Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MARRASMASUT VKO 9

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutki tärpänneet!!

Ja tervetuloa mukaan uudet!!

Pahoittelut ÄITIKUU!! toivottavasti tää on nyt sit sun viimeinen täti tänä vuonna :)

Mä oon ollu tässä vähän aikaa nettipimennossa ja heti oli jo moni tärpänny. Oli marrasmasujen plussanneisiinki tullu jo nimiä..

Mulla on täällä aika hiljasta kp28/28 kait... Eilen sitten tein sen tyhmän liikkeen mitä olen vältelly ja ostin rtestin. ja illalla sitten jännässä tein sen ja NEGAAhan se näytti. Ostin sellasen apteekin raskaustestin. Onko se kuinka luotettava? Yritin vielä 10min kohdalla tihrustaa sitä tarkkaan ja EI minkäänlaista viivaa edes yrittäny tehä.. Nyt ketuttaa ku menin sortumaan..

Sais jo se täti kurvata kylään. Rinnat on sellaiset pehmeän turpeat ja mahaa kivistää, et kaippa se kohta sielt tulee.. Onneks lähdetään huomena viikoks mun vanhemmille kylään niin saa vähän muuta mietittävää ennen ku yritys taas alkaa.. Jos en siel saa käytyä kirjottelee kuulumisia niin varmaan ku kotio tullaan niin siirryn sit jo jouluryhmään kokonaan..

Hyvää alkanutta maaliskuuta kaikille!

-Kaktus_ (joka odottaa tätiä inholla kylään)

Vierailija
62/100 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin just puhtoisen negan!!! Ja testinä acon early detection,se kasettitesti joka reagoin 10 yksikköön. Ja kp:t on 27/24-29 että luulisi sen nyt jo jotain näyttäneen jos on näyttääkseen..Voi prkl että mua ottaa aivoon.Ei tää vaan näytä meiltä onnistuvan. Eilen 1.3 pyörähti 3 vuotta täyteen ilman ehkäisyä. On kai se nyt pakko uskoo että me ei saada vauvaa. Sais nyt menkat sitten alkaa kun en maanantaina viittis verta valuvana sinne gynelle mennä. Ei oo kyllä minkäänlaisia menkkaoireita,vaan niitä samoja " oireita" mitä eilen tänne kirjottelin ja lämmötkin on vielä yli 37.0 Normaalisti mä tähän mennessä oon vuotanu vähintään tuhrua väh. 4 pvää ja aina oviksen jälkeen menkkoihin asti kestäneestä alamaha nippailusta,kuvitellut olevani raskaana. Nyt jo melkein ihmettelin että oisko muka tärpänny ku nuo nippailut ja tuhrut ei oo vielä ilmaantunut.P****T! Ehtiihän tuo tuhru vielä alkaa..

Voi ei!

Plussaonnee teille muille ja onnea plussanneille!!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan tänään testannu? Testaako kukaan viikonlopun aikana?

Ilmoitelkaahan itsestänne!

Toivotaan, et loput marrasmasut päätyis tuonne odotuspuolelle MARRASMURUIHIN. (Kävin vakoilemassa siellä, joko pino löytyy)

-Kaktus-

Vierailija
64/100 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan pitää itseäni kasassa sillä vielä viikko ennen kuin vio testata.

Oireitahan olen ehtinyt keräämään jo vaikka kuinka, kuten viime kuussakin.

palelua iltaisin, ja tänään töissä, lämmöt koholla 37 eilen ja tänään aamulla.

Pieniä nipistelyjä ja pari ns. menkkamaista kouraisua.

Äsken oli joku ihme kouraisu ja meni oikein kylmät väreet.

Psyyke on taas kovilla, mutta koitan rauhoittua.

Mukavaa illan jatkoa kaikille, tämä tytsä lähtee nyt kotiin.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
65/100 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku ottaa listan päivityksen??? Poistun itse pienelle palstailu tauolle... Palailen ehkä vasta kuukauden kuluttua.

Vierailija
66/100 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei,

Olen taustaillut nyt vähän aikaa. Liityin siis reilu viikko sitten tuolta lokakuisten pinosta tänne. Nyt oli ihan pakko ryömiä kivenkolosta kertomaan kuulumisia kun piinapäivät senkun vain lähestyvät :-)

Vasta kp 20/28-30 meneillään, ja kuvittelen taas vaikka ja mitä oireita. Pissattaa jatkuvasti, ällöttää, jopa oksettaa, alavatsaa juilii ja limaa tulee, vaikka eilen oli vielä olevinaan kuiva kausi. Nuo oireet menevät kyllä Clomifenin ja Terolutien aiheuttamiksi, mutta minkäs sille teet kun järki ja tunteet eivät pääse yhteisymmärrykseen :-)

Testailla ajattelin vasta viikon päästä maanantaina (kp31) ja minulla on tuolla kaapin pohjalla vielä yksi Predictor testi odottelemassa.

Kovasti onnea kaikilla piinailijoille! Tämä on hirveän rankkaa aikaa...

Vierailija
67/100 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaisiko joku selventää miten noitten lämpöjen pitäisi reagoida mihinkin? olen huvikseni mittaillut lämpöjä nyt muutamia päiviä oviksen jälkeen. Eli kp17 mittasin ekan kerran, 36,9 sitten kp18,kp19kp20 edelleen n.37 ja vielä tänään aamupäivällä 37 mutta nyt illalla 35,6 Mitä meinaa, onko täti jo kohta tulossa kun noin laskevat? nyt siis vasta kp21/28 ja ovis oli tikuttamalla kp14-15 Voi surku!

Vierailija
68/100 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mittasin suusta, ja taas oli 37. heittääkö kainalomittaus tosiaan noin paljona!

Vierailija
69/100 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa olossa ei ihmeellistä. Joulutähtien pinoon odotan siirtymistä. Olossa ei ihmeelistä. Lämmöt tosin toista päivää koholla. Eilen 37,1 ja tänään 37,3. Ei minkäänlaista flunssaa. Mahassa kuvittelen erilaisia repäisykipuja. Jossain aiemmassa kierrossa oli tilanne sama, enkä ollut raskaana. Ei siis herätä suuria toiveita. Lämmöt putovat vielä ennen tädin tuloa taikka sitten iskee flunssa piakkoin.

babyunelma kp 22/28

Vierailija
70/100 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse huomasin ainakin, että kainalolämpöä mittaamalla tulokset oli puuta heinää, ainakin mulla. Suusta kannattaa mittailla!

Vierailija
71/100 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea uusille plussanneille!!

Ja pahoitteluni joilla täti tuli:(

itse en noista lämmöistä pahemmin tiedä muuta että oviksen jälkeen vissiin nousee ja kun menkat alkaa niin laskee itselläni on kp35 menossa ja lämmöt on ollut 37-37,3 välissä suunilleen ja koko ajan jännitän täällä alkaisko ne menkat vai ei oireita kyllä löytyy vaikka mitä mutta en tiedä miten paljon niihinkin olisi luottamista nyt uutea oireena on tullut että paikat puutuu helpommin ja suht useinkin näin tapahtuu ja sitten vasemman käden sormenpäissä tuntuu että olisi koko ajan puuduksissa nipistelee ym..ja verisuonet edelleen ovat aivan pinnassa joka paikassa joka tuo hieman ihmetystä asiaa onneksi tuo selkäsärky on hepottunu nyt pystyy sentään suht normaalisti kävelemään:)

Sitten olen miettinyt kun ei ole normaalisti useammin vessassa tarvinnut käydä tässä että en varmaan olekkaan raskaana mutta sen näkee sitten ajattelin jos olisin huomenna testin tehnyt mutta taidan varmuuden vuoksi maanantaihin odottaa ja testata sitten jos tarvetta vielä on.

Toivotaan että meistä lopuista marraskuisista plussaisi mahdollisimman moni tai miksei vaikka kaikki plussa onnea kaikkille!:)

Vierailija
72/100 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hätänega testattu kp22/28! typerää, tiedän, mutta kun ei malttanut....

advancen herkemmällä testasin.....ei toista viivaa, ei edes viivanpaikkaa! Nyt on kyllä rauhotuttava tän asian kanssa! Mut surku myös, oishan se voinu jo näkyä jos ois tärpänny...

t: hätähousu pyryxi

Vierailija
73/100 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hätänegaan ilmestynyt hailakka haamu! Joo, etsin haulla kaikki roskishaamujutut, ja huomasin ettei roskishaamusta voi päätellä suuntaan eikä toiseen. Mutta ei suututa enää yhtä paljon..

onneksi ollaan viikonlopuksi menossa äitini luokse niin en ainakaan pääse testailemaan!

nyt riittää omanapa, mitäs teille muille kuuluu? onlo lähiaikoina testaavia? oireita?

plussaonnea kaikille toivottaa viikonlopun viettoon poistuva pyryxi

Vierailija
74/100 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa minäkin nyt sitten vielä tänne pinoudun (jos huoliitte miut?) kun tää tilanne on vähän nyt vielä kysymysmerkki.

Eli tein silloin (typeränä hätähousuna) jo ennenkö piti alkaa niin sellaisia raskaustestejä joihin tuli haamun haamu. Nyt epäilen niiden ehkä näyttäneen oikeesti vaan jonkun viivanpaikan.

Menkat alkoi hitusen myöhässä (kp 27/25)ja vuoto ollut olematonta, ei normaaleja klönttejä tms. laisinkaan.Anteeksi nyt ällöt kuvaukseni.

Tilasin Aconin ovistestejä, mitkä saapuivat eilen. Kokeilin sillä jotenkin ajattelin, että katotaas mitä ne näyttää kun tää vuoto on niin outoa.

Ja Lh-huippuahan se, eilen sellaista " melkein huippua" ja tänään aamulla " huippua" .

Minusta eilen tuntui oudolta ajatus, että ovis olisi tulossa kun jos kp:t oisi vuodon mukaan vasta 3 ja siis tiputteleekin vielä.

Tein tästä syystä vielä Pregentin ja vaaleanpunainen viiva ilmaantui siihen testiviivan kohdalle. Tein aiheesta omankin aloitukseni ja en ollut varma, että kerkisinkö katsomaan testiä testiajan puitteissa. Pähkäilin sitä kun ihmetyksestä selvisin hiukan ja tulin tulokseen, että enköhän mä sitä testiajan puitteissa katsonut. =)

Edelleen olen ihan huuli pyöreenä, että mitä tää nyt sitten tarkoittaa.

Jos kyseesä siis raskaus niin alkoi heti pelottamaan kaikenmaailman kohdun ulkopuoliset sellaiset kun tota vuotoakin.

Siksi mieluusti vielä täällä olisin kunnes jotain selvinnee. Josko viikon kahden sisällä...pitää kait soittaa johkin neuvolaan tms. kysyä ohjeita, että odottelenko tilanteen kehittymistä kotona vai tarviinko jonkin ultrakontrolli-ajan, että onko siellä mitään ja onko se oikeessa paikassa jos on.

Se gyne nyt jäi kun lapset oli ihan villejä, en jaksanut yksinkertaisesti.

Toisaalta nyt sinne kai on vähän turha mennä ihan lähipäivinä kun tuskin mitään vielä näkyy.

Ja niitä verestä otettavia hcg-arvojakin kun verrataan yleinsä ultranäkymään niin ei voi olettaa siellä vielä mitään isoa olevan. (?)

Niin ja jos nyt olisi ovis =P niin se LA menis enivei marraskuulle vielä....

Oikeesti. Mielipiteitä?

Kaikille plussanneille jälleen iiiisosti haleja!!!!!! Tarrasukkia, liimaa ja ONNITTELUT!!!!

Carita: Testaas jo. =)))

Vierailija
75/100 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on joko kp4/25 tai 30/25 tai rv~4

Niin ja noista lämmöistä. Ne ei ole laskeneet missään vaiheessa, päinvastoin....kun menkkojen piti alkaa ja tuhrua rupes ilmaantuun niin lämmöt nousi lisää.

Vierailija
76/100 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailin täällä (ennen lokamasuissa) pitkästä aikaa ja huomasin, että SENTÄÄN JOKU TUTTU NÄYTTÄÄ ONNISTUNEEN! Onnen rutistukset vaan sinulle Effica!

Omat haaveeni ovat edelleen haaveita. Onneksi en ole juuri niitä ehtinyt pohtia, kun työ vie päivät tehokkaasti.

Mutta: Vastoin kaikkia pyhiä päätöksiäni tikutin kyllä pari kiertoa. Eikä merkkiäkään oviksesta. Toisella kerralla jatkoin 7 päivää, toisella vain 3. Ehkä vipassa kierrossa haalea viiva. Masentavaa. Päätin siis, etten enää moiseen sorru.

Tarkoittaako tämä siis sitä, että en ovuloi ollenkaan? Testiviiva pätkähti kyllä tyylikkäästi ja oireet ovat mittavat ja klassiset, mutta ei!

Vastailkaa plliis. Alan jo ajatella, että ensimmäinen lapsemme oli seitsemäs ihme. (ja kohdun ulkopuolinen raskaus vähintään ihme sekin...) Ekankin kohdalla tikutin ilman tulosta. Raskaaksi kuitenkin tulin ihan luomusti.

Vuosi tässä on jo mennytkin pikkukakkosta odotellessa. Ehkä meille ei sitten sitä toista lasta suoda.

Varaanko ajan gynelle, vaikka kierto lähes kellon tarkasti 26 kp? Vai tyydynkö vain kohtalooni? (pieni toive kyllä elää marraskuisista, mutta en hehkuta sitä, koska se ei tiedä hyvää onnea...)

onnis-onneton

Vierailija
77/100 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin yöllä klo2 kun mahaa viilteli, se vaan paheni ja paheni, valitin ja voivotin miehelle, ja en voinu oikein edes asentoa vaihtaa. Puristin miehen kädestä. Siis nuo viiltelyt oli jotain niin hirveetä, ei koskaan ollu. kesti 20-25min ja sitten kaikki ohi....kp on nyt 20/29 ja vahvat viivat ovistestiin sain viime perjantaina. eli viime yönä sitten tuli tämä " kohtaus"

Mitä ihmettä tuo oli?

Vierailija
78/100 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli viiltäviä, repiviä kipuja ennen kohdun ulkopuolisen raskauden toteamista. Kestivät ehkä puolisen tuntia tai vähemmän aluksi. Viime vaiheessa yltyivät niin tuskallisiksi, että meni konttailuksi ja oksentamiseksi.

Ensimmäiset kivut tulivat minulla jo kierron laskennallisessa puolivälissä ja rusehtava vuoto viikkoa ennen kuukautisia. Kivut olivat kohtausmaisia ja menivät ensin ohi ilman kipulääkettä.

Toisaalta ensimmäisessä raskaudessa oli myös alavatsan " repimistä" . Tämä ei ollut kuitenkaan noin voimakasta, vaan enemmän kiusallista.

Suosittelen gygelle menoa, varsinkin jos tulee vuotoa epämääräiseen aikaan. Itse olisin ollut jo sairaalapotilas siinä vaiheessa, kun sain gyneajan. Gyneltä sain heti lähetteen sairaalaan ja munatorvi leikattiin pois seuraavana päivänä, koska se oli repeytynyt. Yö oli aika tukala sisäisen verenvuodon takia.

Rohkaise siis mielesi ja mene tutkimuksiin, jos kivut jatkuvat. Verikoe paljastaa, mikä on tilanteesi. Jos menet ajoissa, saatat säästää munatorvesi (tosin yhdelläkin kuulemma pärjää).

onnis

Vierailija
79/100 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only1: Voi että kun on sullakin tilanne!!! Toivotaan, että kyseessä on ihan oikea raskaus ja että tuo pieni vuoto (ja sun kuvailujen perusteella ihan tosissaan minimaalista ja ei todellakaan kuukautisvuodon kaltaista) oli vain sitä ihan normaalia pientä tiputtelua alkuraskaudesta. Jotenkin itse koko ajan ajattelin, että sinä kyllä oot raskaana... Ehkä siksi, että mulla ne roskishaamut tarkoitti sitä raskautta ja epäilin kovasti, että testiin mitään tulisi, ellei virtsassa hormonia ole. Mutta pidetään peukkuja ja tervetuloa PIAN tuonne odotus-puolelle!!

Niin ja samaa toivon kaikille muillekin piinaajille :) Carita, joko oot testannut?

Mutta toivottavasti nähdään kaikki pian tuolla O-puolella :)

Marrastoive rv 5+5 (ja maanantaina soitan neuvolaan :))

Vierailija
80/100 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla oli ovis viikko sitten, niin olisivathan nuo voineet olla kiinnittymiskipujakin? Äitiysneuvolasta kannattaa kuitenkin kysyä neuvoa etenkin jos kivut jatkuvat kovina.