Pienirintaiset: mitä keinoja käytätte kesäisin, jotta rinnat näyttäisi isommalle?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla vähän herkällä päällä, mutta tämän ketjun lukeminen sai oikein silmät kostumaan ilosta ja tyytyväisyydestä tätä ihanaa itsensä hyväksyntää kohtaan. :)
- D-kuppi ja tyytyväinen myös
Oih, oispa kiva nähdä sut istuvassa, naisellisessa kesämekossa noiden täyteläisten D-kuppien kanssa. :) Rinnat on sitten ihania!
t. Vastaaja 3
...Lisään vielä ap:lle, että rinnat on ihania - push upit ei, koska ne piilottavat ne rinnat sinne haarniskamaisten toppausten alle. En tykkää olkatoppauksistakaan enkä toppahousuista jne. Varsinkaan kesällä, kun kerrankin sen vartalon voi säänkin puolesta verhota ohuilla materiaaleilla!
ap
22 ei siis ollut ap vaan vastaaja kolmonen.
Pienet tisukat on söpöt. Eikä pelkoa että roikkuisivst vanhempana.m30
Pusappeja? Onko ap mies vai kirjoitustaidoton nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla vähän herkällä päällä, mutta tämän ketjun lukeminen sai oikein silmät kostumaan ilosta ja tyytyväisyydestä tätä ihanaa itsensä hyväksyntää kohtaan. :)
Oih, oispa kiva nähdä sut istuvassa, naisellisessa kesämekossa noiden täyteläisten D-kuppien kanssa. :) Rinnat on sitten ihania!
t. Vastaaja 3
Sano ettet vastaile itsellesi :D
Mä käytän push-uppeja ihan käytännön syistä, toppaamattomien / kevyesti topattujen liivien läpi mun töröttävät nännit paistaa jatkuvasti valitettavan selvästi, eikä se esim. töissä ole kovin kiva, Kesäisin jätän mielelläni liivit veks, kun näiden b-kupin buubsien kanssa eivät ole välttämättömät, tosin silloin liimaan sellaiset tarralätkät strategisten paikkojen peitteeksi. Teininä mulla oli kompleksi pienistä tisseistäni, nyt en vaihtais pois, nämä on täydelliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Vastaaja 3
...Lisään vielä ap:lle, että rinnat on ihania - push upit ei, koska ne piilottavat ne rinnat sinne haarniskamaisten toppausten alle. En tykkää olkatoppauksistakaan enkä toppahousuista jne. Varsinkaan kesällä, kun kerrankin sen vartalon voi säänkin puolesta verhota ohuilla materiaaleilla!
ap
"Lisään vielä ap:lle..." ja allekirjoituksena ap... eli sä vastailet itsellesi!!! Hahahaahaa
Ei tainnut D-kuppi ap saada komppaajia ketjuunsa joten piti vastailla itse :D
Nolouksissaan katosi linjoilta. Mutta muistahan käyttää talkkia näin helteillä!
Itselläni on aina ollut isot rinnat. Jopa liian isot. Ei roiku vielä 30v, mutta eiköhän tuossa viimeistään 15v päästä sekin onni edessä. Pienet rinnat ovat mielestäni kauniit, varmasti kätevät ja sopivat melkein minkän tahansa asun kanssa. Itseäni harmittaa että XS-S-kokoisiin mekkoihin mahdun, mutta tissien kohdalta en ikinä. Heippa vaan 95% kaikki ihanat työistuvat (ja edulliset!) mekot. Ja hartiakivut ovat jokapäiväiset. Ei limaisten possujen suora kyyläys kyllä lohduta yhtään, lähinnä vaivaannuttaa ja ärsyttää. Sivistynyt mies ei todellakaan tuijota ventovieraiden tissejä. Iloitkaa huolettomuudesta!
Olen kirjoittaja nro. 3 ja siis en ole ap. Ihan vahingossa kuittasin ap:na tuon yhden postaukseni.
Itselläni on siis A-kuppi, ja tykkään kaikenlaisista muunkinlaisista rinnoista, kunhan ovat luomut ja niitä ei ole piilotettu toppakerrosten sisään (se tekee rinnoista luonnottoman staattiset - itse tykkään siitä pehmeydestä ja hölskymisestä, jne.). Ja nainen olen myös, kun varmaan seuraavaksi mieheksi epäillään.
t. 3
Kuka niitä supertopattuja liivejä sitten ostaa jos kukaan ei käytä :) Ostaisin mielelläni sellaiset, mutta ei niitä 70E koossa enää myydä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut D-kuppi ap saada komppaajia ketjuunsa joten piti vastailla itse :D
Heei, mä olen se D-kuppi joka ilahtui ketjun positiivisesta hengestä, enkä todellakaan ole ap! :D
Koska toinen rintani on pienempi niin ihan rintaliivit riittää korostamaan rintojani, joissa on vain pieni toppaus, sillä en etsi liivejä jokka on tyyliin täytetty puolella tavaraa sillä eihän se aitoa olisi. Yleensä kyllä olen ilman liivejä tai käytän ihan urheiluliiviä jaksa välittää mitä muut ajattelee sillä rintani ovat osa kokonaisuutta. Tosin toisen rinnan pienyyden syy on skolioosi enkä häpeä sitä yhtään.
t. Vastaaja 3