Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienirintaiset: mitä keinoja käytätte kesäisin, jotta rinnat näyttäisi isommalle?

Vierailija
30.06.2016 |

Pusappeja yms?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun itsetunto ei ole tisseistä kiinni.

Vierailija
2/35 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule nautin siitä että koko rinnan alueella tuuli virtailee vapaasti eikä minkään ylimääräisemn alta hikoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan yritä saada ihania rintojani näyttämään yhtään erilaiselta kuin ne ovat! :) Ilman liivejä on kiva ulkoilla.

Vierailija
4/35 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein mitään, pärjään pienirintaisen näköisenäkin. Jos käytän sen mallista mekkoa joka vaatii rinnat istuakseen hyvin päälle, laitan topatut push-upit.

Vierailija
5/35 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään minäkään. Miksi niiden pitäisi näyttää isommilta?

Vierailija
6/35 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin. En tee numeroa rinnoistani. Jos jotain kiinnostaa - so what. Onhan niitä isoja hinkkejä tarjolla joka puolella, jos niistä tykkää.

Vierailija
7/35 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin te naiset niitä tissien korotustuksua tarvitsette? Naisia varten?

Miehenä tarkkaan kasvot ja pyöreän pepun. Rinnat on aivan se ja sama

Vierailija
8/35 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyttäisin, kun pienet rintani sopivat minulle, koska olen muutenkin pieni ?

Vierailija
9/35 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa edellä muutama voimaantumisnäkemys...ja sitten niitä todellisia kokemuksia, kiitos. - ohis -

Vierailija
10/35 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

IsommaLTA, ei isommalle. Enkä käytä mitään, miks haluaisin olla tätä isompi?

Vierailija
11/35 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään :DD nautin mun b-kupin rinnoista, kun saan vapaasti pukeutua miten haluan, vaikka ilman rintaliivejä, jos sellanen vaate sattuu päälle, joihin ei rintsikat sovi. Eikä tartte peitellä kaulaan asti ulottuvaa tissivakoa tai kuunnella kaupungilla tai rannalla suomileijonien junttimaisuuksia utareista.

Vierailija
12/35 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas "hauska" aloitus. Minä kuule kävelen kaupungilla ilman mitään liivejä eikä ole inhoavia katseita tullut :) tehkääs perässä ken pystyy

Vierailija
13/35 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa edellä muutama voimaantumisnäkemys...ja sitten niitä todellisia kokemuksia, kiitos. - ohis -

Viestin 4 kirjoittaja jatkaa. En todellakaan ala muiden silmää miellyttääkseni pitämään mitään hiostavia superpushuppeja kesällä. Käytän niitä vain jos vaate vaatii (omistan pari sellaista mekkoa). Mulla on niin hyvä perse että vien mielummin huomion siihen. :D

Vierailija
14/35 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään konsteja. Pienehköthän nuo ovat, mutta kelpaavat hyvin. Voi hyvin jättää kesällä liivit pois ja silti ei hölsky.

Vierailija
15/35 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rehellisyyttä haluat; säälin roikkurintaisia. En haluaisi itselleni sellaisia. Tätä ei ollut tarkoitus sanoa mutta "voimaantumuskokemukset" eivät kuulemma olleet rehellisiä mielipiteitä. Kelpaako?

Vierailija
16/35 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan pieniä rintojani, näyttää paljon hoikemmaltakin, isot rinnat tekee isomman näköiseksi heti.

Vierailija
17/35 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah mä ainakin rakastan mun pieniä rintoja! Viime kesänä imetin ja mun tissit kasvo kuppiin D! Inhosin niitä hiostavia liivejä, jotka eivät sopineet minkään vaatteen kanssa! Ja niitä jäätävän kokosia tissejä.

Vierailija
18/35 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan pieniä rintojani, näyttää paljon hoikemmaltakin, isot rinnat tekee isomman näköiseksi heti.

Ihan totta! Mä kokeilin vähän aikaan sitten push up rintsikoita ja ne nosti tissit kyllä kunnolla tiskiin, samalla kuitenkin sai mut näyttämään isommalta. Katosi sellanen naisellinen sirous, joten mun vartaloon ei siis ainakaan edes sopisi isot tissit. Mennään näillä pienillä sitten :)

Vierailija
19/35 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joskus 19 vuotiaana push uppeja ja valikoin vaatteita jotka korostivat ritoja. Nyt aikuisena? Ei kiinnosta pätkääkään :D useimmiten liikun urheiluliiveissä, mukavat päällä.

Vierailija
20/35 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla vähän herkällä päällä, mutta tämän ketjun lukeminen sai oikein silmät kostumaan ilosta ja tyytyväisyydestä tätä ihanaa itsensä hyväksyntää kohtaan. :)

- D-kuppi ja tyytyväinen myös

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan