Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut minua selvästi nuorempiin, söpöihin naisiin

Vierailija
30.06.2016 |

En siis keneenkään tiettyyn, vaan useimpiin nuoriin söpöläisiin. Kerranhan täällä vaan eletään, joten aion nauttia tilanteesta täysin siemauksin.
- YOLO-setä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vanhojen akkojen mielestä ET SAAETSAA! Koska muuten aiheutat peruuttamatonta vahinkoa nuorille ja söpöille naisille.

Vierailija
2/5 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta vanhojen akkojen mielestä ET SAAETSAA! Koska muuten aiheutat peruuttamatonta vahinkoa nuorille ja söpöille naisille.

Ihastuahan aina saa. Mutta tarviiko sinun mielestäsi yolo- sedän kysyä mitään söpöiltä nuorilta naisilta itseltään jos hän päättää ryhtyä konkreettisiin toimiin asian suhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuahan aina saa. Mutta tarviiko sinun mielestäsi yolo- sedän kysyä mitään söpöiltä nuorilta naisilta itseltään jos hän päättää ryhtyä konkreettisiin toimiin asian suhteen?

No en ole sitä kieltämässäkään koska asia ei minulle kuulu; se olkoon hänen ja naisten välinen.

Vierailija
4/5 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole sitä kieltämässäkään koska asia ei minulle kuulu; se olkoon hänen ja naisten välinen.

Näinhän se on niin kauan kuin asiat etenee vapaaehtoisesti puolin ja toisin.

Ei siinä vanhoilla akoilla koskaan ole mitään sananvaltaa ollut.

Vierailija
5/5 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin. Minullakin on 18-vuotias rakastaja, oikein suloinen jonnepoika.

Elämä on parempaa kun vähän jolottaa.