Shoppailubudjetistä
Lähdetään huomenna lasteni kanssa shoppailemaan, tytöt ovat 10v ja 21v.
10v:lle annoin 50 euroa ja itselleni on 80 euroa. Vanhimmalla tytöllä omat rahat.
Tuntuu aika minibudjetiltä mutta kun ei ole mitään sen kummempaa ostamista, niin ajattelin että tuon on pakko riittää, vielä parempi jos en edes tuhlaisi kaikkea.
Mitä teillä on rahaa kun yleensä lähdette shoppailemaan?
Kommentit (3)
Oikeastaan varsinaista budjettia ei ole, ostan silloin kun tarvitsen. Alesta kyllä voi saada jo aika paljon tavaraa 80 eurolla. Viimeisimmät hankinnat minulla farkut 12 e, hame 10 e, paita 7e, rintaliivit 4 e, urheiluhuppari 25e, ulkoilupuku 29 e (ovh 99e) jne.
tuo on ihan riittävä summa, sillähän saa vaikka mitä. Itsellesi tuo 80 euroa vähän riippuu. Lähinnä siis siitä, aiotko keskittyä vaatteisiin vai ostaa myös kodintavaraa? Pelkäksi vaaterahaksi tuo on varmaan ok, jos aikoo käydä ale-laareja läpi. Tosin summaan vaikuttaa myös se, minkälaisista kaupoista hankit vaatteesi. Toisessa tuolla saa yhdet farkut, toisesta alusvaatesetin, pari paitaa, hameen ja jotain muutakin ehkä.
Itse olen opiskelija, enkä budjetoi silloin kun lähden shoppailemaan. Ostan yleensä vain yhden tai kaksi vaatetta kerralla.
lähden silloin kun rahatilanne on hyvä (olen opiskelija). Rahaa budjetoin 100-200 euroa.