Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MARRASMASUT VKO 9

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 18/28 ja jo on kuviteltuja oireita alkanut ilmaantua, vaikka esikoista odottaessa oireita tuli vasta rv7. Voi minun kanssani...

mitenkäs teillä muilla? Löytyykö suunnilleen samoihin aikoihin testaavia, eli ens viikonloppuna???

Vierailija
2/100 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittelenpa tässä sitten uutta pinoa..

Edelleen täällä epätietoisena odottelen huomista. Viikonloppuna ei tätiä kuulunu eikä oireita siihen suuntaan edes ole että täti tulis. No huomennahan on se maaginen päivä.. saa tehä raskaustestin.. jänskättää!! Mies on mulle jo pariin otteeseen sanonu, että tee raskaustesti,ku oon kuulemma niin ärtyny kokoajan. Jaa, tiedä häntä, voiko tuo nyt sitten olla raskausoire..

Viikonloppu meni sisätiloissa ollessa. Lapset oli kipeenä, joten laskiaismäki jäi väliin. No syötiin sitten senkin edestä laskiaispullaa. :)

- lillamaar -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eletään edelleen samassa tilassa kuin viime viikolla.

Testaamaan pääsee vasta viikolla 10 loppuviikosta.

Kierto on tosin niin sekaisin että kp voi olla mitä tahansa 24 ja ikuisuuden välillä.

viikonloppu meni tietysti kiekkoa katsellessa.

Sunnuntaina käytiin katsomassa asuntoa Tuusulanjärven rannalta, mutta ei oikeen napannut.

Muutoinkin ollaan puhuttu että ruvetaan etsimään vasta kesällä kunnolla, jospa sitä pääsisi jouluksi vaikka omaan uuteen kotiin.

Tsemppiä kaikille piinaaville ja melkein piinaviikolla oleville, toivottavasti tärppää.

-AinoAurora

Vierailija
4/100 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyryxi06: Liityn myös viikonlopun testaajiin kanssasi! Lauantaihin aattelin pitkittää vaikka nytkin jo saattais positiivinen tulos näkyä. Ei oo yhtään raskautunut olo ja oonkin ihan varma et nega sieltä tulee, mut silti haluun testata ennen menkkojen alkua..

lillamaar: Tsemppaukset huomiseen testaukseen, pitelen peukkuja!!! bd bd bd bd bd bd bd bd bd!!!! Että saadaan sitten lisää plussia...

Jaahas, nyt täytyy alkaa valmistautuun, pitäis mennä klo 11 töihin.

Heippa!!!

Liliane kp 22/28

Vierailija
5/100 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin jo eilen painella apteekkiin testin ostoon, mut en sit jaksanu, joten tänään käyn ja huomenna aamulla sit testataan! Onneks meitä on useampi, niin sit on jännä aamu ja päivä monella! =)))

Mä sit simahdin eilen jo ennen klo 20!!! Mikä ihme niin väsyttää? Ja hyvin nukuin klo 5.30 saakka ku kello soi ja töihin oli lähtö. Mies ja tytär on sit hoitaneet iltahommat mun nukkuessa! =)

Ei, mutta takas töihin mars! Ja huomenna aamulla sit viim. tuun kertoon testin tuloksen!

+++Paljon onnea matkaan kaikille piinailijoille!!! +++

KJ25 kp 30/30 (-34)

Vierailija
6/100 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina olin epävarman varma, et olen raskaana. Mahaa oli jomottanu viikon, oikein runsasta valkovuotoa yhtä kauan ja ruoan haju alko ällöttää.. Mutta eilen oireet alko hiipuu ja tänään niitä ei ole enää ollenkaan. Luin tuolta jostain, et oviksessa olis just tuollaiset oireet. Eli mulla oli viime viikon alkupuolella vasta ovis ja eikä me JUST silloin pupuiltu. Voi hitsin hitsin hitsi!!! No nytpä tiedän tuonki:(

Nyt mun ei sit tarvinukaan käydä ostaa tänään elämäni ensimmäistä raskaustestiä :( Kp on nyt 25/? 28 oli viime kierrossa, mut nyt varmaan venähtää tuonne 35 paikkeille.

HUOMENNA TESTAAVAT: Mä pidän peukkuja teille bdbdbdbd ja paljon +++++++++säteitä++++++++++

Onko kukaan viikonlopun aikana plussannut?

-KAKTUS- kp25/28-35 :(

Vierailija
7/100 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heips!

Tänne saakka on päästy, vihdoinkin se piinaviikko, kp 28/27-33. Olo poikkeaa normaalista siinä, että valkovuotoa tulee runsaasti, ja olenkin joutunut juoksemaan vessassa kun luulen kuukautisten alkaneen.... ei vielä ainakaan onneksi... Muuten kyllä menkkakipua on ollut jo lauantaista lähtien ja sit lauantaina oli sellasta käsittämätöntä repäisylivun tyyppistä vihlontaa alavatsalla... Jotenkin oon ihan varma että menkat alkaa pian, mutta jos niin on niin kyllä se silti harmittaa ja pirusti! Ei niiden alkamaiseen voi kai mitenkään henkisesti varautua, mieli sitä vaan toivoo plussaa niin hartaasti.

Ainiin ja yks oire lisää, hajuaisti on ollut lauantaista alkaen tosi herkkä. Haistan ruoan ja mm. valkovuodon tavallista voimakkkampana. Hmm. Toivotaan etten mä vaan haise niin pahalle ...;)

Huh. Mua jännittää ihan simona. Yksi testi polttelee kaapissa, mutta olen hukannut siitä käyttöohjeet joten saas nähdä montako sekkaa sitä uittais... mammaksin liuskatesti, tilasin joulukuussa ja yks jäi käyttämättä silloin, ja ohje on jo hukkunut... Löytyykö keltään? Oliko se 3 sek. ja 5 minsan sisällä vastaus?

Plussaonnea kaikille piinailioille! Pidän peukkuja että viimestään huomenna alkaa plussia sadella!!

äk

- sopi omaa napaa, ei pysty ajatteleen nyt muuta.......

Vierailija
8/100 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammaksin raskaustestistä vielä, aamu vai iltapäiväpissasta? Kiitti jos joku osaa vastata!

Vierailija
9/100 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sitten perjantaina testin (kp 28/30) ja negaa näytti, ja " oireetkin" hävisi samalla.. Pieni toivon kipinä silti vielä elää, jospa testasin liian aikaisin?.. Nyt siis kp 31/30. Yleensä mulla on ollut hyvin säännöllinen kierto.. joten odottelen pari päivää vielä ja sitten jos ei tätiä kuulu niin teen uuden testin. Jotenkin kuitenkin tuntuu siltä, että siirryn tuonne joulukuun pinoon kohta puoliin.

Mitä mieltä olette uudesta testistä Early Detection? Onko luotettava ym? Mistä olette tilanneet netistä testejä? Entä mikä on hinta-laatusuhteeltaan paras?

Plussaonnea kaikille! +++

T.Vaavaa 31/30-

Vierailija
10/100 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussakasta viikkoa kaikille testaaville ja onnittelut jos jonkun plussa on jäänyt multa huomioimatta :o)

Omanapa: tilasin mammaksi-sivuilta sen tarjouspaketin ovis- ja raskaustestejä, vaikkei mulla kyllä ole ollut vaikeuksia oviksen tunnistamisessa. Mutta jos nyt kokeilis kerrankin. " Kun halvalla saa" .. vai olivatkohan ne edes halpoja? Tänään kp5/27-38, pettymys polttelee vieläkin. Välillä paruttaa ja ihan hirveesti. Tässä kierrossa en testaa vasta kuin sitten kun menkat ovat kunnolla myöhässä, tällä kertaa saa alkaa vuotaa enkä halua edes tietää olinko vai enkö ollut raskaana. Mä en haluais enää pettyä..Omalle gynelle menoa harkitsin, mutta jos nyt odottaisi vielä pari kiertoa, nyt yritystä takana vasta kuitenkin vain (tarkistuslaskennan jälkeen..) 19 kiertoa. Kakkosta yritettiin 22 kiertoa, joten ei vielä paniikkia..

Tänään olenkin sitten taas töissä viikon loman jälkeen, jotenka jos vähän hypistelisin noita papereita :o)

Vierailija
11/100 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee etupäässä omaa napaa, kun en ole ehtinyt pinoja lukea melkein viikkoon.Mutta ajattelin silti laittaa viestiä tähän Marrasmasujen pinoon, kun joskus aiemminkin tähän kirjoitin. Muutamat ovat tainneet plussata? Upeaa niin, paljon vaan vauvoja marraskuuksi!

Kp mulla nyt n 32/28, eikä vieläkään merkkejä alkavista kuukautisista. Saatanpa hyvinkin olla raskaana? :) Turvottaa masua, ja kuvottaa ja väsyttää ja viluttaa... :) Testin jo ostin valmiiksi (Apteekin Oman), mutta teen sen vasta kotona. Ei oikein nappaa mennä tuonne työpaikan vessaan tekemään testiä. Sitäpaitsi olen aina tehnyt testin siten, että mieskin on sen tuloksen heti nähnyt. Ja niin aion toimia nytkin.

Kerron kyllä sitten tuloksen tännekin. Nyt pitää taas jatkaa oikeita töitä.

Vierailija
12/100 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet oikeassa 3 sekuntia virtsassa, ja 5 minuuttia tulokseen.

Vierailija
13/100 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä sitten enää odotellut huomista, vaan testasin tänä aamuna Acon10 -testillä. Ja PLUSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kyllähän siinä onnen itku pääsi, vieläkin melkein tutisen :) Viiva oli hailakka, mutta ihan selvä silti. Nyt siis olisi kp29/n.28.

Meillä ilmeisesti auttoi se, että tällä kertaa (seitsemäs yritys) otettiin vähän rennommin. Joka toinen päivä ja nauttien, kun ennemmin on ollut vähän silleen hampaat irvessä joka päivä otollisena aikana. Nyt kun vielä pirpana pysyisi matkassa, kun torstaista asti on tullut silloin tällöin hitunen oranssia limaa. No, olihan ekastakin ihan tuhruvuotoja rv13 asti.

Ja ne oireet(?). Ei mitään ihan selkeitä, mutta tässä tuntoja ennen testiä:

- kp20/28 oli koko päivän hirmuiset kipristelyt kohdussa, eli eiköhän ollut niitä kiinnittymiskipuja :)

- tuon jälkeen kohdussa ei ole tuntunut yhtään tippaa mitään, mikä on ihme, koska mulla on ollut jos mitän nippailuja joka kierrossa

- kp23/28 tuntui olo kuumeiselta, mittari näytti 37,0, siitä lähtien on joka päivä ollut lämmöt 37,0-37,3

- se karmea hiivatulehdus iski kp23-24/28, eikä parantunut lääkkeellä

- rintoja on aristanut yhtä paljon, kun aina kierron lopussa, eli ei mitenkään hulluna

- ennen kuukautisia mulle usein tulee tosi ärhäkkä olo, nyt olen ollut oikein hyvällä tuulella koko ajan

Yritän teipata teidät loputkin mukaan... Katselen täällä varmaan vielä miten käy :)

T:Alia rv4+1 *yhtä hymyä*

Vierailija
14/100 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hienoa, että marraskuiset alkaa plussailee! TARRASUKKIA JA VAUVALIIMAA kaikille kovasti!

Alia: Noi sun oireethan on niinkuin oppikirjasta konsanaan :)

*kateellinen huokaus*

-KAKTUS-

Vierailija
15/100 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

amanita: pidän peukkuja!

AinoAurora: kiitti ohjeista, testaan keskiviikkona jos vielä aihetta on

Alia: ONNEA!!!!!! Ihanaa!!!

äitikuu, joka yrittää saada tänään jotain hyödyllistäkin aikaiseksi... " Nyt hus pois netistä!" *komentaa itseään tiukkaan sävyyn*

Vierailija
16/100 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsinvitsi, hassua miten jonkun tuntemattoman puolesta voikaan olla näin onnellinen.

Ihan hirmuisesti onnea ja liimaa ja tarrasukkia ja kaikkea mahdollista mikä pitää vauvan kyydissä.

Voih kunpa osuisi omallekkin kohdalle :0)

Vierailija
17/100 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä eilen aamulla pesin hiukset. Ja ne on nyt niin rasvaset niinku niitä ei olis pesty viikkoon. Mulla ei ole ikinä ollu rasvottuvaa sorttia hiukset. Monta päivääki on saattanu mennä lomalla etten ole pessy ku ei ole rasvottunut. Voiko se johtua pillereiden lopetuksesta? onko kokemuksia? Tää on hirveetä, jos näitä hiuksii pitää jatkuvalla syötöllä ruveta pesee...

-kaktus, jonka pitäisi tehdä opinnäytetyötä, eikä TAAS täällä roikkua-

Vierailija
18/100 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oo kauheasti tänne marrasmasuihin kirjoitellu, kun aattelin että kuitenkin tipun... Tänään kp29/29, enkä malttanut olla aamulla testaamatta... PLUSSA tuli! Haamu, mutta ihan hyvin näkyi!!!! Tänään on ollu aika kovaakin menkkakivun tapaista alamahalla, kertokaapa nyt viisaammat, voiko johtua raskaudesta vai tuleeko täti sittenkin? Testasinko liian aikaisin ja oli ns.kemiallinen?

Muita oireita: Hillitön suolaisen himo (yleensä makean ennen menkkoja), rasvoittuvat hiukset ja painon tunne alamahalla.

Vierailija
19/100 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ONNEA Alia! Aika samoissa mennään, mulla ois nyt ehkä 4+0 jos tää on sitte totta.... Täytynee testata parin pv:n päästä uudelleen.

Vierailija
20/100 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille ja onnea myös lähiaikoina testaaville!

Effica ja upeat viikot 4+6