos koulussa oleva lapsi selittäisi matkastaan hyvin yksipuolisesti esim siellä oli seiniä ja lattioita ja kauppoja, Eikä kertoisi mitä teki, mitä sai, oliko hauskaa ym. Ei yleistäen kaikkia lapsia, niin monet kouluikäiset lapset ovat innokkaita kertomaan laajasti matkoistaan. On aika kumma jos lapsi ihmettelee vain seiniä ja käytäviä matkastaan..? Sitten on kyseessä kehityksessä jotain tai ei ole kerrottu paljon mitään tulevasta paikasta ym tai ei ole koskaan käynyt tai nähnyt kyseenomaista asiaa. (ei ehkä edes telkkarista tai netistä)?

Täällä jotkut idiootit, joilla ei itsellään edes ole lapsia, arvioivat jotain kehitystasoja. Kertoo lähinnä heidän omasta yksinkertaisuudestaan. Lapsen näkökulma asioihin on aika erilainen, hänelle voi jäädä mieleen ihan eri asioita kuin muille. Saattoi hyvinkin olla vaikka ensimmäinen reissu millään vesikulkuneuvolla ikinä.

Vierailija
174/1318 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse ihmettelisin jos koulussa oleva lapsi selittäisi matkastaan hyvin yksipuolisesti esim siellä oli seiniä ja lattioita ja kauppoja, Eikä kertoisi mitä teki, mitä sai, oliko hauskaa ym. Ei yleistäen kaikkia lapsia, niin monet kouluikäiset lapset ovat innokkaita kertomaan laajasti matkoistaan. On aika kumma jos lapsi ihmettelee vain seiniä ja käytäviä matkastaan..? Sitten on kyseessä kehityksessä jotain tai ei ole kerrottu paljon mitään tulevasta paikasta ym tai ei ole koskaan käynyt tai nähnyt kyseenomaista asiaa. (ei ehkä edes telkkarista tai netistä)?

Täällä jotkut idiootit, joilla ei itsellään edes ole lapsia, arvioivat jotain kehitystasoja. Kertoo lähinnä heidän omasta yksinkertaisuudestaan. Lapsen näkökulma asioihin on aika erilainen, hänelle voi jäädä mieleen ihan eri asioita kuin muille. Saattoi hyvinkin olla vaikka ensimmäinen reissu millään vesikulkuneuvolla ikinä.

Mites neuvola tädit ja opettajat ja hoitajat voi ja joutuu arvioimaan lapsia, vaikka heillä itsellään ei olisi lapsia? Tietysti on ammattipätevyys ja kokemustakin, mutta hellanlettas vain omat lapset tuovat sen ainoan oikean ns pätevyyden ja osaamisen lapsiin, enemmän siis ehkä omiin. Jos edes niihinkään just ja just. 😆

Kyllä jos on innostusta ja halua olla lasten kanssa ja oppia heistä niin siihen käy yhtälailla omat kuin toistenkin lapset. Ja monesti ulkopuoliset huomaa toisessa esim just siinä lapsessa jotain mahdollisia kehitykseen viittaavia muutoksia (puhe epäselvää, puhe viivästyy, kulkeminen ja tasapaino heikompaa yms)

Niinkuin lapsilla ja aikuisilla, olemme kaikki erilaisia ja kiinnittämme huomiota eri asioihin.

Ja tottakai pikkulapsi ymmärtää asiat eri tavoin kuin aikuinen, kai sen nyt ymmärtää jokainen ilman idiootiksi haukkumista?

Vierailija
175/1318 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran yhdessä ruokapöydässä ravintolassa kouluikäinen lapsi selitti perheelleen, että siinä laivassa oli sellanen käytävä, katto, seiniä, huonekaluja, kauppoja... No olipa terävää huomiota ei enää miltään leikki ikäiseltä..ap

Eivät kaikki kouluikäiset ole käyneet laivareissuilla. Ehkä tämän lapsen vertailukohta oli pieni moottorivene tai purjelaiva.

Kun olin n. 7-vuotias ja olimme menossa ensimmäistä kertaa risteilylle, en ollut ymmärtänyt, mitä se tarkoittaa käytännössä. Vanhempani olivat käyttäneet laivasta nimitystä "autolautta", ja luulin oikeasti, että olemme menossa Ruotsiin isolla puista rakennetulla lautalla, jossa istutaan pelastusliiveissä taivasalla ja tuuli puhaltaa ja meri tyrskyää.

Olin aivan ihmeissäni, kun astuimme laivaan, jossa olikin hieno sisustus, ravintoloita, notkuvia jälkiruokapöytiä, kristallikruunuja, kauppoja.. 

Kyllä jo kouluikäinen jo varmasti hoksaa, että laivassa on enemmänkin kuin vain moottori ja ankkuri...

Mitä te mistään lapsista mitään ymmärrätte, ihan normaalia oli se vanha juttu.

Sitä ei tiedä onko lapsella joku kehityksessä häikkää ja puheet ja teot voi olla mitä on. Kaikki ei näy päällepäin. Voi olla ihan normaalia puhetta lapselta ja oli innoissaan matkastaan vaan.

Vierailija
176/1318 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
177/1318 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten pysähdyin Espalla kuuntemaan kun joku armeijan bändi soitti. Kun he aloittivat reippaan marssilaulun "Ankkurit ylös" niin lähinurmikolla röhnöttänyt spurgu ponkaisi ylös ja alkoi tanssia lavan edessä. Kieltämättä upea modernin tanssin koreografia, joka tosin päättyi rähmälleen kaatumiseen😁

Vierailija
178/1318 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, mitenköhän ittensä paljastelijat reagoisi, jos itsekin näyttäisi vartaloaan samaan aikaan kuin he😆

Vierailija
179/1318 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissee

Vierailija
180/1318 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs juoppo alkoi selittää jo bussipysäkillä, valitettavasti tuli samaan autoon ja jouduin kuuntelemaan koko puolen tunnin ajan "keskustelua". Mies kertoi että hänellä oli ollut ilmarinta ja näytti sen arven rinnastaan.

"En mä tiedä mistä se johtuu, mut ei se tupakasta voi johtua, koska joku hiihtäjäkin sai sen ja nehän ei tupakoi."

Hän kertoi olevansa shakin maailmanmestari, tai siis VOISI olla, mutta "en mä jaksa kilpailla mut voittaisin kumminkin".

Hänen joku kaverinsa on Venäjällä lääkärinä ja tienaa varmaan sata tonnia vuodessa. "No kuule ihan varmaan." OK, en yrittänyt kieltää asiaa.

Halusi kovasti kanssani oluelle, mutta kieltäydyin. Tuli sitä juttua kuunneltua jo ihan tarpeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi