Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?
Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.
Kommentit (1318)
Lapsuusiässä Helsigissä jouduttiin jätkäryhmänä todistaan meitä vanhemman hepun yksin touhuilu peniksensä kanssa. Tää heppu uhkaili meitä kaikella eri tavalla ennen mukaansa pakottamista. Koko ajan hän oli meitä kohtaan älyttömän agressiivinen tietty pelättiin että saadaan turpaamme niin että päät turpoo. Tää episodi tapahtu sellaisessa kallioluolassa.
Vierailija kirjoitti:
Oon nähny kerran aikuisen miehen vetävän käteen keskellä kaupunkia päiväsaikaan. Tiedä sitten, miten erikoista sellanen enää nykyään on.
Kouluaamuna näin tämän saman Helsingin keskustassa Töölössä. Oli kyllä 90-luku, toivottavasti ovat vähentyneet nämä itsensäpaljastajat.
Vierailija kirjoitti:
Lapsuusiässä Helsigissä jouduttiin jätkäryhmänä todistaan meitä vanhemman hepun yksin touhuilu peniksensä kanssa. Tää heppu uhkaili meitä kaikella eri tavalla ennen mukaansa pakottamista. Koko ajan hän oli meitä kohtaan älyttömän agressiivinen tietty pelättiin että saadaan turpaamme niin että päät turpoo. Tää episodi tapahtu sellaisessa kallioluolassa.
Onpa karsea tarina, huh huh...
N. 40-vuotias nainen käveli kauniina kesäpäivänä minua vastaan ja näytti nauttivan lämpimästä kelistä täysin rinnoin. Oli siis vetänyt t-paitansa helman rintojensa päälle ja käveli kannut paljaana. Hetken piti miettiä et mitäs mä just näin?!
Vierailija kirjoitti:
N. 40-vuotias nainen käveli kauniina kesäpäivänä minua vastaan ja näytti nauttivan lämpimästä kelistä täysin rinnoin. Oli siis vetänyt t-paitansa helman rintojensa päälle ja käveli kannut paljaana. Hetken piti miettiä et mitäs mä just näin?!
Hauska uni.
Maailmanlopun kankkusta laivan aamiaisella potevan porukan henkevä keskustelu: "Sataa lunta." "Ulkonako?"
Vierailija kirjoitti:
Olisit käynyt polkemassa sitä.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Olin yökerhossa töissä nuorena. Yhtäkkiä vedettiin estradin verhot auki ja niiden takana oli yksi tuttava asiakas bändin miehen kanssa sylikkäin alasti.
200 henkeä todistamassa lemmenleikkiä.
Mulle kävi aikoinaan samoin. Opiskelin aikoinaan Seinäjoen Kauppaoppilaitoksessa
ja jumppa tunnilla olin lykkimässä näyttämön verhon takana luokkakaveria.
Joku vetäisi näyttämön verhon auki ja me jäätiin kiinni, saatiin kuulla siitä köyrimisestä kyllä koko
lukukausi.
Vierailija kirjoitti:
Maailmanlopun kankkusta laivan aamiaisella potevan porukan henkevä keskustelu: "Sataa lunta." "Ulkonako?"
Tosi hauska
Hoskus 1990-luvulla arkipäivän aamuna kun koululaisten olisi pitänyt olla koulussa minua vastaan tuli noin 13-vuotias poika olutpullo kädesssä ja toisessa kädessä muovikassi josta kuului kilinää eli sielläkin oli selvästi pulloja. Minun kohdallani poika nosti pullon huulilleen ja selvästi joi siitä. Reppua hänellä ei ollut mukana joten hänellä ei ilmeisesti ollut aikomustakaan mennä kouluun.
Ajelin aikoinaan taksia, ja olin usein jouluna töissä. Yksi kerta on jäänyt erityisesti mieleen. Oli hiljainen, rauhallinen jouluyö, asiakkaita hyvin harvakseen. Kyytiin noussut hilpeä mieskaksikko oli voittanut paljon rahaa, ja sain heiltä sata markkaa tippiä "joulun kunniaksi", mikä oli paljon fyrkkaa siihen aikaan. Päätin palata tyytyväisenä kyydin jälkeen kaupungin laidalta ytimeen, ja ajelin autioiden lähiöiden läpi. Satoi suuria lumihiutaleita, ikkunoilla välkkyi jouluvaloja, ja tunnelma oli kuin sadussa. Äkisti näin eräässä kadunkulmassa kaksi joulupukkia, jotka tappelivat verissä päin, toistensa rinnuksissa roikkuen. Muuttui fiilis aika äkisti.
Siististi pukeutunut kesämekkonainen puistossa huutaa särkyvällä äänellä miehelleen että "mutta kun sä et koskaan halua edes panna mua, mikset sä halua panna mua!"
Ihan normaaleja, ja selväpäisen näköisiä siististi pukeutuneita ihmisiä keskustan puistossa tavallisena kesäpäivänä.
Naisen ulkonäössä ei ollut vikaa ja halujakin olisi imeisesti löytynyt, varmaan jokainen paikalla ollut mies ajatteli mielessään että hirveää tuhlausta.
Yksi Suomen tunnetuin mieslaulaja.Makasi sammuneena kadulla.Joku sanoi ei hyvänen aika tämähän on.......sillä on tänään keikka Porin Punaisessa Kukossa.Poliisi oli jo soitettu apuun.Porin keikka jäi hoitamatta sillä kertaa.
Tää sattui melkein 10 vuotta sitten Oulussa. Olin ulkoiluttamassa koiranpentuani ja ohitsemme käveli teinityttö tai korkeintaan 20 v, ja hän potkaisi yllättäen pentua. huusin siihen heti että mitä v*ttua sää sitä koiraa potkit, mutta tyttö juoksi karkuun. Tuli mieleen että huumeetkohan tuollaista aiheuttaa?
"mä rakasta suaa,ulla ei oo ketään muutaaah!, nyt sitten iedät..!" +juioksut +pillitykset +kamppi run tapahtuma?
Nuorimies kädessä katkaistu haulikko.Ampui muutaman kerran ilmaan ja katulamppuun.
Vähän ajan kuluttua tuli paikalle 5 poliisiautoa.Poliisi käskytti pudottamaan aseen.Mies ei totellut.
Poliisi oli kerrostalon kulmassa suojassa josta ampui useita laukauksia.Miestä ammuttiin jalkaan ja mies luopui aseesta.Pian paikalle tuli myös ambulanssi.
Rattijuoppo ajoi Volvon Pubin terassille ja törmäsi seinään.Terasilla oli monia ihmisiä.
Ihmiset hyppivät terassilta karkuun.Joku kirosi ja huusi yrititkö tappaa meidät.
Tilanteessa ei loukkaantunut kukaan onneksi.Poliisi tuli ja vei rattijuopon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nähny kerran aikuisen miehen vetävän käteen keskellä kaupunkia päiväsaikaan. Tiedä sitten, miten erikoista sellanen enää nykyään on.
Kouluaamuna näin tämän saman Helsingin keskustassa Töölössä. Oli kyllä 90-luku, toivottavasti ovat vähentyneet nämä itsensäpaljastajat.
Nyt kun kesä taas tulee, niin iltapäivälehdissä lukee isoilla otsikoilla "pariskunta lemmiskeli keskellä puistoa" ja jotain muuta "hauskaa". En ymmärrä, mitä eroa on sillä, että vetää julkisesti käteen tai että panee julkisesti toista henkilöä? Minusta kumpikaan ei ole hauskaa lasten nähden. Miksi julkinen sooloseksi on paheksuttavaa, mutta jos saman tekee kaksi henkilöä, niin se on "ihanaa lemmiskelyä" ja sitä pitäisi niin kovasti ymmärtää.
***uttaa jo etukäteen se kaksinaismoralismi.
No kyllä ostoskatu on aika jännän/ kivannäköinen isossa laivassa minunkin mielestä vaikka aikuinen olenkin.
Olin yökerhossa töissä nuorena. Yhtäkkiä vedettiin estradin verhot auki ja niiden takana oli yksi tuttava asiakas bändin miehen kanssa sylikkäin alasti.
200 henkeä todistamassa lemmenleikkiä.