Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?

Vierailija
30.06.2016 |

Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.

Kommentit (1318)

Vierailija
461/1318 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Kelan edessä oli joitain vuosia sitten yks humalainen nuori tyyppi kusemassa roskikseen ja toinen samaan aikaan kusemassa keskelle autotietä. Se roskikseen kusija kysyi haluanko ravistaa, ja tokaisin et jos olis mitä ravistaa...

Vierailija
462/1318 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan jossain -90 luvun alkupuolella tai puolivälissä Jyväskylässä oli Kantakrouvi vielä voimissaan. Erään kerran miesten vessassa käydessäni, joku pitkätukka järjesti siellä esityksen joka jäi kyllä mieleen. Joku oli heittänyt laatat lavuaariin ja tämä pitkätukka pyyhkäisi sormellaan maistiaiset oksennuksesta. Maisteltuaan oksennusta hetken kaiffari sanoi vielä jotain tyyliin ”sanoisin että nakkeja ja muusia on syöty”. Seurasin touhua siinä jonkin aikaa, show toistui varmaan viidesti aina kun vähän porukka vaihtui siellä vessassa.

En muista oksentiko kukaan katsoja, mutta yökkäilyä tuli monilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1318 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan jossain -90 luvun alkupuolella tai puolivälissä Jyväskylässä oli Kantakrouvi vielä voimissaan. Erään kerran miesten vessassa käydessäni, joku pitkätukka järjesti siellä esityksen joka jäi kyllä mieleen. Joku oli heittänyt laatat lavuaariin ja tämä pitkätukka pyyhkäisi sormellaan maistiaiset oksennuksesta. Maisteltuaan oksennusta hetken kaiffari sanoi vielä jotain tyyliin ”sanoisin että nakkeja ja muusia on syöty”. Seurasin touhua siinä jonkin aikaa, show toistui varmaan viidesti aina kun vähän porukka vaihtui siellä vessassa.

En muista oksentiko kukaan katsoja, mutta yökkäilyä tuli monilta.

Mulla on hyvin visuaalinen mielikuvitus, sait mut juuri kunnolla kakomaan pidemmäksi aikaa. :D

Jännä juttu muuten, mua ei hätkäytä veri ja suolenpätkät tai lääkäriohjelmien goreimmatkaan kohtaukset mitenkään (päinvastoin, musta olisi mielenkiintoista päästä seuraamaan esim. oikeata ruumiinavausta), mutta pelkkä mielikuva toisen ihmisen (?) eritteitä syövästä henkilöstä saa lähes oksentamaan...

Vierailija
464/1318 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mies nousi bussiin ja sanoi kuskille: "Lappeenrantaan, Villmanstrandiin en paa yhtää hanttiin." Kuski tokaisi: "Ne riimit voit jättää ulkopuolelle." Bussista kuukui tirskuntaa.

Seisoin Helsingissä hiljaisella bussipysäkillä iltapimeällä. Eteeni käveli mies joka kohotti hattuaan ja sanoi hyvää iltaa. Vastasin hämilläni. Mies lauloi pätkän jotain rakkauslaulua ja alkoi sitten selostaa olevansa entinen tangolaulaja. Bussi tuli juuri silloin ja pääsin pois tilanteesta. Ihan hyvin se mies lauloi, mutta tilanne ja paikka ei olleet oikein sopivat.

Vierailija
465/1318 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojuna ja tämä on tosi... Lenkille koiran kanssa, mentiin metsäpolkua pitkin, koira rupes innoissaan viemään eteenpäin syvemmälle metsään siellä 10 hengen miesaktit käynnissä... Ette usko kun juoksin lujaa koiran kanssa ohi, vaikka koira yritti innoissaan vetää toiseen suuntaan....

Vierailija
466/1318 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin joskus baarissa työskennellessäni kuinka melko hiprakassa ollut asiakas oksensi tyhjään tuoppiinsa ja joi tuopin taas tyhjäksi samantien..

Vierailija
467/1318 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustan liepeillä mies juoksi ilman paitaa, taputteli samalla mahaansa ja hoki ”maha tippuu, maha tippuu...”.

Vierailija
468/1318 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran yhdessä ruokapöydässä ravintolassa kouluikäinen lapsi selitti perheelleen, että siinä laivassa oli sellanen käytävä, katto, seiniä, huonekaluja, kauppoja... No olipa terävää huomiota ei enää miltään leikki ikäiseltä..ap

Ihan turhaan rienaatte ap:ta, sillä meinasin pudota tuolilta kun serkkuni kouluikäinen lapsi suoritti samanlaista kerrontaa muuttonsa jälkeen! Hän toisti joka kerta miten "uuteen kotiin menee tie jossa on kallio". Hän ei osannut kertoa, millainen talo se on, mikä paikkakunta kyseessä, vaihtaako hän koulua saati mitään muutakaan. Kaikki tuntemani kahdeksanvuotiaat ovat tähän mennessä olleet melkoisia moottoriturpia, jotka kertovat kaiken naapureista lähtien. Joku sitten selitteli lapsen puolesta, että sitä on kielletty kertomasta asioita, mutta se oli aika kaukaa haettua kun täysin normaali perhe. 

Vierailija
469/1318 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen talutti miestä Kaisaniemessä nahkaremmissä sm-henkisesti. Varsinainen alistus!

Vierailija
470/1318 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olin Saksassa vaatekaupassa ja kauppaan tuli eri kieltä puhuva ulkomaalainen naiskaksikko, jotka vetivät vaatteet pois päältä jättivät vain alusvaatteet päälle ja alkoivat keskellä kauppaa sovittaa kaupan vaatteita. 

Eikä kaupan myyjät tai vartijat puuttuneet mitenkään?

myyjiä oli yksi ja myyjä ei puuttunut, vartijaa kaupassa ei ollut se oli ilmeisesti yksityisten, ei suuri ketjukauppa. 

Vierailija
471/1318 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi puhui pöydässä p*llyistä ja v*rtsasta. Hänen olisi pitänyt sanoa pyypyy ja kelli. Piekki kruunasi koko keskustelun...

Vierailija
472/1318 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä ruuhka-aikaan bussipysäkillä tapahtunutta. Odottelin siinä muiden tyyppien kanssa. Talon kulmalla seisoi joku mies, joka alkoi huudella ja vihellellä mulle. En ottanut katsekontaktia, tähyilin vain bussiani siinä. Miehen elehdintä alkoi kuitenkin senverran yltyä, että vilkaisin häntä välillä. Pian olikin jo housut kintuissa. Ja sitten hän alkoi mua avosylin lähestymään muna pystyssä! Kaikenlaisia sekopäitä nähnyt, mutta tälläkertaa menin ihan paniikkin, ja hyppäsin seuraavaan bussiin, mikä tuli. Äijä yritti ängetä bussiin, mutta kuski löi oven kiinni naaman edestä. Siinä oli jengi tosi hämillään, mutta kukaan ei mitenkään reagoinut asiaan. Karsee ukko.

Vierailija
473/1318 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun lopulla näin Turussa puistossa nuoren punkkaripojan, joka kusi komeassa kaaressa suoraan omaan suuhunsa nurmikolla maaten! Mieleenpainuva performanssi!

Vierailija
474/1318 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisestä inspiksenä, tämä ei mikään iso asia.

Eräässä paikassa kävelin joka päivä nurmikon ohi, jossa kesäisin piti paikkaa " iloinen' pikkuisen huppelissa oleva miesgängi.

Aina, kun menin ohi, he huutelivat oikeasti kunnioittavia, kivoja kohteliaisuuksia, kiitin aina ja hymyilin takaisin. He olivat hieman resuisia, mutteivat selvästi vaarallisia.

Asiasta jäi hyvä muisto

Mulla tuli tästä mieleen viereisen taloyhtiön alakerran parvekeporukka. Pienessä tuiterissa istuu muutama mies siellä monesti, varsinkin näin kesäisin. Tykkäävät huudella sieltä ohikulkijoille ihan positiivisessa mielessä. Mun kenkiä (monta vuotta vanhat, kuluneet tennarit) on kehuttu, oon kuullut olevani ”coolin” näköinen ja kaikista eniten kehuja saavat koirani 😄

Vierailija
475/1318 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran yhdessä ruokapöydässä ravintolassa kouluikäinen lapsi selitti perheelleen, että siinä laivassa oli sellanen käytävä, katto, seiniä, huonekaluja, kauppoja... No olipa terävää huomiota ei enää miltään leikki ikäiseltä..ap

Miten aikuiset ihmiset jaksavat täällä viestistä toiseen pohtia jonkun lapsen puheita ja esittää milloin mitäkin diagnooseja? Vaikutatte itse hiukan oudoilta.

Kummallista mitä olen itse nähnyt:

-Kadun viereen pysäköity auto, apukuskin puolella ovi auki ja henkilö kyykkypaskalla oven vieressä, valkoinen hanuri vaan vilkkui. En jäänyt katsomaan tarkemmin, mutta en usko että kyseessä oli spurgu/koditon, auto näytti uudehkolta. Mietin että ehkä henkilöllä oli jokin suolistosairaus tai sitten sai kiksejä toiminnastaan...

-Tänä keväänä olen nähnyt monta kertaa asuinalueellani kävelemässä pitkän, lihavan miehen, jolla on kasvomaski, villapaita ja väljät housut ja päässä helvetin iso sombrero. Asun ulkomailla ja täällä on kaiken maailman porukkaa, luultavasti mies on oikeasti meksikolainen. Pysyypähän ainakin sosiaalinen etäisyys, kun hatun lieri ulottuu puoli metriä naamasta :D

Tämä jälkimmäinen tapaus voisi hyvin olla mun naapuri, mutta asun ihan kotosuomessa 😄 tosin villapaidan tilalla on värikäs poncho.

Vierailija
476/1318 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolan aamiaissali: kohtuullisen täynnä, mutta suomalaiseen tapaan hiljaista. Erittäin tyylikkäästi pukeutunut suomalaisperhe istahtaa pöydän ääreen ja TADAA!!! Perheen pikkupoika kysyy: äiti, milloin sä saat sun ajokortin takas jonka joit?..... että näin

Vierailija
477/1318 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luvun lopulla näin Turussa puistossa nuoren punkkaripojan, joka kusi komeassa kaaressa suoraan omaan suuhunsa nurmikolla maaten! Mieleenpainuva performanssi!

Nummirock 2004, naapurileirin kännisankari onnistui tekemään samoin. Näky ei ole vieläkään unohtunut, kuten huomata saattaa.

Vierailija
478/1318 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kaikkein kummallisin mutta aika huvittava. Pari päivää sitten olin ilta kahdeksan maissa uimarannalla (tosi lämmin ilma edelleen). Setä ihminen topakkana lässytti puhelimeen että vedessä ei kannata olla puolta tuntia kauempaa ettei palellu hillullei.  

Vierailija
479/1318 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisessa pienehkössä ruokakaupassa. Humalainen mies, jolla parta ja hiukset vähän sekaisin. Päällä punainen hame, verkkosukkahousut, toppi ja korkokengät. Kiitettävästi pysyi kauppiaalla pokka, kun jutteli miehen kanssa. Varmisti varmaan, ettei ongelmia aiheuta.

Vierailija
480/1318 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan sivun pikaruokaravintolakommentista tuli mieleen, kun kerran mäkkärissä viereiseen pöytään tuli perhe. Urheilullisen näköinen isä, hiljaisen oloinen äiti vauvan kanssa ja 2 muuta alle kouluikäistä lasta.

Istuivat pöydässä vain n. 10 minuuttia ja isä hoki koko ajan lapsille että tällaisessa paikassa ei pitäisi koskaan käydä syömässä, tämä on roskaruokaa. Äiti ei puhunut mitään.