Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä se tuntuu kun mies panee paljaalla ja laukeaa

Vierailija
30.06.2016 |

?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miltään.

Vierailija
2/23 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta. Vihaan kortsuja. Mahtava tunne, kun sperma alkaa valumaan pyllyvakoon pinpistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta... Oi hitto kun tuota on ikävä, ainoa sinkkuuden miinuspuoli😉

Vierailija
4/23 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaski miehestä tuntuu aivan taivaalliselta. Jos pitäis käyttää kortsua niin varmaan luopusin koko hommasta.

Vierailija
5/23 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu paremmalta kuin lottovoitto.sopivan kostea pimppi mutta ei liian tiukka että saa nauttia yli 3min.

Vierailija
6/23 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvältä 😂 Ei voi mitenkään verrata kumills panemiseen. Voittaa sen 6-0.

Vierailija
7/23 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan naisena en tunne sitä spermaa mitenkään (ennen kuin se alkaa valua). Kortsu tuntuu "nahkealta", mutta laukeamin kortsun kanssa tai ilman - näissä en huomaa eroa.

Vierailija
8/23 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanalta. Vihaan kortsuja. Mahtava tunne, kun sperma alkaa valumaan pyllyvakoon pinpistä

...piNppi... huoh.

Vierailija
9/23 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai kellään naisella ole niin tunnoton alapää ettei tunne miehen lukeamista... Sperma tuntuu viileältä alapäässä... Kumin kanssa ei tunnu oikeen miltään...

Vierailija
10/23 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä hassua, että tulen kokemaan luultavasti kyseisen asian vasta vaihdevuosien jälkeen, kun olen halunnut käyttää kondomia ehkäisynä (ei kiitos hormoneille ja kuparikierukka ei käy). 

Vierailija
11/23 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä hassua, että tulen kokemaan luultavasti kyseisen asian vasta vaihdevuosien jälkeen, kun olen halunnut käyttää kondomia ehkäisynä (ei kiitos hormoneille ja kuparikierukka ei käy). 

Suosittelen sterilisaatiota. Minulla on nyt ollut lapsiluvun täytyttyä piuhat tukossa 9 vuotta. Ihanaa ottaa spermat sisäänsä milloin vaan ilman huolta.

Vierailija
12/23 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen sterilisaatiota. Minulla on nyt ollut lapsiluvun täytyttyä piuhat tukossa 9 vuotta. Ihanaa ottaa spermat sisäänsä milloin vaan ilman huolta.

Olen 25-vuotias, niin sterilisaatio ei ole vielä millään lailla ajankohtainen vaihtoehto :) Muutenkin toivoisin miehen ottavan sen mieluummin ellei sitä saisi esim. sektion yhteyteen sovittua.

Vierailija
13/23 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 25-vuotias, niin sterilisaatio ei ole vielä millään lailla ajankohtainen vaihtoehto :) Muutenkin toivoisin miehen ottavan sen mieluummin ellei sitä saisi esim. sektion yhteyteen sovittua.

Öö:

- jos haluat lapsia ennen vaihdevuosia - tulet saamaan lastin sisääsi

- jos et halua lapsia ollenkaan, hae sterilisaatio - voit ottaa lastin sisääsi

Mielestäni sinulla on hyvätkin mahdollisuudet fiilistellä siementen kanssa alapäässäsi :)

Vierailija
14/23 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan naisena en tunne sitä spermaa mitenkään (ennen kuin se alkaa valua). Kortsu tuntuu "nahkealta", mutta laukeamin kortsun kanssa tai ilman - näissä en huomaa eroa.

siis sitä spermaahan ei tunne, kun se vaginaan purkautuu. on ihan tieteellinen fakta. 

edes erityisherkkä ei tunne.

joka muuta väittää niin valehtelee.

Vierailija
15/23 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo kullut varmoista päivistä? Nainen voi tulla raskaaksi about 1/3 ajan kuukaudesta. 

Vieläkin vähemmän. Kun väittelee suojaamatonta yhdyntää 4-5 päivää ennen ovulaatiota ja päivän sen jälkeen niin aika riskitöntä se on. Ihmisillä vaan jäänyt koulun seksivalistuksesta se valhe päähän että aina voi tulla raskaaksi, ja sehän ei pidä paikkaansa.

Vierailija
16/23 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miltään. Jälkikäteen inhottavalta se märkä moska.

Vierailija
17/23 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan taivaalliselta! Tai en mä sitä miehen laukeamista juuri tunne, mutta ne pitkät ja syvät työnnöt kovalla ja kuumalla elimellä on jotain niin sanoinkuvaamattoman ihanaa. Kuin täyttyisi ääriään myöten ja pillu ihan huutaisi lisää ja lisää. Äärimmäisen kiihottavaa ja tyydyttävää. Kumin kanssa tosi vaisua ja valjua, tuntuma on aivan erilainen. Joskus pakon edessä sitäkin, mutta kaikkein mieluiten paljaalla.

Vierailija
18/23 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä sen tuntee kun oikein keskittyy, tuntee sen pienen "purkautumisen". Mutta se onkin se tasan ainut erilainen tunne paljaalla vrt. kondomiin.

Vierailija
19/23 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu h y v ä l l e!!

Oma mies paras mies.. ❤️

Vierailija
20/23 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinäkin sen sitten joskus isona opit tietämään...