Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä aikuinen voi löytää uusia kavereita?

Vierailija
30.06.2016 |

Yläasteaikoina saadut ystävyyssuteet on ikäänkuni itsellään jäänyt taakse kun silloiset ystävät ovat lopettaneet yhteydenpidon/muuttaneet muualle/perustaneet perheen ja niin edelelleen. Oli ihan kauheaa tajuta siinä parikymppisenä että mullahan ei ole nyt enää lainkaan kavereita ja epätoivoisestikin koitin sitten niitä jostain löytää. Kävin nuorempana usein baareissa ja koitin sitäkin kautta tutustua - mutta totesin että baarit eivät ole ehkä oikeita paikkoja etsiä ystäviä sillä nuori nainen ei juuri tutustu kun miespuoleisiin ja heillä tuntui olevan aina mielessä jokin muukin kuin vain kaveripohjalta tutustuminen... Harrastuksistakaan ei kavereita löytynyt.
Ajattelin sitten että en jaksa pakolla ystäviä etsiä ja niitä tulee elämän aikana jos on tullakseen enkä jaksa stressata.

Nyt on mennyt usea vuosi eikä mulla ole tällä hetkellä yhtään ystävää. Mitään vikaa minussa ei mielestäni ole. Olen tavallisen näköinen, huumorintajuinen ja ystävällinen ihminen. Onko internetissä mahdollisesti olemassa jotain sivustoa tai foorumia jonka kautta voisi ystäviä etsiä esimerkiksi jonkinlaisen ystävänhakuilmoituksen:D tai vastaavan avulla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä, harrastuksista ja vaikka treffipalstoiltakin.

Vierailija
2/6 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töistä, harrastuksista ja vaikka treffipalstoiltakin.

Treffipalstaakin kokeillut mutta sama juttu kuin baarin kanssa - ei ehkä ole se oikea väylä etenkään seurustelevalle alle 30v naiselle. Töissä en tällä hetkellä ole, sairauslomalla ja syksyllä jatkan opiskelua. Koulustakaan en ole ystäviä saanut vapaa-ajalle. Harrastukseni ovat sellaisia että sitäkään kautta en ole tutustunut . Käyn kuntosalilla ja muita naisia siellä ei juuri käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä tuurilla töistä tai harrastuksista.

Vierailija
4/6 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeasti varmaan mistään. Luulen, että hyvin monista tulee aikuisena sellaisia kuin itsestänikin, ettei enää halua tai kaipaa mitään kavereita. Oma perhe ja suku riittää.

Vierailija
5/6 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin töissä 10 vuotta, ennen kuin sain sieltä ystävän. Hän tuli meille sijaiseksi puoleksi vuodeksi ja olimme jotenkin heti samalla aaltopituudella. Kun hän lähti, oletin, että siinä meni sitten sekin kiva ihminen, mutta sitten hän ottikin yhteyttä ja pyysi kaffeelle. Tosi kiva juttu!

Vierailija
6/6 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeasti varmaan mistään. Luulen, että hyvin monista tulee aikuisena sellaisia kuin itsestänikin, ettei enää halua tai kaipaa mitään kavereita. Oma perhe ja suku riittää.

Luulisi olevan niitäkin ihmisiä, joilla ei juuri ole sukua ja pieni perhe että kaipaisi muutakin sosiaalista elämää. Itse toki olen pitkässä suhteessa mutta mielestäni mieskaverini ei kuitenkaan täysin korvaa ystävän paikkaa kun minulla ei oiekasti yhtään ystävää ole jota edes silloin tällöin tavata. Sukulaisia ei juuri ole ja ainoat tahot jotka kuuluvat sosiaaliseen elämääni kaupankassaa ym. lukuunottamatta ovat mieskaverini, vanhempani sekä siskoni.