Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MARRASMASUT VKO 9

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä mennään suht ok tunnelmissa, kp9/27-38..Ovistikuttelun päätin aloittaa sitten todellisesti sunnuntaina kp11. Huvitti lukea

testien käyttöohjeita, oletteko huomanneet, että niissä ohjeissa kielletään testitikun nieleminen...

Ihanaa perjantain jatkoa kaikille!

Vierailija
82/100 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lämmöt nyt kolmatta päivää koholla. Tänään 37,3. Kiusaus oli suuri jo kokeilla saisiko roskishaamua edes. Mutta täytyy malttaa mielensä. En viitsisi toisaalta tuhlata testiä, kun mielestäni mahdollisuudet raskauteen ovat huonommat kuin yleensä, kun touhuiltiin muutama päivä ennen ovista eikä oviksen aikaan.

Jos ovis oli oletettavasti (viime kierron perusteella) kp16 niin miksi lämmöt nousee vasta kp 21??? Eikö nousu pitäisi tapahtua heti oviksen jälkeen?? Vai?

babyunelma kp 23/28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hukkaan taitaa testi mennä jos 23/28 testaa, harvalla ne hormonit niin nopsasti nousee.

Olishan se tietty kiva saada vaikka roskishaamu, se vois piristää, mutta eipä tuo yleensä kerro mitään suuntaian jos toiseenkaan.

tarkoitus ei ole masentaa, mutta mä oon tällänen ikuinen pessismisti kun ei millään tunnu onnistuvan !

Mukavaa viikoloppua nyt kuitenkin kaikille ja voimia !

Vierailija
84/100 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut tässä melkoinen elämä tuon pikkuisen rotaviruspotilaan kanssa, pari päivää oltiin Jorvissakin. Kotona on tauti vielä jatkunut, nyt kyllä parempaan suuntaan. Oma olo ollut aika omituinen osaltaan varmaan valvomisen ja vatsatautipelon vuoksi.

Eipä ole ehtinyt paljon mahdollista raskautumista ajatella. Pupuiltua tuli lähellä ovulaatiota, mutta tiedä sitten ku elämä on ollut aika rankkaa muutenkin. Imetyksenkin lopetin tässä tytön sairastaessa, kävi ehkä helpommin näin.

Oma olo: Nyt menossa kp 23/30.. alaselkään sattuu ja mahassa on ollu epämääräisiä jomotuksia tämän viikkoa. Lämmöt ei kyllä nousussa, rinnat kipeät varmaan tuosta pakkotyhjennyksestä.

Plussasäteitä kaikille! :) Tarrasukkia plussanneille! :)

Vierailija
85/100 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp9/26-28 ja ovista alettu pongaileen pikku hiljaa.

Mieli maassa täti kuoi eilen... : (

Vierailija
86/100 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin iloinen sillä tänään on eka päivä kun en ole polttanu tupakkia. Tästä se lähtee!

Vierailija
87/100 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään piti menkkojen alkaa, ja pyörin sängyssä viidestä alkaen. Puoli tuntia sitten mies pakotti testaamaan, kun pidin häntäkin hereillä pyörimiselläni.. Noh SELKEÄ haamu tupsahti apteekin omalla testillä, kymmenen minuutin päästä jo haalea viiva. Roskistestäjähän ei koskaan kurkita ;), mutta nyt se on jo yhtä vahva kuin kontrolliviiva. En taida silti vielä uskaltaa tuulettaa.. Tosin en uskalla rikkoa tupakkalakkoakaan, vaikka olisin nyt totisesti sen tarpeessa. Mitenköhän maltan mieleni töissä?

Vierailija
88/100 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tsemppiä niille, jotka saivat tädin kylään!

Täällä ei ole tapahtunut mitään, joten en ole koko viikkoon jaksanut pinoutua. Hiiva on kestänyt viikon ja odottelen nyt menkkojen alkua, jotta pääsisin lääkitsemään itseäni. En ole halunnut laittaa hiivalääkettä, jos kuitenkin odotan, vaan olen lääkinnyt itseäni luomusti jugurtilla.

Testi näytti eilen illallakin negaa 26/21-26 (olin pissaamatta 6h), mutta tätiä ei kuulu. Mietin, voisinko kuitenkin olla raskaana, kun elämäni ainoa kerta kun kierto on ollut yli 26 oli silloin kun odotin pojua. Sain silloin haamujen haamun kp 26, haamun 27 ja plussan 29. Toiset tuntuvat saavan haamuja ja plussia paljon aikaisemmin kuin minä.....

No, toisaalta olen ollut niin hermona tästä kutinasta, että kaipa minä voin sitten saada nämä menkatkin tällä hermoilulla myöhästymään. Mene ja tiedä!

Nyt happihypylle kaikki te, jotka vaan voitte! Ihana auringonpaiste alkaa jo päivittämään poskipäitä!

Päivikki 27/21-26

Vierailija
89/100 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuljeskelen täällä jonon hännillä... Kp16/30-... menossa...

Muistakaa plussalaiset hakea myös tipinen täältä joskus kuun lopulla:)

Ovis metsästys käynnissä, ei tikuilla vaan tuntemuksilla:) Pohdin juuri, että pitäisikö nyt pupuilla joka päivä vai joka toinen päivä? Miten te ootte pupuilleet, että plussaa olette saanneet?;)

Esikoisen kanssa käytettiin kaavaa " joka toinen päivä..." 3 vuotta meni, ennen kuin tärppäs:)

Peukutuksia kaikille! Ja sitä liiiiimaaaaaa:)))

Vierailija
90/100 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussia satelee...hyvä niin. =D Elikkäs ONNEA kaikille marrasjunaan pomppaaville.

Itse täällä vielä pyörin ja ihmettelen.

Oikeastaan tähän alkaa jo turtumaan eli olo ei kuiteskaan ole paha, ei vaan oikein tiedä mitä aattelis.

Tiputtelut on ohi ja loppu, mahassa painon tunnetta, vihlasuja(pieniä, välillä) ja rinnat jotenkin tuntee, että ovat olemassa.

Ovistestissä LH-huippu edelleen(olihan se pakko koittaa kun ihan vaan varuiksi =P ).

Öllöttää välillä ja tuolla veskissä on pakko poiketa säännöllisin väliajoin eli yhtenään.

Pregentin testistä on nyt kait 3 päivää(en muista) ja siis kokeilin apteekista ostettua testiä (cb). Sen tulos oli aikas häilyvä. En ollut heti varma, että onko siinä viiva, mutta testiajan jälkeen siinä ainakin on selvästi viiva. Leveähkö sellainen.Mutta enpäs nyt tiedä siitäkään mitä aattelis kun siis testiajan jälkeen tuli.

Cb kai kuitenkin on epäherkempi kuin tuo Pregent eli...

Piina jatkukoon.

Vierailija
91/100 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on joko kp 28/? tai 14? ja ihan varoiksi tein testin... joka oli yllättäen nega. Eipä tullut mitään pettymystäkään kun en tosiaan uskonutkaan että voisi muuta tulla, mutta on nyt kuitenkin varmistettu :-) Kallistun nyt siihen että tuo kp 14 on oikein, parina päivänä ollut kunnon vihlasuja ja sitä ennen oli vähän " limainen" olo, eli eiköhän ne liittynyt ovikseen... No katsotaan sitten miten kävi, tuskin tuo natsaa kun on yhden kerran päästy hommiin :/. Eli jos tarvetta on testailen sitten parin viikon päästä.

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille ja ahkeraa yritystä :-)

Vierailija
92/100 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vielä hyvästelemään; elikäs tein aamulla testin, puhdas nega, ja nyt alkoi myös vuoto. Olo on vähän masentunut, tää oli jo neljäs kierto.

Meille tulee nyt olosuhteiden pakosta parin kuukauden tauko,joten seuraava pino mihin mä pinoudun onkin sitten ilmeisesti helmikuisten pino! Hui kamala...

Mutta plussaonnea teille kaikille joilla vielä toivoa on!!!

ja sinä joka teit APTEEKIN TESTIN, jos siihen haaleakin viiva tuli niin positiivinen tulos se sillon on!!!!!!!!! =) Mulla ei siis mitään, ei edes viivanpaikkaan ole koskaan tuo testi antanut.

Vierailija
93/100 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli kp38 joka tietenkin nyt vaihtui kp1 kun menkat alkoi eli kauan sitä joutu odottamaan harmittaa kyllä niiiiiin paljon oireita oli vaikka mitä mutta ei ehkä se vauva vielä joskus meillekkin tulee.

Taidan nyt joksikin aikaa siirtyä hieman takavasemmalle mutta teille muille plussa onnea ja onnittelut tuleville plussanneille!

Vierailija
94/100 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin tänään Aconilla tyylipuhtaan negan kun kp 28/28... Eli menkkojen alkamista vaan odottelemaan ja siirryn tuonne joulukuisiin..

Tsemppiä lopuille ja plussasäteitä!!! +++++++++++++++++++

T:Liliane

Vierailija
95/100 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten oli kovasti sellainen olo että menkat alkaa ja kerkisin jo täältäkin poistumaan, vaan kuinkas kävi. Ei ole tätiä näkynyt eikä kuulunut. Kp 25 ja 26 tuli jopa menkkoja enteilevää tuhrua, mutta se loppui sitten siihen. Nyt kp 31/28 ja olo on kummallinen, lämmöt sahaa, rinnat on turpeat, ilmavaivoja, ällöttää eikä makeaa tee mieli.

Yleensä kun menkkojen alla tämä tyttö popsii esim suklaata levy kaupalla.

MUTTA kp 28 Acon 10= nega ja tänään aamulla Pregent stic= nega...

No ehkä tämä tästä muutaman päivän sisällä kääntyy johonkin suuntaan ja loppuu tämä piina. Epätietoisuus vaan on kaikista kamalinta!

Only1 taitaa ainakin tietää mistä puhun! :)

Paljonkohan sitä voi itseään huijata ja saada näitä hiivatin oireita aikaiseksi pelkällä toivomisella?

Vierailija
96/100 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tiedän kyllä. =0

Tiedätkös kun mua rupeaa jo oikeasti naurattamaan tää juttu.

Mulla kanssa oireita ja ovistesti edelleen plussaa. Ihme juttu!

Nyt kun olen tässä kysellyt niin mun tuo Clearbluen testi taisi ollakin virheellinen eli en voi sen tulokseen luottaa nyt! =/

Kyselin toisella nikillä täälläkin, että kuuluuko siinä olla se vaakaviiva valmiina ja toiselta palstalta sain vastauksen ettei kuulu ja siis mun tikuissa joku häikkä.

Heh. Ja mä kun jo luulin ettei mun tarvii enään testata, että kai se nega sitten on. =D

Eilen vaan ihmettelin silti kun ulkoiltiin iltasella ja oksetti kovin, paleltaa ja seksi ei huvita, vaikka siis muka ovis meneillään. =P

Ota tästäkin selkoa. En edes kehtaisi nyt mennä gynelle kertomaan tästä testihörhöilystä, sehän pitäis mua ihan pöhkönä! =0

Eilen kuiteskin makkarin puolella käytiin, mutta olo ei ole ollenkaan innostunut niinkuin yleinsä oviksen aikoihin.

Kai mun hormoipiuhat on menneet sotkuun tai jotain.=DDD

Noh, yksi uusinta vielä ensiviikolla ja sitten saa luvan olla se mikä tulos silloin tulee.

Siis minäkin mietin, että olenko minä epätoivoinen vai mitä kun näitä oireita havaitsen. Yiritin kyllä jo olla niitä huomaamatta, mutta ei onnistu.

Toisaalta ihana huomata etten ole yksin vastaavassa tilanteessa, toisaalta toivon ettei kukaan tähän joutuisi, mutta eiköhän pistetä vielä testaillen? ;)

Caritalle paljon halauksia! Mä olin niin varma, että olet raskaana. Perkuleen täti kun yllätti ikävästi. Voimia!

Kuten kaikille muillekin tädin yllättäneille...

Vierailija
97/100 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen päivä oli sellaiseta pyöritystä että hyvä kun perässä pysyi, huh!

Mutta eipä se täti silti löytänyt tietään perille vaikka ajattelin ennakkoon niin käyvän, kun ei ole koko päivää aikaa pohtia tätä omaa napaa. Oireita ei kyllä ole tädin vierailuun liittyen lainkaan, mutta noita raskausoireita(!??) tuntuu vaan lisääntyvän ja voimistuvan.

Väsyttää ihan kummasti, palelee varsinkin iltaisin, lämpöä edelleen 37´, iltaa kohti voimistuva ällötys oli eilen jo sellainen että oli pakko poistua kämpästä kun muu pesue rupesi syömään uunimakkaraa, rinnat ei varsinaisesti ole arat,mutta jotenkin turpeat ja välillä vihloo. Minulla ei edellisissä raskauksissa ole ollut ihmeempiä himoja, mutta nyt tekee mieli kurkkua ihan jatkuvasti... :)

Tämä on tosi kummaa, kun oireet on näin " selvät" ja nyt kp32/28, mutta silti ei testissä näykynyt kuin yksi viiva. Testasin siis eilen.

Only1: Huomasin tuolta esittelylistalta, että meillä on peräkkäiset LA-toiveet, eli aika samoissa ollaan menossa? Testiä pitää varmaan vielä tehdä vaan millään en malttaisi odotella loppuviikkoon, kuinkas sinä?

Vielä kun osaisi ottaa tämän rennosti ja huumorilla, niin hyvä olisi. Nyt lähinnä tympii koko olo.

Vierailija
98/100 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt parin päivän jälkeen haamusta viiva on vieläkin aika vaalea, mutta viiva se on kuitenkin ihan selvästi. Plussaonnea kaikille muillekin!

Vierailija
99/100 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp12/26-28 ja ovis tuli pongattua jo eilen illalla. Yleensä en testaa kuin aamulla mut oireet viittas ovikseen joten ajattelin kokeilla. No testi viivaa vahvempi piirtyi sihen viereen eli ihan selvä peli. Mua ärsyttää oviksen aikoihin kun limaa tulee niin paljon että housut on koko ajan märät. Pikkuhousun suojaa en pysty käyttämään kun heti alkaa kamala kutina. No housuja vaihdellaankin sitäkin useammin. Tästä kierrosta on tulossa samanlainen kuin viime kierrosta josta tulin raskaaksi mut meni kesken. ELi kierron pituudeksi tulee 26 ja ovis kp11. Mies lähti huonoksi onneksi tänä aamuna reissuun joten ovis täytyi jo eilen illalla nukkumaan mennessä hyödyntää.

Maria80: Täällä tupakkalakko edistyy hyvin. Torstaina olen viimeksi polttanu. Kiloja en ole vielä huomannu tulevan mut eiköhän ne sieltä mullekkin tule. Onneksi käyn punttisalilla 3 kertaa viikossa niin se rajoittaa vähän.

Kaikille oikein mukavaa viikkoa ja Onnea uusille plussanneille ja halit tädin yllättämille!

Vierailija
100/100 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo.. täällä EDELLEEN tätiä odotetaan kylään.. Kp jo 32/28.. testin tein silloin kp27 ja näytti NEGAA.. eli menkat ovat nyt sit aika reiluun myöhässä, mut johtunee pillereiden jätöstä.. viime kierto meni vielä tarkalleen 28, mut nyt se sit kostautuu.. toivottavasti ei kovin pitkiksi kierrot veny..

Pahoitteluni niille, joiden luo täti on taas kurvannut.

Ja ONNITTELUT plussanneille!

Ihanaa tää lomaileminen ku saa vaan hiihdellä, kelkkailla ja löhöillä! Ai niin ja 5vkoa vanhaa tyttöä täällä hoitelen.. Arvatkaa vaan onko vauvakuume taas kohonnu.. Ja kaikki viel kyselee, et eikö teil vielä ole vauvakuumetta.. pakko vaan pyöritellä päätään ,et ei vielä... Ja takaraivossa jyskyttää kokoajan, et haluun oman vaavin!!!

Mut nyt isä näyttää palaavan kaupasta joten palailen ku ehdin!!

-Kaktus- kp 32/28-?