Olen ihastunut minua selvästi nuorempiin, söpöihin naisiin
En siis keneenkään tiettyyn, vaan useimpiin nuoriin söpöläisiin. Kerranhan täällä vaan eletään, joten aion nauttia tilanteesta täysin siemauksin.
- YOLO-setä
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Mutta vanhojen akkojen mielestä ET SAAETSAA! Koska muuten aiheutat peruuttamatonta vahinkoa nuorille ja söpöille naisille.
Ihastuahan aina saa. Mutta tarviiko sinun mielestäsi yolo- sedän kysyä mitään söpöiltä nuorilta naisilta itseltään jos hän päättää ryhtyä konkreettisiin toimiin asian suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta vanhojen akkojen mielestä ET SAAETSAA! Koska muuten aiheutat peruuttamatonta vahinkoa nuorille ja söpöille naisille.
Ihastuahan aina saa. Mutta tarviiko sinun mielestäsi yolo- sedän kysyä mitään söpöiltä nuorilta naisilta itseltään jos hän päättää ryhtyä konkreettisiin toimiin asian suhteen?
No en ole sitä kieltämässäkään koska asia ei minulle kuulu; se olkoon hänen ja naisten välinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole sitä kieltämässäkään koska asia ei minulle kuulu; se olkoon hänen ja naisten välinen.
Näinhän se on niin kauan kuin asiat etenee vapaaehtoisesti puolin ja toisin.
Ei siinä vanhoilla akoilla koskaan ole mitään sananvaltaa ollut.
Ymmärrän täysin. Minullakin on 18-vuotias rakastaja, oikein suloinen jonnepoika.
Elämä on parempaa kun vähän jolottaa.