Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?

Vierailija
30.06.2016 |

Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.

Kommentit (1318)

Vierailija
981/1318 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoimme autolla kylästä kotiin ja matkan varrella oli auto parkissa tiensivussa ja kaksi miestä pissasivat tien reunassa tielle päin.[/quote

Nauroin tälle

Vierailija
982/1318 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kieltämättä aika erikoista kun täysin tuntematon lapsi tuli kahvilapöytäämme ja imaisi meidän seurueen juomasta pillillä pitkän siivun ja jatkoi matkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1318 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto oli jämähtänyt tien reunaan. Ohiajanut auto tarjoutui hinaamaan ja köysi kiinnitettiin. Innokas auttaja lähti ajamaan, mutta kas, hinattavan auton kuljettaja jäi tien viereen. Ojaan päättyi tämä hinaus.

Vierailija
984/1318 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupanmyyjä, joka kommentoi ostamiani tuotteita sitä tahtia kun ne liukuhihnalla hänen eteensä tulivat. "Tämä on muuten hyvää", "hmmm..tämä on minulle uusi tuote", "Onko tämä hyvää?" :D 

Vierailija
985/1318 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebjidufudkel kirjoitti:

Eräässä suuressa vähittäistavarakaupassa käytävällä tuli vastaan mies mustassa lateksiasussa. Siis sellaisessa päästä varpaisiin kireässä fetissiasussa, jossa kasvoista näkyi vain silmät ja nenä. Kasuaalisti siinä katseli tuotteita ja keräili koriinsa. Hetki myöhemmin vartijat etsivät sitä käytäviltä, en jäänyt katsomaan saivatko kiinni.

Harmittaa ettei tullut katsottua millaiset kengät oli yhdistänyt asuun.

Miksi vartijoiden olisi pitänyt puuttua tähän? On kuitenkin peittävä asu.

Vierailija
986/1318 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on sitten tyhmiä ja sydämettömiä normaaleille asioille nauretaan tai toisen hädälle, hävetkää!

Vierailija
987/1318 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko kattonu Markus vs. maailma -sarjaa? Tuli vaan mieleen näistä tilannekomiikoista.

Vierailija
988/1318 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä ostin jäätelötötterön ja söin sitä, kun luokseni tuli mies, joka kysyi, että saisiko hän jäätelöni. Minä katsoin häntä ihmeissäni ja sanoin, että hänen tulee ostaa oma jäätelö jos hän haluaa jäätelöä. Kun lähdin pois paikalta, niin se mies vielä huuteli perääni, että "Miksi minä en saisi sitä syödä? Kyllä minä olisin sen jaksanut syödä".

Vierailija
989/1318 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla erikoisin juttu mikä minulle on tapahtunut. Olin silloin vähän päälle parikymmentä vuotias, istuin metrossa kotimatkalla kun yksi miehenpuoli istui minua vastapäätä. Alkoi katsomaan sitten ylhäältä alas ja sanoi sitten olevansa töissä yhtiössä joka teki aikuisviihdettä. Seuraavat kuvaukset alkaisivat parin kuukauden kuluttua jollain trooppisella saarella (en muista nimeä) ja hän haki naisia ja miehiä jotka voisivat olla sopivia siihen ja hänen mielestään olin oikein sopiva. Hölmistyin niin tästä että en meinannut älytä sanoa mitään mutta sitten hönkäisin että en ole kiinnostunut ja minulla on pieni lapsikin johon hän heti vastasi että ei haittaa, monilla on lapsia ja heille on lapsenvahdit sille ajalle kun töitä tehdään. Kehui vielä että palkka on tosi hyvä. Naapuri penkkien ihmiset kuulivat tietysti keskustelun ja alkoivat tuijottaa meitä tosi uteliaana. (varmaan halusivat kuulla jos vaikka suostuisin ehdotukseen :) ) Sanoin kuitenkin ei kiitos ja hän antoi käyntikorttinsa jos muuttaisin mieltäni. Otin sen kyllä mutta kun nousin junasta pois heitin se lähimpään roskakoriin ja jatkoin elämääni ravintola siivoojana :)

Vierailija
990/1318 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilut 40-vuotias mies, joka näyttää selvästi mieheltä, joka on melkein 2 metriä pitkä, lihaksikas ja jolla on esimerkiksi parta. Käytän myös miesten vaatteita ja minua ei todellakaan kenenkään pitäisi luulla naiseksi. Silti kerran ollessani kaupassa kolme nuorta naista katseli minua ihmeissään ja kuulin heidän puhuvan keskenään, että "Mikähän tuota naista vaivaa, kun se on ihan miehen näköinen".

Vierailija
991/1318 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten julkisessa vessassa tuli nuori pitkätukkainen poika vessaan ja vanha mies tuli sitä vastaan ja sanoi tämä ei ole naisten wc. Poika jatkoi matkaansa vessakoppiin ja vanha mies sanoi että kuurokin vielä.

Vanhojen kääpien mielestä miehellä ei voi olla pitkiä hiuksia.

Vierailija
992/1318 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti yksi erikoisimmista näkemistäni jutuista on, kun kaupungissa oli tivoli ja joku mies tasapainoili maailmanpyörän päällä joku pitkä keppi poikittain käsissään. Siis ihan laitteen yläpuolella.

Oli joukko ihmisiä katsomassa ja kauhistelemassa miten se mies uskaltaa tuommoista tehdä. Ei näkynyt mitään valjaita.

Samaa sitten olen nähnyt useampana vuonnakin, kun tivoli oli kaupungissa.

Minä olen nähnyt, kun ampiainen tms lenteli tivolin akrobaatin niskan takana.

Onneksi sillä puolella ei ole silmiä.

Vierailija
993/1318 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli nuorena tyttönä kaupassa töissä, kun eräs kesäinen aamu kauppaan tuli nainen ilman housuja. Siis ilman mitään. Pelkkä t-paita päällä. Työkaverini (mies) tuumasi vain naiselle: "Menepäs Sirpa hakemaan housut ettei ihmiset säikähdä" Tilanne oli koomisen outo kaikin puolin. Sirpa hoiti pienet ostoksensa ja lähti..

Vierailija
994/1318 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies istui puistonpenkillä salaattirasia sylissä  ja törkki salaattia hammasharjalla. Ei syönyt, törkki vai. 

Vierailija
995/1318 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kaikki tapahtuneet kaupassa:

- mies pasko ripulipaskaa ympäri kaupan lattiaa

- mies kusi perunalaariin

- mies kusi kassajonossa

- nainen käveli pelkässä hameessa siis tissit paljaana koska halusi viilentää oloaan

- mies tuotiin potkukelkalla kesällä sisälle kädet selän taakse sidottuna

- kyseinen mies halusi "tyttöillä" pukeutumaan pikkutyttöjen vaatteisiin

- mies istui keskellä lattiaa ja puhui hämähäkeille yrittäen purra kun kehoitettiin siirtymään

- nainen huutaa raskaana oleville naisille "huoranaisilla on kaksi kohtua"

Tapahtuiko tämä kaikki Walmart liikkeissä in USA?

Vierailija
996/1318 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilut 40-vuotias mies, joka näyttää rumalta naiselta, joka on melkein 1,5 metriä pitkä, lihaksia ei ollenkaan jolla on esimerkiksi hyvin pieni kikkeli. Käytän myös naisten vaatteita ja minua ei todellakaan kenenkään pitäisi luulla mieheksi. Silti kerran ollessani kaupassa kolme nuorta naista katseli minua ihmeissään ja kuulin heidän puhuvan keskenään, että "Mikähän tuota miestä vaivaa, kun se on ihan miehen näköinen

Vierailija
997/1318 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö ihan yksin aloittamaasi ketjua yllä. Onhan sekin harrastus.

Vierailija
998/1318 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä koronakeväänä olin kotona etätöissä ja työhuoneen kaihtimet olivat kiinni, ettei ulkoa tuleva valo häiritisi näytön tihrustamista. Yhtäkkiä huomasin sivusilmällä, että ikkunan ohi vilahti jotain ja samalla kuului samankaltainen ääni kuin nuoskalunta olisi tippunut ylemmistä kerroksista ja osunut ikkunapeltiin. Ajattelin, että hmmm... eihän nyt ole enää lunta - putosikohan joltain jotain ikkunasta. Nousin ylös ja raotin kaihtimia, mutta mitään ei näkynyt - mutta eihän näin ylhäältä ihan seinän viereen nähnytkään.

Vähän myöhemmin pidin hetken taukoa ja piipahdin toisessa huoneessa - huomasin, että kadulla talon edessä oli poliiseja, pelastuslaitoksen johtoauto ja musta pakettiauto. Kurkin tämän toisen huoneen ikkunasta alas ja huomasin pihalla valkoisen lakanan/peitteen, jonka alta erotti selvästi ihmisen hahmon.

Että semmoisia - eipä ole aiemmin tullut oltua tällaista näkemässä - jotenkin siitä jäi vähän kumma tunne, mutta kun pohdin, että pitäisikö tästä tuntea jotain erikoista, niin tulin siihen tulokseen, että ei varmaankaan - en tunne muutenkaan talon asukkaita ja jos jollakin koronapaineet nousivat ylivoimaiseksi, niin oma valintahan tuo oli. Tietysti ikävää lähisuvulle ja tutuilla.

Vierailija
999/1318 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen vastaan juoksi nuori tyttö ilman kenkiä, koirankakkapussi päässä. Pakeni kaatosadetta koiransa kanssa :D

Vierailija
1000/1318 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävelin bussipysäkin ohi, kun pysäkillä seisova keski-ikäinen, ihan siistin näköinen nainen sylkäisi kouraansa. Se näytti kieltämättä aika oudolta.

Voihan toki olla, että hän oli esim. syönyt kirsikoita ja oli kirsikankiviä suussa tms., mutta yleensä ihmiset vievät tällaisessa tilanteessa nenäliinan ihan suun eteen tyhjentääkseen suunsa. Tämä nainen piteli kuitenkin kättään hyvän matkaa suun alapuolella, ehkä 20-30 cm päässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme