Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän voit valittaa miehistä

Vierailija
30.06.2016 |

Tämä on ketju mihin voi valittaa mitä ärsyttävää miehesi, poikaystäväsi, veljesi eli Mies on taas tehnyt.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni sanoi minulle eilen 'mitä vittua sä taas saatana mussutat'. Ihan paska tyyppi.

Vierailija
2/12 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mieheni ei vienyt roskia aamulla vaikka sanoi vievänsä. Sori jos halusit jotain kunnon miesvihaa lietsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkubroidi ei taaskaan voittanut mua kädenväännössä. 

- isobroidi

Vierailija
4/12 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeen kunniakierros ja mua varten <

Vierailija
5/12 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkke repesin! toiv posti kulkeeeeeeeee

Vierailija
6/12 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kaivaa nenäänsä julkisesti eikä lopeta vaikka olen huomauttanut moneen kertaan. Kun hänen ON IHAN PAKKO JUURI NYT KAIVAA KOSKA SE HÄIRITSEE KUN NENÄSSÄ ON JOKU RÖHNÄ! Voi elämä! Ihan kuin minulla ei olisi nenässä koskaan mitään kaivettavaa mutta kyllä sen hetken kestää, että on vaikkapa vessassa itsekseen.... Hohhoijaa.

Vierailija
7/12 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on niin kiire tuttavapiirin ja sukulaisten autojen korjailussa että ei kerkiä mun autoa katsoa... Perä (auton, ei mun :D ) pitää sen verran jo ääntä että jotain tarttis sille tehdä. 

Juu, tekisin itse jos osaisin. 

Vierailija
8/12 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun mieheni hehkuttaa kun tekee iltaruuan ja on olevinaan. Haluaa paljon kiitoksia eikä tajua että olen tehnyt kolmelle lapselle lounaan joka päivä nyt lomalla.

Vierailija
9/12 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin isäni haluaa joka toinen viikko että soitan hänelle taksin että pääsee töihin kun on nukkunut pommiin. Ja yrittää myös pummata rahaa.

Ap

Vierailija
10/12 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on niin ihana, liian ihana.

Vierailija
11/12 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää kun tyyppi ei tokien treffien jälkeen enää ottanut yhteyttä kun vain oksensin ja sammuin viehättävästi kesken illallistreffien :) ihan liian korkeet vaatimustasot nykyään miehillä...!

Vierailija
12/12 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei ole vieläkään voittanut lotossa