Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt miehet, kertokaa miksi lähettelette tämmösiä viestejä treffiprofiileihin?

Vierailija
30.06.2016 |

Mikä ihme saa henkilön lähettelemään tämmösiä viestejä:

"Moi!
Olisiko kiinnostusta tutustua ja ehkä tehä palvelus josta voin maksaa esim.150~300€?
Ei seksi!
T.juho"

"pakottaisitko mut antaan sulle rahaa säännöllisesti? olisin käytettävissäsi"

"mitäs jos annan 100e jos runkkaat mua tänään tunnin päästä autossani"

Ja ei, en ole maksullinen. Enkä yhdenkään herran kanssa ollut keskustellut yhtään mitään, ennen kuin nämä tampiot päättivät laittaa typeriä viestejään.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noi nyt on jonkun kehitysvammaisen tasolla. Ei tuota normaalijärkinen voi tajuta.

Vierailija
2/56 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläköön suomalainen mies! On se ihana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei treffiprofiileihin voi lähettää viestejä.

Vierailija
4/56 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhon "palvelus" kyllä kiinnostaa, jos kyseessä ei ole seksiä. Varmaan jotain sukkien haistelua kuitenkin, tuskin ihan vaatekaapin siivoamisesta tai korvapuustien leipomisesta puhutaan.

Vierailija
5/56 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, että olen suomalainen mies. Nyt menenkin tästä ruoskimaan itseäni selkään oikein raivokkaasti, olen sen ansainnut, onhan minulla penis!

Vierailija
6/56 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä saivartele, tiedät mitä ajoin takaa :D Pilkkuun sattuu.

Vierailija
7/56 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanu noi kaikki ihan samat suomi24 :D Toi ei seksi -tarjous liitty kyllä muistaakseni jotenkin seksiin.

Vierailija
8/56 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, että olen suomalainen mies. Nyt menenkin tästä ruoskimaan itseäni selkään oikein raivokkaasti, olen sen ansainnut, onhan minulla penis!

Minuakin ärsytti tuo viesti, vaikka nainen olenkin. Ei todellakaan kaikki suomalaiset miehet ole tuollaisia idiootteja, joten en toivoisi noin typerää yleistämistä.

Vierailija
9/56 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, ennenkuin tämä ketju menee mies-naisvihaketjuksi, olen kyllä saanut ihan asiallisiakin yhteydenottoja mukavilta miehiltä. Mutta nämä rahanantajat ei vaan iske.  ap

Vierailija
10/56 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyshäiriöisiä ihmisiä joiden itsetunto on niin huono, että kuvittelevat voivansa saada vain rahalla, ja sillonkin hakevat jotain alistus- ja nöyryytysjuttua.

Vierailija
11/56 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon saanu noi kaikki ihan samat suomi24 :D Toi ei seksi -tarjous liitty kyllä muistaakseni jotenkin seksiin.

Sehän se suomi24 :D Ja arvasinhan minä, että "ei seksi" tarkoittaa juurikin sitä. :D Pitääköhän kyseinen herra naisia jotenkin tyhminä? ap

Vierailija
12/56 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole saivartelua, sillä profiileihin on aiemmin (muutamassa tietämässäni palvelussa) voinut lähettää kommentteja, jotka ovat kaikkien katsottavina. Profiilin omistaja on voinut niitä halutessaan poistaa. Ja se toiminto on ihan eri asia kuin se, että lähetetään viestejä toiselle käyttäjälle.

Mainitsin, koska jos jossain treffipalvelussa olisi taas uudestaan tuo entinen toiminto, haluaisin siitä tietää.

Vierailija
13/56 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on minusta outo ilmiö, koska noilla palstoilla on tietääkseni ihan oikeasti maksullisia naisia. Itsellenikin on tarjottu rahaa useasti, muutamista satasista muutamiin tonneihin. Erikoisin ehdotus oli 500 euroa skype-puhelusta. Ohjaan nämä kyseiset herrat aina kääntymään niiden maksullisten puoleen. Ehkä ilmiö kertoo jotain surullista miesten ahdingosta.

Vierailija
14/56 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole saivartelua, sillä profiileihin on aiemmin (muutamassa tietämässäni palvelussa) voinut lähettää kommentteja, jotka ovat kaikkien katsottavina. Profiilin omistaja on voinut niitä halutessaan poistaa. Ja se toiminto on ihan eri asia kuin se, että lähetetään viestejä toiselle käyttäjälle.

Mainitsin, koska jos jossain treffipalvelussa olisi taas uudestaan tuo entinen toiminto, haluaisin siitä tietää.

Ok, kyse on s24:sesta, jossa ei tuollaista ole, eli siis vain yksityisviestejä tarkoitin :) Missä palvelussa tuollainen toiminto on? ap

Vierailija
15/56 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus otsikon kysymykseen: KOSKA TE IDIOOTTINAISET VASTAATTE NÄILLE!

Jos kukaan ei koskaan vastaisi, luuletko että jaksaisivat aina vain lähetellä noita? Vituttaa itseäkin saada noita ja en todellakaan koskaan vastaa yhtään mitään.

Vierailija
16/56 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme saa henkilön lähettelemään tämmösiä viestejä:

"Moi!

Olisiko kiinnostusta tutustua ja ehkä tehä palvelus josta voin maksaa esim.150~300€?

Ei seksi!

T.juho"

"pakottaisitko mut antaan sulle rahaa säännöllisesti? olisin käytettävissäsi"

"mitäs jos annan 100e jos runkkaat mua tänään tunnin päästä autossani"

Ja ei, en ole maksullinen. Enkä yhdenkään herran kanssa ollut keskustellut yhtään mitään, ennen kuin nämä tampiot päättivät laittaa typeriä viestejään.

Sen takia että monet normaalit miehet eivät riitä täyttämään heille asettettuja vaatimuksia ja luopuvat leikistä. Sitten jäljelle jää näitä miehiä ketä ei edes kiinnosta, kunhan vaan pervoilevat.

Vierailija
17/56 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kukaan ei koskaan vastaisi, luuletko että jaksaisivat aina vain lähetellä noita? Vituttaa itseäkin saada noita ja en todellakaan koskaan vastaa yhtään mitään.

Siis, en todellakaan ole vastannut näille MITÄÄN! En ennen viestin saamista tai sen jälkeenkään! Menevät automaatilla roskikseen. Että, terve vain sinullekin taukki. ap

Vierailija
18/56 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis, en todellakaan ole vastannut näille MITÄÄN! En ennen viestin saamista tai sen jälkeenkään! Menevät automaatilla roskikseen. Että, terve vain sinullekin taukki. ap

Lähettää vaikka 300 viestiä, niin kyllä siinä joku ressukka rahapulassa, tai ahneuksissaan suostuu.

Vierailija
19/56 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, kyse on s24:sesta, jossa ei tuollaista ole, eli siis vain yksityisviestejä tarkoitin :) Missä palvelussa tuollainen toiminto on? ap

Juuri Suomella oli jonkin aikaa tuollainen mahdollisuus, mutta siitä on jo vuosia aikaa. Kommentit olivat aika ärsyttäviä, koska olivat niin samanlaisia. Miesten profiileihin ei kukaan kirjoittanut mitään, paitsi tosi komeiden. Mutta kaikkien kuvallisten naisprofiilien alle satoi kehuja: "Ihana nainen", "Oot kyllä kaunis", "Sinut kun saisi".

Vierailija
20/56 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata noita viestejä lähetelleiden miesten puolesta vaikka mies olenkin. Tuollaisia en ole itse kirjoitellut. Treffisivustoja/tinderiä en itse jaksa yhtään, koska ihmisestä ei saa oikeaa kuvaa noiden kautta. FB:n ryhmät ovat osoittautuneet paljon paremmiksi saada se ensikontakti ja todeta onko kemiaa. Eilenkin olin ihanan naisen kanssa ravintolassa.  Niin herkullisen näköiset huulet että nam nam. Maltoin kuitenkin mieleni. Kannattaa kypsytellä silleen sopivasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän