Taas tappaja-hauen hyökkäys!
Melkein käsi purtiin poikki! http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001210914.html
Kommentit (32)
Hauki on kala kirjoitti:
Australiassa pelkäävät haita, meillä päin nähdään painajaisia hauesta. Murheensa kullakin.
Jos luulit että tuo on paha niin ajatteleppa sitä että vielä useampi ihminen pelkää pienen pieniä hämähäkkejä vaikkei edes asuisi maassa jossa ne ovat vaarallisia.
Hauki-parka. Sillä oli vaan nälkä ja se olisi tahtonut lihaisia nakkisormia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikeasti mun pahin pelko! Ja ällöttävää tuo että ahvenet saattavat käydä TUNNUSTELEMASSA ihmistä?! Nyt jännittää uimaan meneminen vielä entistä enemmän :D
Voi ei pikku ahvenet koskee sun ihoa kuullostaa kamalalta, jos uit isossa järvessä niin siellä voi olla pilkottuja ruumiita ja lasinsiruja joiden takia pitää amputoida jalka.
Ja oletan tuon tekstin sävystä että olet tyttö/nainen ajatteleppa miten miehet sitten ei pelkää mennä alasti uimaan nakki haarojen välissä...
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikeasti mun pahin pelko! Ja ällöttävää tuo että ahvenet saattavat käydä TUNNUSTELEMASSA ihmistä?! Nyt jännittää uimaan meneminen vielä entistä enemmän :D
No mutta ajattele, että on olemassa sellaisia kauneushoitoloitakin, joissa saa pistää jalat akvaarioon jossa pikkukalat syövät jaloista kuollutta ihosolukkoa.
Oon miettinyt monestikin, että miten miehet uskaltaa matosyötteineen mennä alasti uimaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt monestikin, että miten miehet uskaltaa matosyötteineen mennä alasti uimaan.
Uiminen on isomunaisten hommaa.
Killer northern pike
Ei kyllä yhtään katu-uskottava nimi murhahimoisella kalalla.
P*rkele, meidän vesissä uivat! Kaikilta henki pois niiku ois jo!
tuli tappajahai mieleen videosta..
Vierailija kirjoitti:
tuli tappajahai mieleen videosta..
yks varpaan purija vähemmän!
Meidän pikkukoira ei taida uida enää kuin altaassa. Ison päästän uimaan.🐕🐶