Taas tappaja-hauen hyökkäys!
Melkein käsi purtiin poikki! http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001210914.html
Kommentit (32)
"Asetelma oli Birgitta Herrasen mukaan kuin kauhuelokuvasta: oli hämärä ilta, ja hän oli saunaan menossa, kun yhtäkkiä joku käy kiinni."
Että oikein lehteen pitää ilmoitella. Vaja kit.
Hyvä hauki. Mammat katsoo jatkossa, missä nakkisormiaan uittavat.
Tämä on oikeasti mun pahin pelko! Ja ällöttävää tuo että ahvenet saattavat käydä TUNNUSTELEMASSA ihmistä?! Nyt jännittää uimaan meneminen vielä entistä enemmän :D
Vai että ihan kauhuelokuvamainen asetelma :D
Vierailija kirjoitti:
Vai että ihan kauhuelokuvamainen asetelma :D
Jostainhan se jännä pitää kehitellä kai keski-ikäisen akankin.
"Herranen pohtii, uskaltaako järveen enää mennä uimaan".
No ei tietenkään missään tapauksessa uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Tasta ei ole viela sanaakaan USAn lehdistossa (vrt. kaikki amerikkalaisten pikkukylien tapahtumat Suomen lehdissa :D)
Vierailija kirjoitti:
Tätä ihmettelin myös.
Ja juu, on hauki omaakin kinttua puraissut (varmaan kosti kun olin aiemmin päivällä savustanut lajitoverin :D) mutta en silti ruvennut siitä lehteen soittelemaan.
Muistakaa tämä kun uitatte varpaita laiturilta. Paras on ensin heitellä laiturilta virvelillä ja jos ei tärppää laittaa sitten vasta varpaat veteen.
Vierailija kirjoitti:
"Asetelma oli Birgitta Herrasen mukaan kuin kauhuelokuvasta: oli hämärä ilta, ja hän oli saunaan menossa, kun yhtäkkiä joku käy kiinni."
Mieluusti kyllä kävisikin Birgittaan kiinni. Tarraisi B-kupin rintoihin. Tokikaan ei ilman lupaa :) mutta lupa varmaan irtoaisi kun olen näkevinäni pilkettä silmäkulmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluusti kyllä kävisikin Birgittaan kiinni. Tarraisi B-kupin rintoihin. Tokikaan ei ilman lupaa :) mutta lupa varmaan irtoaisi kun olen näkevinäni pilkettä silmäkulmassa.
Taidat olla pahassa puutteessa.
Australiassa pelkäävät haita, meillä päin nähdään painajaisia hauesta. Murheensa kullakin.
Australiassa ollaan onnellisia ettei heillä ole tappaja-haukia.
Jos mies olisi ollut naku-uinnilla ja hauki olisi käynyt vehkeeseen kiinni, tämä uutinen olisi levinnyt kaikkialle.
Hävisi tappaja-salakan ahnaaseen ,hirvittävään kitaan
Kyllä nyt täytyy ehdottomasti tappaa kaikki hauet. Ovat selvästi ihmiselle vaarallisia.
No minä ainakin luin sen ilolla n. 1000 muun ihmisen kanssa että miksei.
Hauki on peto, koitan kalastaa ja syödä ne kaikki!