Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?

Vierailija
30.06.2016 |

Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.

Kommentit (1318)

Vierailija
681/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto lähti parkkipaikalta ja otti kovan kiihdytyksen.Samantien auto meni päin puuta.

Autossa ollut porukka lähti karkuun paikalta juosten.

Vierailija
682/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan kertonut täällä ennenkin seur. jutun.

Olin 60-luvulla Stadissa kävelyllä Kalevankatua tai Lönkkaa pitkin.

Vastaan tuli hienosti pukeutunut keski-ikäinen mies. Hän pysähtyi eteeni, nosti hattua ja kysyi:" Lähteekö neiti nu...ssi.maan?"

Sanoin, ettei lähde ja hän jatkoi reippaasti matkaansa.

Itse olin 16 v ja ihmettelin maalaisena näitä pääkaupungin tapoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaupassa.Näin kun 2 miestä ottivat juosukaljat.Myyjä sai toisen kiinni.Toinen miehistä sai vietyä 2 olutlaatikkoa.

Vierailija
684/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten kun tulin paikallisesta K-Marketista ulos, oven edessä maassa istui joku spuge joka söi raakana suoraan rasiasta kanan siipiä. Hyi hitto kun teki pahaa!

Siitähän saa ruokamyrkytyksen!!!

Vierailija
685/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelin kyytiä sairaalan edessä. Siinä oli seinän vieressä parkkipaikkoja. Nainen tuli pikku-Fordillaan tyhjään parkkiruutuun mut pamauttikin autonsa nokan päin seinää, ei ollut kova vauhti tms. Sit hän vaan peruutti autonsa ja ajoi pois. Ei ees siis noussu autosta kattomaan vaurioita tms. Oli erikoista.

Vierailija
686/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin sairaalan pihassa olleella penkillä. 

Sairaalan ovesta tuli kolme lääkäriä (1 nainen ja 2 miestä) ja pistivät tupakaksi ja puhuivat kovaan ääneen venäjää. Huvittavinta oli, että he olivat aivan ulko-oven vieressä ja heidän takanaan oli tupakoinnin kieltävä kyltti. 

Vierailija
687/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jotain 15-16v kun tämä tapahtui.

Oltiin kaverini kanssa kahvilassa, ja pöytämme luo tuli mies joka kysyi voiko tähän istua. Jotenkin ajattelin että paikat ovat loppuneet kesken ja vastasin että joo istu vaan. Sitten havahduin siihen että kahvilassa on kyllä tilaa, ja tunnelma muuttui vähän oudoksi: mies alkoi kyselemään meiltä kaikenlaista, selittelemään kuinka hänellä on rantapyyhe jossa on 100 euron setelin kuva (:D) ja kyseli meitä molempia treffeille. 

Vierailija
688/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus -90 luvulla, olin illalla kävelemässä kotiin päin. Näin seuraavan tapauksen Tampereen Sokoksen lähistöllä.

Nuorehko mies, sellainen pitkätukka hippi. Hän oli ylittämässä suojatietä, kun bemari tuli Hämeenkatua pitkin, kääntyi samasta risteyksestä ja törmäsi tähän mieheen. Hän kaatui, mutta onneksi vauhtia ei ollut paljoa. Ilmeisesti mitään isompaa ei sattunut. Auto pysähtyi ja ulos nousi neljä nahkapäätä. Maihinnousukengät ja pilottitakki kaikilla. Maassa ollut mies nousi ylös ja alkoi rähisemään niille päälle ajaneille tyypeille. Syntyi suukopua ja tönimistä. Ja aivan sattumalta poliisiauto tuli paikalle. Olin kadun toisella puolella, enkä tiedä mitä he puhuivat. Mutta lopulta poliisi otti tämän auton alle jääneen miehen kiinni ja laittoi maijaan. Nahkapäät lähti omalla autolla pois ja poliisit ja uhri lähtivät ilmeisesti poliisiasemalle. Eli tämä suojatiellä alle jäänyt mies todettiin "syylliseksi" ja hän joutui poliisiautoon. Todelliset syylliset jäivät rankaisematta! Käsittämätöntä.

Vierailija
689/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veltto Virtanen ajoi todella pölyisellä autolla. Ei ollut putsannut ikkunoita, vaan oli kirjoittanut sormella oman vaalinumeronsa ikkunaan. Halpa tapa mainostaa itseään.

Aulabaarissa -90 luvulla (Leena ja Pekka). Veltto heilui kännissä pöytien seassa ja joi ihmisten paukut ja oluet. Meni meidänkin pöydän ohi ja yritti napata minun oluen, mutta pidin lasista kiinni. Ohi mennessään hänestä huokui pesemättömän vanhan juopon pinttynyt lian ja hien haju. Vaikka olin itsekin aika lailla juovuksissa ja baarissa oli paksu tupakan savu, niin silti Veltto haisi enemmän, kuin koko baarin tupakansavut yhteensä. 

Olin pitänyt häntä älykkönä ja taiteellisena persoonana. Mutta tuolloin tajusin, että hän ei ole mitään muuta kuin juoppo ex-muusikko, joka vie toisten viinat pöydistä.

Vierailija
690/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen ottaa nenästään räkäänsä ja syö sen. Työpaikan taukotilassa.

Saman nähnyt, yliopistolla.

Ollaankohan me nähty sama rä’änsyöjä? Helsingin yliopiston päärakennuksessa, joskus 90-luvun alkupuolella?

Vuosia myöhemmin näin uudelleen tämän räkäpalleroita nenästään kaivavan ja niitä syövän tyypin. Hän oli yliopistolla jatko-opiskelijana tai tutkijana.

Olen nähnyt noita räkääsyöviä lukemattomia kertoja, kun kuljen julkisilla. Moni näyttää ajatuksissaan kaivelevan nenäänsä ja tunkevan tuotokset suuhunsa, jotkut yrittää vaivihkaa vilkuilla ymärilleen ja sitten livauttaa sormen nopeasti suuhun. Yöks!

Vierailija
691/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun alussa nuorena opiskelijana asuin Oulussa. Yhtenä kesäyönä näin kuinka muutama aikuinen talutti talustushihnassa nuorta mustaa miestä, jolla oli kaulapanta kaulassaan. Tilanne meni nopeasti ohi. Olisikohan pitänyt soittaa poliisille? Asia mietityttää vieläkin.

Toinen outo tapaus sattui kun olin au pairina Englannissa. Olin pyöräilemässä ja minulla oli ylläni paksu villpaita. Pysähdyin tien varteen riisumaan villapaitaa. Samaan aikaan ohi ajoi pieni mini, joka oli täynnä nuoria miehiä. Nämä kääntyivät tuijottamaan minua ja samalla törmäsivät vauhdilla kadun varressa parkissa olleeseen autoon. Pöly vain lensi ilmaan. En jäänyt katsomaan miten tilanne kehittyi, vaan ajoin hurjaa vauhtia tieheni. :D

Vierailija
692/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessani samalla asuinalueellani asui sellainen vanha mummo, joka saattoi yhtäkkiä kävellessään nostaa hamettaan ja pyllistää ihan paljaalla pyllyllä muille ihmisille. Ja vaikutti vihaiselta vaikka ei ollut mitään näkyvää aihetta siihen. Oli se vähän pelottavakin.

Vierailija
693/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten, Helsingin asematunnelissa, kompassin ylätasanteella, siinä mäkkärin puolella. Kohtuullisen siististi pukeutunut, mutta luultavasti sekakäyttäjä-pariskunta nojaa siihen kaiteeseen. Naama metron portaiden suuntaan. Mimmillä on erittäin tiukat housut ja varsin laadukas hanuri. 

No, kaveri sitten rennon pokkana sormettaa kunnolla ja pitkään tsubua siinä takaapäin, tosin housujen päältä. Mutta näky on oikeasti helvetin rivo.

Kello on noin 5 arki-iltapäivänä ja ohi kulkee satoja ihmisiä. Esim. keski-ikäinen nainen joka katsoo todella pitkään, mutta ilme ei värähdäkään. Olisi ollut mielenkiintoista tietää mitä rouvan mielessä sillä hetkellä liikkui :)

Vierailija
694/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun olimme ulkomaanmatkalla mieheni kanssa, toinen suomalainen vanhempi turistimies alkoi vihaisena torumaan miestäni siitä, että minun on pitänyt synnyttää niin monta lasta. (Keskustelussa kävi ilmi hänelle että meillä on 3 lasta.) Olimme aivan ihmeissämme hänen käytöksestään.Mieheäni nolotti.

Vierailija
695/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilla kuumana kesäpäivänä mies porhalsi pyörällä todella kovaa vauhtia. Ei siinä mitään mutta kyseisellä tyypillä oli päällään täysi talvivarustus toppatakkeineen ja villapipoineen.

Vierailija
696/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Kalliossa aina sattuu. Olisiko ollut vuonna 2018 kun lähdin kuumana kesäaamuna aikaisin toimistolle, siinä heti seiskan jälkeen. Kun tulin kerrostalon ovesta ulos, rapun vieressä oli kauniisti aseltuna pieni asunto, pöytä, joku kirjahylly, jne, mutta ennen kaikkea sohva ja sohvalla nukkui sikeästi mies. Onneksi en pidä tapana paiskoa ovia, niin ei herännyt, kun tulin ulos ja kävelin ohi.

Tuumasin vain, että onneksi on lämpimät kesäkelit ja on tainnut tulla lähtö yön selkään hätäiseen. Kun tulin 16  jälkeen kotiin, oli mies ja tavarat hävinneet. En tiedä, oliko menossa vai tulossa kadultani. Monta kertaa olen miettinyt, mitähän kaverille kuuluu ja toivottavasti kaikki on hyvin.

Vierailija
697/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yöbussissa istuin taimmaisella rivillä ja viereeni istui kaunis nuori nainen. Aikamme juttelimme ja hän valitteli, kuinka istualtaan on vaikea nukkua. Herrasmiehenä ehdotin, että hän saa nukkua meidän puolen istuimilla ja itse voin nukkua lattialla. Näin tehtiin.

Jossakin vaiheessa havahduin siihen, että nainen oli jäänyt pois bussista, koska meidän istuimilla istuikin kaksi vajaa parikymppistä poikaa ja makasin yhtäkkiä heidän jalkojensa alla. Yksi pojista sanoi, että "mitäpähän itse nukkuu lattialla... varmaan sammunut tuohon!" Olin ihmeissäni ja sanoin etten todellakaan ole sammunut lattialle vaan nukuin ja kysyin, miksi he valtasivat paikkani? Toinen pojista perusteli, että "ei täällä ole muitakaan istuimia vapaana" ja "voithan sinä jatkaa nukkumista siinä lattialla, koska istuimet on nyt varattu". Sanoin voivani jatkaa nukkumista, mutta haluaisin, että pitäisitte jalkoja jossakin muualla. Toinen sanoi, että "ei tässä ole tilaa jaloille muualla ja eikä meillä ole edes likaiset kengät. Meitä ei ainakaan haittaa vaikka nukut siinä lattialla."

En alkanut kinastelemaan sen enempää ku toiset matkustajat yrittivät nukkua. Sanoin, että okei nukutaan nyt sitten tässä, mutta heti jos vapautuu muita paikkoja, niin teidän pitää vaihtaa paikkoja muualle. Koska paikkoja ei vapautunut, niin jouduin makaamaan heidän jalkojensa alla määränpäähän ja manasin mielessäni, että tulikin luvattua!

Kivahan heillä oli matkustaa, kun olin käytännössä jalkatukena heille. Toinen poika naureskelikin vähän ennen määränpäätä, että toivottavasti satutaan toistekin samaan bussiin, niin pyytävät minut taas jalkojensa alle korokkeeksi. Korjasin kiukkuiseen sävyyn, että ettehän te mitään pyytäneet, vaan istuitte mun istuinriville ja piditte kenkiä mun päällä kysymättä! Sanoin myös että joku toinen mies olisi voinut raivostua ihan kunnolla teidän tempauksesta. Minulla on aika pitkä pinna ja olin enemmänkin hölmistynyt poikien tempauksesta. Lisäksi olin tosi väsynyt, joten päätin antaa periksi ja jatkaa unia.

Vierailija
698/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui Helsingin Hakaniemessä tänä talvena. Ihan tavallisen oloinen nainen pysähtyi suojatiellä ratikkakiskojen kohdalla, nosti vähän hamettaan, levitti jalkojaan ja lorotteli siinä rauhallisesti tarpeensa. Suoristi hameensa ja jatkoi kadun ylitystä. 

Vierailija
699/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran kesällä puistossa nurmikolla parin nussiskelemassa. Sitten kun tämä mies sai asiansa toimitettua olikin jo toisen miehen vuoro heti perään. Palkaksi patjana olosta nainen näytti saavan viinapullon. Että kyllä sitä voi ihminen alas vajota...

Vierailija
700/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilun 10 asteen pakkasella ohitseni pyöräili mies, jolla oli päällä kengät, housut ja t-paita. Pitkähihaista paitaa, takkia, käsineitä tai minkäänlaista lakkia hänellä ei ollut. Harmi että hän meni ohi niin lujaa että en ehtinyt kysymään että miten hän tarkeni. Minulla itselläni kun oli eaim. melko paksu takki, käsineet ja pipo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä