Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?

Vierailija
30.06.2016 |

Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.

Kommentit (1318)

Vierailija
661/1318 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoskus 1990-luvulla arkipäivän aamuna kun koululaisten olisi pitänyt olla koulussa minua vastaan tuli noin 13-vuotias poika olutpullo kädesssä ja toisessa kädessä muovikassi josta kuului kilinää eli sielläkin oli selvästi pulloja. Minun kohdallani poika nosti pullon huulilleen ja selvästi joi siitä. Reppua hänellä ei ollut mukana joten hänellä ei ilmeisesti ollut aikomustakaan mennä kouluun.

Makeiset ja tupakat pois kioskeista!

Vierailija
662/1318 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalon pihaan tuli 4 paloautoa.Sitten tuli tikasauto ja ambulanssi.Kohta tuli myös poliisi.

Palomiehet menivät rappukäytävään varusteet päällä.Pian selvisi ettei mitään tulipaloa ole.

Paloautot ja ambulanssi lähtivät pois.Poliisi jäi selvittämään kuka teki aiheettoman paloilmoituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1318 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin puistossa viime kesänä ja nurmikolla makasi joku mies shortseissa ilman paitaa ja otti aurinkoa. Oli nukahtanut. Joku yläkouluikäinen poika polki maastopyörällä nurmikon halki ja ilmeisesti facetime menossa, ku oli keskittynyt ainoastaan puhelimeen. Hän ei huomannut miestä nurmella ja hurautti mahan päältä yli. Hän oli niin keskittynyt puhelimeensa, ettei edes huomannut ajaneensa juuri miehen yli. Miehelle karu herätys ja hän nousi istumaan kummissaan ja ihmetteli, mitä oikein tapahtui? Ei älynnyt edes huutaa perään, ku oli unissaan ja pöllämystynyt. Itsekään en ehtinyt reagoida, kun luulin pojan huomaavan miehen nurmikolla. Poika ei varmaan edes tiedä, että ajoi vahingossa jonkun yli maastopyörällään. Puhelimen käytön saisi kieltää myös pyöräillessä, koska jengi ei katso, mihin ajaa. Onneksi rullasi juuri pehmeän mahan kohdalta yli eikä esim rintalastan tai pään yli!

Tapahtuuhan näitä aina joskus. Itse näin muutama vuosi sitten kun lukioikäiset nuoret miehet kilpailivat, kuka ajaa pisimmän matkan keula pystyssä pyörällä ja yksi heistä huomasi liian myöhään aurinkoa ottavan miehen ja ajoi yhdellä renkaalla yli. Hän pysähtyi välittömästi ja pyyteli vuolaasti anteeksi, koska ei ollut huomannut miestä ajoissa. Oli katsonut sivulle kaveriinsa päin kun jutteli tämän kanssa. Mies rauhoitteli, että häneen ei edes sattunut ja kaikki hyvin.

Vierailija
664/1318 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin lapsen pulkalla Rovaniemen juna-asemalle kavereitamme vastaan ja nostin pulkan aseman seinää vasten kun siinä odotimme. Junasta nousi vanha mummo, otti pulkkamme, lastasi tavaransa siihen ja lähti vetämään niitä pois. Juoksin perään, että "Anteeksi, se on kyllä meidän pulkkamme." Hän totesi siihen, että "Ai jaa, luulin tätä sellaiseksi yleiseksi pulkaksi." 

Mitä ihmettä! Ei meillä Rovaniemellä sentään "yleisiä pulkkia" ole pitkin kaupunkia ripoteltu vierailijoiden kulkuneuvoiksi, vaikka Lapissa ollaankin :D :D  

Vierailija
665/1318 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen ottaa nenästään räkäänsä ja syö sen. Työpaikan taukotilassa.

Saman nähnyt, yliopistolla.

Ollaankohan me nähty sama rä’änsyöjä? Helsingin yliopiston päärakennuksessa, joskus 90-luvun alkupuolella?

Vuosia myöhemmin näin uudelleen tämän räkäpalleroita nenästään kaivavan ja niitä syövän tyypin. Hän oli yliopistolla jatko-opiskelijana tai tutkijana.

Vierailija
666/1318 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lapsuudestani vanhan, savuttavan Anglian tupaten täynnä ihmisiä, ajamassa ylämäkeä.

Auto jaksoi kulkea ylämäkeen suurinpiirtein kävelyvauhtia ja matkustajat vetivät pullon suusta suoraan kirkasta viinaa. Kuskin ajokunnosta ei ollut tietoa, mutta auto vaikutti vetelevän viimeisiään.

Tuo näky on jäänyt mieleen, se oli samalla sekä koominen että surullinen.

Vierailija
667/1318 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostanut fb kirpputorilta lipallisen lätsän. Hain sen joskus ehkä kymmenen aikaan illalla myyjän talolta. Kun olin saanut lätsän ja juuri lähtenyt takaisin kotiin päin, joku ulkomaalaistaustainen mies pysäytti mut ja kysyi epäuskoisen näköisenä englanniksi, että "Haitko sinä oikeasti vaan tuon hatun häneltä??" Sanoin että joo ja jätin ukkelin ihmettelemään.

Vierailija
668/1318 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa 90-luvun alkupuolella meillä oli liikuntapäivä. Useiden kilometrien pituinen kävelyreitti risteili kulki läpi hiekkaisten pikkuteiden hieman syrjäisemmällä alueella. Joku pariskunta oli parkkeerannut auton mielestään suojaisaan paikkaan ja alkanut lemmiskellä takapenkillä. Äkkiä yläkouluikäisiä alkoi virrata ohi kuin pipoa ja kaikki tietenkin kurkkasivat sisään. 

Vierailija
669/1318 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui joskus 90-luvun puolessa välissä, kun itsekin olin teini.

Suunnilleen ikäiseni kolmen hengen poikaporukka istui bussissa takanani. Yksi pojista oli amerikkalainen ja keskustelukielenä oli englanti. Puhuivat keskenään musiikista, ja toinen näistä suomalaisista pojista kysyi amerikan vahvistukselta: “Do you listen to UU kakkosta?”

Vierailija
670/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurvasimme miehen kanssa auton ison marketin parkkipaikalle keskellä kesäpäivää. Hyppäsin ulos kuskin paikalta ja suoraan edessä olevassa autorivissä oli tyhjä väli, vilkaisin että joku nainen varmaan vaihtaa vaatteita. No ei vaihtanut vaan kusi seisaaltaan kuin hevonen perse paljaana. Lähettiin samaa tietä takaisin kuin oltiin tultukin.

Paikallisessa pienemmässä kauppakeskuksessa on ulkona seinän vieressä ostoskärrykatos. Siellä oli usein ihan normaalin näköinen pukumies kusella keskellä päivää. Kaupan vessat sisällä ihan vieressä. Kiva kusta niihin kärryihin.

Vierailija
671/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran marketissa mua vastaan juoksi spurgu joka söi grillikanaa ja vartija juoksi perässä muttei saanut äijää kiinni. Kerran töissä asiakas pissas tiskin eteen lattialle kun kerroin että meillä ei oo asiakasvessaa.

Vierailija
672/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ostanut fb kirpputorilta lipallisen lätsän. Hain sen joskus ehkä kymmenen aikaan illalla myyjän talolta. Kun olin saanut lätsän ja juuri lähtenyt takaisin kotiin päin, joku ulkomaalaistaustainen mies pysäytti mut ja kysyi epäuskoisen näköisenä englanniksi, että "Haitko sinä oikeasti vaan tuon hatun häneltä??" Sanoin että joo ja jätin ukkelin ihmettelemään.

Jos olet mies, ja myyjä nainen niin hän epäili että vehtasit samalla kun hait lippalakin. Jos kyseessä on hänen tai jonkun muun perheeseen kuuluva vaimo niin monessa kulttuurissa se katsotaan epäsoveliaaksi olla kahdestaan asunnossa ilman miestä. Tai päinvastoin.

Vierailija
673/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin näkkäripaketin ja jotain muuta Haukilahden K-kaupasta. Edellä asioinut nainen alkoi pitämään luentoa kuinka tuplanäkkäripaketti olisi melkein samanhintainen ja samalla sormeili paljailla käsillään ostamaani näkkäripakettia. Eipä siinä osannut sanoa paljoakaan. Kävin vaihtamassa leipäpaketin.

Vierailija
674/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten kun tulin paikallisesta K-Marketista ulos, oven edessä maassa istui joku spuge joka söi raakana suoraan rasiasta kanan siipiä. Hyi hitto kun teki pahaa!

Vierailija
675/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme juhlimassa vappuaattoa ystävien keskustassa, kun yksi porukastamme nyrjäytti pahasti nilkan. Lähdimme viemään nilkuttavaa kaveriamme lähimmälle päivystävälle ensiapupisteelle.

Matkan varrelle osui pysäköity poliisimaija ja yksi meistä päätti kysyä tarkempia ohjeita poliispartiolta. Saadakseen poliisin huomion, kaveri alkoi koputtaa auton ikkunaa. Lämpöisen vapun takia auton ikkuna oli kuitenkin auki ja kaverini huomasi koputtavansa poliisia poskeen.

Vierailija
676/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alasti pihalla ulkona eikä sillä ollut avainta.Toinen mies musta iho Afrikasta sukupuolielin kädessä ovella kerrostalossa ulkona. Maantien vieressä pariskunta harrasti seksiä hento puska ja nurmikkoa päivällä.Kioskissa nuoria miehiä varasti hyllyistä tavaraa ja myyjä asetteli kylmäkaappia sanoen ei hän ehdi varkaita katsomaan.Alepan myyjä laittoi setelin kaula aukosta sisään.Joku mies varasti rahat kädestä sanoen suomalaiset saa maksaa.Nähty kun varkaat ottaa naulakosta takkeja mukaansa vievät joko Venäjälle tai Viroon.Busseissa ja koneissa menee.Autoissa.

Vierailija
677/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa kadun varressa koiranpentuja myynnissä ja hintalappu.Ei rokotuksia ei madotuksia.Ei papereita.Nyt tuodaan Suomen Viipurista mitä viholliset miehittää laittomia pentutehdas koiria rajan yli myyntiin. Ei rokotuksia.Nähty kun varkaat kiipeää parvekkeen kautta Kuorma auto parvekkeen alle.Valkoinen. Pukinmäessä mies kantoi varastettua TV:tä. Oli siinä menemistä. Karkuun.Mutta mistä tunnistaa varastetun auton liikenteessä ,työkaverin tytär ajeli pitkään poikaystävänsä varastamalla autolla mikä oli tuotu virosta.

Vierailija
678/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin onnibussissa pidemmällä matkalla. Käytävän toisella puolella istuvalle naiselle tuli nälkä ja hän kaivoi esiin matkaeväät. Siinä sitten sain katsella kun hän söi raakaa pekonia suoraan paketista.

Vierailija
679/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kävelylenkillä.Näin että omakotitalon pihassa palaa auto.Palokunta oli jo tulossa apuun.

Vastaan tuli mies joka ulkoilutti koiraa.Mies kysyi mikä siellä palaa keroin että omakotitalon pihassa palaa auto.Mies kysyi onko se lava-auto sanoin että kyllä on.Mies sanoi se on sitten minun auto joka siellä nyt palaa.

Vierailija
680/1318 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kaupassa kun luokseni tuli noin 14-vuotias poika joka sanoi, että "Hei, meille jaettiin tänään historian kokeet takaisin ja minä sain täydet pisteet! Saan taatusti todistukseen historiasta kympin. On niin hyväbmieli että oli pakko päästä kertomaan jollekin". Sitten hän jatkoi matkaansa kuin mitään erikoista ei olisi tapahtunut. Vieläkin ihmettelen toisinaan, että miksi hän kertoi sen juuri minulle.

Olet ehkä samanlainen kuin minä. Mulle tulee usein ihmiset avautumaan mitä oudommista asioista.

Jossain virastossa, jossa minun pitäisi avautua, niin virkailija käy kertomaan omia kommelluksiaan yms.

Samoin usein juna-asemilla tms juuri minulta tullaan kysymään aikatauluista,,osoitteista ja vessan paikasta, vaikka ympärillä seisoo 300 muuta ihmistä.🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi